منشی پیامکی؛ پاسخگویی خودکار به مشتریان توسط پنل پیامک!

پنج‌شنبه 4 آبان 1402 - 18:00
مطالعه 4 دقیقه
sms.ir
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مقاله قصد داریم در خصوص امکان پاسخگوی خودکار پیامک سامانه SMS.ir نکاتی را بیان کنیم. برای آشنایی بیشتر با این سیستم تا انتها با ما همراه باشید.
تبلیغات

کسب و کار شما در هر ابعادی که باشد برای توسعه و رشد نیازمند ارتباط و تعامل با مشتری هستید. به طور مثال این روزها کسب‌وکارهای زیادی از سامانه‌های پیامکی برای انجام تبلیغات خود استفاده می‌کنند. اما بسیاری از آن‌ها با یک مشکل بزرگ مواجه می‌شوند و آن هم نحوه پاسخگویی به مخاطبانی است که به پیامک آن‌ها جواب می‌دهند. افراد دوست ندارند که پاسخ مشتریان خود را ندهند، زیرا این کار باعث می‌شود تا برخی از آن‌ها را از دست بدهند. یکی از روش‌هایی که این افراد می‌توانند از آن استفاده کنند، پاسخگوی خودکار پیامکی است. با استفاده از این روش می‌توان با یک هزینه پایین، پاسخ بسیاری از افراد را به راحتی داد. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص امکان پاسخگوی خودکار پیامک سامانه SMS.ir نکاتی را بیان کنیم. برای آشنایی بیشتر با این سیستم تا انتها با ما همراه باشید.

کپی لینک

منشی پیامکی یا همان پاسخگوی خودکار چیست؟

عملکرد منشی پیامکی بسیار ساده است. همانطور که از نام آن پیداست "منشی پیامکی" یک منشی اختصاصی برای کسب و کار شما خواهد بود و پیام‌های از پیش تعیین شده را برای مشتریان شما ارسال خواهد کرد. با استفاده از این روش دیگر نگران از دست دادن مخاطبان خود نخواهید بود و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به بسیاری از موارد پاسخ دهید. با استفاده از این روش، پیامک حتی یک مشتری نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند و منشی شما به طور خودکار پیام کوتاه لازم را برای او ارسال خواهد کرد. برای اینکه بهتر متوجه کاربرد منشی پیامکی شویم به این مثال‌ها توجه کنید: فرض کنید شما برای اینکه مشتریان خود را به دانلود اپلیکیشن خود ترغیب کنید این متن را برای آن‌ها ارسال کرده‌اید" برای دانلود اپلیکیشن عدد 1 را ارسال کنید " حالا از طریق سامانه پیامک عدد 1 را در منشی پیامکی تعریف می‌کنید تا هر شخصی که عدد 1 را ارسال کرد، علاوه بر ثبت شماره همراه، متن پیامک موردنظر شما هم توسط سیستم برایش ارسال شود.

sms.ir
کپی لینک

کاربردهای منشی پیامکی چیست:

پاسخگویی 24 ساعته: تفاوتی ندارد که مخاطب شما در چه ساعتی از شبانه روز پیامک را ارسال کرده باشد، از طریق منشی پیامکی حتی یک دقیقه هم دیگر معطل نخواهد شد و همان لحظه پاسخ موردنظر شما توسط سیستم ارسال می‌شود.

عضویت در خبرنامه: شما می‌توانید از مشتریانتان برای عضویت در خبرنامه از این طریق دعوت کنید. به طور مثال با ارسال پیامک " برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را ارسال کنید " و سپس ارسال پیامک خوش‌‌آمد گویی بابت عضویت در خبرنامه به آن شخص، تجربه جذابی را خلق کنید.

برگزاری نظرسنجی: بسیاری از کسب‌وکارها برای این که بتوانند نظر و سلیقه مشتریان را بهتر متوجه شوند تا بتوانند برنامه‌ریزی مناسبی برای آینده کسب‌وکار داشته باشند، از نظرسنجی‌های پیامکی استفاده می‌کنند. استفاده از یک منشی پیامکی در این مواقع نیز بسیار سودمند است. شما می‌توانید برای مخاطبان به صورت خودکار متنی برای تشکر از شرکت آن‌ها در نظرسنجی ارسال کنید.

دریافت اطلاعات بیشتر: برای اینکه در هزینه پیامک صرفه جویی کرده باشید و مخاطب هدف خود را از میان مخاطبان کلی شناسایی کنید، می‌توانید تمام جزئیات را در متن پیامک اولیه خود وارد کنید و در انتهای متن با مواردی مانند " برای دریافت اطلاعات بیشتر عدد 2 را ارسال کنید " متن کامل و دقیق خود را به مخاطبان اصلی ارسال کنید.

استعلام قیمت: شما می‌توانید به مشتریان خود اعلام کنید که برای دریافت لیست قیمت عدد 1 را به شماره خط پیامکی‌تان ارسال کنند تا پاسخ پیش فرض شما که حاوی لیست قیمت محصولات است همان لحظه توسط سیستم برای آنها ارسال شود.

نوبت دهی: از منشی پیامکی در نوبت دهی هم می‌توانید استفاده کنید. به طور مثال اگر یک مطب دارید، می‌توانید طبق یک زمانبندی برای مراجعه کنندگان خود در یک روز قبل از نوبت‌شان یک پیامک حاوی اطلاع رسانی زمان مراجعه فردا ارسال کنید و در انتهای متن درج کنید " درصورت امکان حضور عدد 2 را ارسال کنید " تا از این طریق بتوانید فرآیند نوبت دهی خود را بهتر مدیریت کنید.

ثبت نام رویدادها: اگر قصد برگزاری همایش یا رویدادی را دارید هم منشی پیامکی مورد نیاز شما خواهد بود. شما می‌توانید در انتهای متن پیامک تبلیغاتی دعوت به رویداد درج کنید " برای ثبت نام عدد 1 را ارسال کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند " این مورد باعث می‌شود تا فهرست ثبت نام کنندگان را به راحت‌ترین شیوه به دست بیاورید و با پیامکی که همان لحظه توسط سیستم به عنوان پاسخ دریافت می‌کنند تجربه بهتری از حضور پشتیبانی برایشان ایجاد خواهد شد.

sms.ir
کپی لینک

چگونه از منشی پیامکی استفاده کنیم:

برای استفاده از منشی پیامکی نیاز است در ابتدا از طریق سامانه پیام کوتاه ایده پردازان (SMS.ir) یک ثبت نام انجام دهید تا پنل شما در این سامانه ایجاد شود. بعد از فعالسازی پنل به راحتی از طریق آموزش‌های درون پنل کاربری و همچنین با کمک تیم پشتیبانی مجرب ایده پردازان می‌توانید منشی پیامکی خود را راه اندازی کنید و بیشتر از همیشه با مشتریان خود در تعامل باشید.

کپی لینک

جمع بندی:

امروزه منشی پیامکی یکی از الزامات هر کسب و کاری است تا ارتباط با هیچ مشتری را از دست ندهد. انتخاب سامانه پیامکی که بتواند خدمات باکیفیتی را ارائه کند بسیار حائز اهمیت است. سامانه پیام کوتاه ایده پردازان SMS.ir با بیش از یک دهه تجربه در حوزه پیامک از پیشگامان و شرکت‌های معتبر این عرصه است و از طریق سایت این شرکت و یا شماره تماس 0212853 می‌توانید برای راه اندازی منشی پیامکی مشاوره دریافت کنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات