اپلیکیشن جدید Microsoft To Do شباهت زیادی به Wunderlist قدیمی دارد

جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت نسخه‌ی جدید و بازطراحی شده‌ی اپلیکیشن مدیریت وظایف خود یعنی To Do را منتشر کرد که شباهت زیادی به اپلیکیشن Wunderlist دارد.
تبلیغات

مایکروسافت نسخه‌ی بازطراحی شده‌ی اپلیکیشن To Do را منتشر کرد. این اپلیکیشن اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. ردموندی‌ها قبلا و در سال ۲۰۱۵ اپلیکیشن مشابهی را به‌نام Wunderlist خریداری کرده بودند. گفته می‌شود اپلیکیشن جدید، جایگزین واندرلیست خواهد شد. به‌هرحال مایکروسافت زمان زیادی را سپری کرد تا تمام امکانات واندرلیست را به اپلیکیشن اختصاصی خود اضافه کند.

بنیان‌گذار واندرلیست چندی پیش درخواست خرید مجدد آن را به مدیران مایکروسافت اعلام کرده بود. ردموندی‌ها بدون هیچ پاسخ مشخصی به درخواست او، نسخه‌ی بازطراحی شده‌ای از اپلیکیشن اختصاصی خود یعنی To Do را منتشر کردند. طراحی جدید شباهت بسیار زیادی به طراحی قدیمی واندرلیست دارد و ویدئوی تبلیغاتی نیز بیش از هم روی کاربران واندرلیست متمرکز است.

Microsoft To Do

اولین المان آشنا در طراحی جدید To Do، تصویر برج برلین است که در واندرلیست هم وجود داشت. همین تصویر، احساس آشنایی اولیه را در کاربران سرویس قدیمی ایجاد می‌کند. البته اپلیکیشن از شخصی‌سازی تصویر پس‌زمینه پشتیبانی می‌کند و کاربر برای هر فهرست، امکان تغییر تصویر پس‌زمینه را خواهد داشت. مایکروسافت در خبر رونمای از To Do جدید نوشت:

ما با کاهش ابعاد هدر و اضافه کردن رنگ بیشتر به‌منظور افزایش گرما و شخصی بودن سرویس، طراحی اپلیکیشن را بهینه‌سازی کردیم. محصول جدید هنوز همان اپلیکیشن ساده و باوقاری است که دوست داشتید، اما گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی در آن وجود دارد. درنتیجه شما می‌توانید آن را بسته به علاقه‌ی خود و ماهیت فهرست‌هایتان تغییر دهید.

ایده‌ی اصلی برندسازی مجدد To Do، ایجاد احساس نزدیکی در کاربران واندرلیست است. مایکروسافت درنهایت واندرلیست را با To Do جایگزین می‌کند. به‌همین دلیل می‌خواهد سرویس جدید هرچه بیشتر برای کاربران سرویس پرطرفدار واندرلیست آشنا باشد. در ادامه‌ی خبر برندسازی مجدد می‌خوانیم:

ما بهترین المان‌هایی را که شما دوست داشتید، استخراج کرده و با اکوسیستم هوشمند، متصل به‌هم و متمرکز بر امنیت مایکروسافت ترکیب کردیم. درنتیجه اپلیکیشن جدید Microsoft To Do آماده شد.

هنوز زمان دقیقی برای جایگزینی واندرلیست با Microsoft To Do مشخص نیست، اما به‌هرحال کاربران می‌توانند طراحی جدید را از هم‌اکنون دریافت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات