اپلیکیشن ایمیل گوگل در فروشگاه گوگل‌پلی قرار گرفت

پنج‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در ادامه‌ی برنامه‌های خود مبنی بر انتشار مستقل اپلیکیشن‌های اندروید خالص، اپلیکیشن ایمیل را نیز در فروشگاه گوگل‌پلی قرار داد. گوگل در پی آن است تا از این طریق، قادر به انتشار بروزرسانی‌ها، رفع مشکلات و اعمال تغییرات فوری روی اپلیکیشن‌ها به روشی ساده‌تر و در دسترس‌تر و بدون نیاز به انتشار بروزرسانی‌ها برای کل سیستم‌عامل باشد.
تبلیغات

جداسازی و استقلال اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل، مزایای بسیاری دارد. همانطور که گفتیم مزیت این کار اینست که در صورت نیاز به اعمال تغییرات، اضافه‌کردن ویژگی‌ها و بروزرسانی فوری برای قسمتی از سیستم‌عامل یا یک اپلیکیشن، دیگر نیازی به ارائه‌ی بروزرسانی برای کل سیستم‌عامل نیست و می‌توان اپلیکیشن مورد نظر را مستقل از بستر بروز کرد. گوگل سعی دارد تا سایر کمپانی‌ها را که نسخه‌ای از اندروید را روی ابزار‌های خود دارند، مجاب به تبعیت از این خط‌مشی کند؛ از این‌رو این کمپانی اپلیکیشن ایمیل را در فروشگاه گوگل‌پلی قرار داده است.

برای روشن‌شدن ماجرا باید به این موضوع اشاره کنیم که این اپلیکیشن جی‌میل نیست؛ بلکه می‌توان حساب‌های‌کاربری گوگلی را نیز به آن اضافه کرد. گوگل با قرارادن این اپلیکیشن در فروشگاه گوگل‌پلی، ویژگی‌هایی را نیز در کنار رفع برخی از باگ‌ها و مشکلات به این اپلیکیشن اضافه کرده است.

در ابتدا باید به بالا رفتن امنیت در این اپلیکیشن اشاره کرد. همچنین روند اضافه‌کردن ایمیل‌ها نیز بسیار تسهیل شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان براحتی ایمیل‌های خود را پرینت کنید.

این اپلیکیشن در حال‌حاضر فقط برای ابزار‌های نکسوسی و نسخه‌های گوگل‌پلی سایر تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها در دسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات