اپلیکیشن Wallpapers: ابزار اختصاصی گوگل در گوشی های پیکسل برای والپیپرها - زوم اپ

پنج‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Wallpapers اپلیکیشن اختصاصی گوشی‌های پیکسل گوگل است که برای تنظیم والپیپر ویژه‌ی تمام گوشی‌های اندروید در پلی‌استور منتشر شده است.
تبلیغات

حتما در چند روز اخیر با گوشی گوگل پیکسل آشنا شده‌اید. مانند ظاهر جدید و متفاوت این گوشی، داخل آن نیز به ویژگی‌های جدید و جذابی مجهز شده است که یکی از آن‌ها اپلیکیشن اختصاصی گوگل با نام Wallpapers برای این گوشی است. این برنامه که به صورت آنلاین فعالیت می‌کند آرشیوی از بهترین و با کیفیت‌ترین تصاویر را در خود جمع‌آوری کرده است تا بتواند صفحه‌ی گوشی را به زیباترین شکل ممکن تزئین کند. همانطور که اشاره شد این برنامه به طور اختصاصی توسط گوگل ساخته و منتشر شده است به این معنا که تمام تصاویر موجود در آن دست چین شده توسط گوگل هستند و می‌توان مطمئن بود که با یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تصویر زمینه سروکار داریم. تصاویری که روز به روز آپدیت خواهند شد و در هر روزی که وارد برنامه شوید با عکس‌های جدیدتری مواجه خواهید شد. خوشبختانه گوگل تصمیم به انحصاری کردن این اپلیکیشن نگرفته است و از همین حالا آن را برای دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز منتشر کرده است و اگر از نسخه‌ی ۴.۱ یا بالاتر اندروید استفاده می‌کنید می‌توانید همین حالا این برنامه را از پلی‌استور گوگل دانلود کرده و از تصاویر فوق‌العاده زیبا و با کیفیت استفاده کنید.

اگر از اندروید ۷ برخوردار باشید اپلیکیشن Wallpapers امکان ویژه‌ای نیز برای شما در نظر گرفته است. توسط این ویژگی که تنها در اندروید نوقا یا بالاتر قابل اجرا است می‌توانید از تصاویر برنامه برای لاک اسکرین گوشی نیز استفاده کنید. از امکانات دیگر برنامه می توان به ویژگی تغییر خودکار تصویر زمینه اشاره کرد. شما می توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار و روزانه، تصویر زمینه را تغییر دهد. Wallpapers در همین مدت کوتاه نزدیک به ۵۰۰ هزار بار دانلود شده است. رابط کاربری برنامه بسیار ساده و گویا طراحی شده است به طوری که به محض لمس آیکون برنامه، به صفحه‌ی دسته بندی‌ها منتقل خواهید شد و می‌توانید با مراجعه به هرکدام، از تصاویر مربوطه استفاده کنید. گوگل در پلی‌استور اشاره کرده است که منبع عکس‌ها گوگل ارث، گوگل پلاس و دیگر شرکای گوگل هستند که همین موضوع محدودیتی را برای کاربران ایرانی به وجود می‌آورد. از آنجایی که برخی از این منابع همچون گوگل پلاس در ایران مسدود شده‌اند متاسفانه برخی از تصاویر موجود در Wallpapers در حالت عادی بارگذاری نخواهند شد. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی ها

  • طراحی ساده و گویای رابط کاربری
  • تصاویر اختصاصی و تهیه شده توسط گوگل
  • امکان تنظیم خودکار در اندروید نوقا یا بالاتر

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات