بشقاب پرنده یوفو / UFO در بین ابرها

تماشا کنید: آیا آدم‌فضایی‌ها به آسمان آمریکا هجوم برده‌اند؟

ماجرای یوفوهایی که در هفته‌های اخیر مهمان آسمان آمریکا بوده‌اند
دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰مطالعه 1 دقیقه
زمان کوتاهی پس از رؤیت بالون چینی در حریم هوایی آمریکا، تعداد بیشتری یوفو در آسمان این کشور مشاهده شد. آیا این ماجرا به آدم‌فضایی‌ها ارتباط دارد؟
تبلیغات

رابطه‌ی پرتنش آمریکا و چین با بالون‌هایی که بر فراز مناطق حساس ایالات متحده رؤیت شدند، پرتنش‌تر شد. مقامات وزارت دفاع آمریکا در خبری غیرمنتظره اعلام کردند یک بالون جاسوسی چینی در حال تصویربرداری از بخش‌های شمالی آمریکا بوده است.

چین در ابتدا ترجیح داد سکوت کند، اما بعدا گفت این بالون از نوع بالون‌های هواشناسی است و ناخواسته از مسیرش منحرف شده. زمان زیادی نگذشته بود که دومین بالون نیز در حریم هوایی آمریکا رؤیت شد.

ارتش آمریکا پس از بالون چینی، سه جسم ناشناس پرنده‌ی (یوفو) دیگر را نیز منهدم کرد. چرا آسمان آمریکا ناگهان مملو از یوفو شد؟

با تماشای ویدیو در یوتیوب زومیت از ما حمایت کنید.

به دنبال رؤیت شدن بالون چینی در حریم هوایی آمریکا، ارتش این کشور گشت‌زنی هوایی را با هدف یافتن اجسام پرنده شروع و چند یوفو شناسایی کرد.

با اقدام جنگنده‌های آمریکا، جسمی استوانه‌ای به اندازه‌ی خودرو بر فراز قلمروی شمالی یوکان کانادا سرنگون شد و جسمی هشت‌ضلعی در دریاچه‌ی هورون سقوط کرد. هویت این یوفوها ناشناس باقی مانده است.

یوفوها همواره خبرساز بوده‌اند. مطابق گزارش‌های رسمی، خلبانان ارتش آمریکا سال‌ها است در آسمان این کشور با اجسام ناشناس پرنده مواجه می‌شوند. البته آمریکا ترجیح می‌دهد آن‌ها را «پدیده‌های ناهنجار هوایی» (UAP) بنامد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات