بهترین‌ اپلیکیشن های فوتبالی؛ در دنیای فوتبال غرق شوید

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
مطالعه 12 دقیقه
توپ فوتبال درحال بیرون آمدن از صفحه گوشی هوشمند
با بهترین برنامه‌های فوتبالی، اخبار، نتایج زنده، لحظات جذاب مسابقات فوتبال و هر اطلاعات دیگری را درمورد این ورزش همیشه روی گوشی خود داشته باشید.
تبلیغات

اگر به‌دنبال بهترین برنامه‌های گوشی آیفون و اندروید برای تماشای فوتبال از تلویزیون‌های رایگان هستید و نمی‌خواهید هیچ مسابقه‌ی مهمی را از دست بدهید و همچنین درصورتی‌که به‌دنبال جدیدترین خبرهای مرتبط با فوتبال و امتیازهای این ورزش جذاب هستید در این مقاله با زومیت همراه باشید.

با استفاده از اپلیکیشن‌های جذاب فوتبالی می‌توانید همیشه از جدیدترین روندهای این رشته‌ی ورزشی مطلع شوید و نتایج را مرور کنید.

۱. Flashscore

اپلیکیشن فوتبالی Flashscore
اپلیکیشن فوتبالی Flashscore
اپلیکیشن فوتبالی Flashscore

به‌روزترین نتایج زنده، آمار، اخبار و اطلاعات دیگر درمورد فوتبال و بیش‌ از ۳۰ رشته‌ی ورزشی دیگر در Flashscore ارائه می‌شود. با این برنامه دیگر هیچ خبری را درمورد مسابقات فوتبال از دست نخواهید داد و فقط باید تیم و بازیکنان موردنظرتان را انتخاب کنید تا اعلان‌های مربوط به آن‌ها برای شما ارسال شود.

فرقی ندارد از گوشی سامسونگ، آیفون، تبلت اپل، گوشی هواوی یا هر دستگاه هوشمند دیگری با سیستم‌عامل اندروید یا iOS استفاده می‌کنید، Flashscore یکی از بهترین برنامه‌ها برای غرق‌ شدن در دنیای بزرگ فوتبال است.

۲. Livescore

اپلیکیشن Livescore
اپلیکیشن Livescore
اپلیکیشن Livescore

LiveScore به شما کمک می‌کند در جریان جدیدترین امتیازات زنده‌ی ورزشی و رویدادهای مرتبط با فوتبال قرار بگیرید. این برنامه امتیازات، گل‌ها، تاریخ پخش مسابقات و اخبار مرتبط با فوتبال را به شما ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن Livescore یکی از بهترین برنامه‌های فوتبالی برای گوشی آیفون و گوشی سامسونگ یا هر دستگاه اندروید دیگر محسوب می‌شود و امتیازات و رویدادهای مرتبط با انواع مسابقات از لیگ برتر اروپا گرفته تا لیگ قهرمانان، لالیگا، سری A و موارد دیگر را دراختیارتان قرار می‌دهد. اگر خیلی فوتبالی هستید، دانلود و نصب این برنامه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۳. FIFA Plus

اپلیکیشن فوتبالی FIFA Plus
اپلیکیشن فوتبالی FIFA Plus
اپلیکیشن فوتبالی FIFA Plus

با اپلیکیشن FIFA Plus، بازی‌های نمادین را همیشه در جیب خود روی گوشی هوشمندتان به‌همراه خواهید داشت و از داستان‌های ناگفته‌ی فوتبالیست‌های مورد علاقه‌ی خود مطلع خواهید شد این برنامه هواداران پروپاقرص ورزش فوتبال را در محتوای جذابش غرق می‌کند.

ازجمله ویژگی‌های جذاب FIFA Plus می‌توان به تکرار کامل مسابقات و بهترین‌های جام جهانی، مستندهای انحصاری و سریال‌های اختصاصی که داستان بزرگ‌ترین ستاره‌های فوتبال را روایت می‌کنند، پخش لحظات کلاسیک جام‌ جهانی فوتبال و مشاهده‌ی رخدادهای پشت‌صحنه اشاره کرد.

۴. OneFootball

اپلیکیشن فوتبالی OneFootball
اپلیکیشن فوتبالی OneFootball
اپلیکیشن فوتبالی OneFootball

با OneFootball در خبرهای فوتبالی، فیلم‌ها، مسابقات، امتیازات، آمار، تقویم بازی‌ها، ویدیو‌ها، بازار نقل‌وانتقالات تیم‌های سرتاسر جهان غرق شوید. این برنامه از لیگ برتر انگلیس، لالیگا، سری A، بوندسلیگا، MLS، لیگ MLS، کوپا لیبرتادورس، کوپا سودامریکانا، مقدماتی یورو، جام طلای کونکاکاف و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن OneFootball ایستگاهی جذاب برای علاقه‌مندان به فوتبال است که آن‌ها را از اطلاعات مختلف تیم‌های سرتاسر جهان آگاه می‌کند تا هیچ‌وقت از دنیای جذاب این رشته‌ی ورزشی غافل نشوید. از دیگر ویژگی‌های جذاب اپلیکیشن مذکور می‌توان به پخش و اعلام نتایج زنده‌ی مسابقات اشارخ کرد.

۵. Sofascore

اپلیکیشن فوتبالی Sofascore
اپلیکیشن فوتبالی Sofascore
اپلیکیشن فوتبالی Sofascore

Sofascore را می‌توان قدرتمندترین برنامه‌ی ورزشی برای مشاهده‌ی امتیازات مربتط با فوتبال و اعلام نتایج و آمار دقیق بازی‌ها توصیف کرد. این اپلیکیشن علاوه‌بر فوتبال، اطلاعات مربوط به بیش‌ از ۲۰ رشته‌ی ورزشی دیگر و بیش‌ از ۵۰۰۰ لیگ و مسابقه، میلیون‌ها رویداد و بسیاری از مسابقات ورزش الکترونیکی را ارائه می‌دهد.

با Sofascore می‌توانید امتیازات مربوط به هر مسابقه‌ی فوتبالی را دنبال و آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل کنید. این برنامه درحال حاضر میلیون‌ها کاربر فعال دارد و ازجمله ویژگی‌های جذابش می‌توان به اعلان‌های سریع و دقیق برای ارائه‌ی نتایج فوری، اعلام نتایج کامل بازی‌ها و برنامه‌ی برگزاری مسابقات آینده، اعلام گل‌زنان برتر و آمار دقیق مربوط به بازیکنان در هر مسابقه و انتشار اطلاعات مربوط به نقل‌وانتقالات بازیکن‌ها اشار کرد.

۶. ESPN

اپلیکیشن ورزشی ESPN
اپلیکیشن ورزشی ESPN
اپلیکیشن ورزشی ESPN

ESPN اپلیکیشن ورزشی بسیار محبوبی است که به کاربران اجازه می‌دهد به‌سرعت از نتایج مسابقات ورزشی به‌خصوص فوتبال، اخبار، ویدیو و پادکست‌های ورزشی مورد علاقه‌ی خود مطلع شوند. این برنامه پوشش گسترده‌ای از مسابقات ورزشی از سراسر جهان از جمله فوتبال، بسکتبال، بیسبال، تنیس، گلف، فوتبال آمریکایی، هاکی روی یخ، فرمول یک و غیره دارد.

ازجمله ویژگی‌های جذاب ESPN می‌توان به دسترسی سریع به نتایج مسابقات، پوشش گسترده از اخبار و ویدیو، پادکست‌های ورزشی و ارسال اعلان‌های فوری اشاره کرد. اپلیکیشن مذکور برای اندروید و iOS منتشر شده است و برای استفاده از آن باید ابتدا حساب کاربری ایجاد و تیم، لیگ و بازیکنان مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید.

۷. Goal-com

اپلیکیشن فوتبالی One-Goal
اپلیکیشن فوتبالی One-Goal
اپلیکیشن فوتبالی One-Goal

GOAL اپلیکیشنی جذاب برای هواداران فوتبالی است که اخبار، نتایج زنده، آمار و اطلاعات جامعی از مسابقات فوتبال در سراسر دنیا را ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن با انتشار محتوای اختصاصی و سریع، به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های فوتبالی در دنیا تبدیل شده است.

ازجمله ویژگی‌های Goal-com می‌توان به اخبار اختصاصی و سریع، نتایج زنده، آمار و اطلاعات جامع و قابلیت‌های شخصی‌سازی مخصوص هر کاربر اشاره کرد تا فقط اطلاعات مربوط به تیم‌های مورد علاقه‌ی خود را دریافت کند.

۸. BeSoccer

برنامه فوتبالی BeSoccer
برنامه فوتبالی BeSoccer
برنامه فوتبالی BeSoccer

BeSoccer اپلیکیشن فوتبالی جذابی است که همه‌ی نیازهای شما را برای دنبال کردن فوتبال در سرتاسر جهان برآورده می‌کند. این برنامه نتایج، اخبار، آمار و اطلاعات زیادی در مورد بیش از ۱۰ هزار مسابقه‌ی فوتبال در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

ازجمله قابلیت‌های مهم BeSoccer می‌توان به بخش نتایج زنده، خبرهای فوتبالی سرتاسر جهان، آمر اطلاعات مربوط به بازیکنان، تیم‌ها و مسابقات، مقایسه‌ی بازیکنان و تیم‌های مختلف با یکدیگر و بخش اجتماعی مخصوص بحث و گفت‌وگوی کاربران درمورد موضوعات فوتبالی اشاره کرد.

۹. FotMob

اپلیکیشن فوتبالی FotMob
اپلیکیشن فوتبالی FotMob
اپلیکیشن فوتبالی FotMob

اپلیکیشن فوتبالی FotMob کاربران را در جریان جدیدترین نتایج، آمار، و خبرهای فوتبالی سرتاسر جهان قرار می‌دهد.

FotMob بیش‌ از ۳۷۵ نوع رقابت فوتبالی ازجمله جام جهانی، لیگ برتر انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا، چمپیون‌شیپ، لیگ دسته‌ اول انگلیس، لیگ ملی، لیگ‌های غیرحرفه‌ای، لیگ برتر اسکاتلند، سوپر لیگ زنان انگلیس، لالیگا، سری A، بوندس‌لیگا، لیگ یک، لیگ MX، یورو، اردیویسه، جام حذفی انگلیس، لیگ ملت‌های اروپا، و موارد دیگر را پوشش می‌دهد که باعث شده است به یکی از محبوب‌ترین و جامع‌ترین اپ‌های موبایلی مخصوص فوتبال تبدیل شود.

از قابلیت‌های جذاب FotMob می‌توان به ارائه‌ی نتایج زنده مسابقات فوتبال، برنامه‌ها، جدول‌ها و ترکیب تیم‌ها، آمار دقیق هر بازی شامل گل‌ها و پاس‌ها و غیره، نقشه‌ی شوت‌‌های هر بازی، رتبه‌بندی بازیکنان، خلاصه‌ی رسمی مسابقات، نظرات متنی زنده، اطلاعات نقل‌وانتقالات و اعلان‌های لحظه‌ای اشاره کرد.

۱۰. فوتبال ۳۶۰

فوتبال ۳۶۰ عادل فردوسی پور
فوتبال ۳۶۰ عادل فردوسی پور
فوتبال ۳۶۰ عادل فردوسی پور

اپلیکیشن ایرانی بسیار باکیفیت برای علاقه‌مندان به فوتبال که آن را مجری محبوب، عادل فردوسی‌پور راه‌اندازی کرده و درواقع ادامه‌دهنده‌ی راه برنامه‌ی پرطرفدار ۹۰ است. این برنامه شما را در جریان جدیدترین اخبار فوتبالی ایران و جهان قرار می‌دهد و همه‌ی لیگ‌ها و مسابقات فوتبالی سرتاسر جهان را پوشش می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های فوتبال ۳۶۰ می‌توان به پخش ویدیوهای جذاب از صحنه‌های نمادین مسابقات فوتبال، اطلاعات و آمار دقیق عملکرد تیم‌ها و بازیکنان، بخش پیش‌بینی مسابقات، مصاحبه‌های اختصاصی با بزرگان فوتبال، نتایج زنده و ده‌ها قابلیت جذاب دیگر اشاره کرد. این اپلیکیشن همچنین بخشی برای فوتبال فانتزی دارد که با آن می‌توانید تیم رؤیایی خود را بسازید و با دیگر کاربران وارد رقابت شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات