جاذبه‌هایی که در تور مجارستان، فرانسه و ایتالیا با رز آبی نباید از دست بدهیم

یک‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 8 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در هر شهر، روستا یا منطقه‌ای که زندگی کنید حتماً مکان‌هایی برای بازدید وجود دارد که می‌توانید به‌عنوان مکان‌های توریستی منطقه خود از آن‌ها نام ببرید.
تبلیغات

برخی از مکان‌های توریستی هستند که شهرت جهانی دارند. درواقع مکان‌هایی هستند که هر انسانی آرزو می‌کند حداقل یکبار آن‌ها را در طول زندگی خود از نزدیک ببیند. در ادامه قصد داریم تا این موضوع را در مورد سه مقصد گردشگری مجارستان، فرانسه و ایتالیا بررسی کنیم و ببینیم که اگر باتور مجارستان، تور فرانسه یا تور ونیز یا دیگر شهرهای ایتالیا همراه شویم، چه جاذبه‌های توریستی در آن‌ها وجود دارند که نباید از دست‌شان بدهیم. اگر شما نیز به دنبال بهترین مکان‌های توریستی در این مقاصد هستید، با این مقاله از رز آبی همراه شوید.

سفر با تور مجارستان رزآبی و بازدید از جاذبه‌های مشهور این کشور

مجارستان «Hungary» یک کشور در اروپایی مرکزی است که با کشورهای اسلواکی، اوکراین، رومانی، صربستان، کرواسی، اسلوونی و اتریش مرز مشترک دارد. پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور نیز، شهر بوداپست «Budapest» است. درواقع بیشتر انواع تور مجارستان رز آبی با هدف بازدید از جاذبه‌های شهر بوداپست صورت می‌گیرد. از جمله جاذبه‌های شهر بوداپست در تور مجارستان که نباید از دست بدهید، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • حمام‌های آب گرم سیچینی «Széchenyi»

حمام‌های روباز با آب گرم طبیعی که در ین انواع چشمه آب گرم شهر بوداپست زبانزد هستند. این حمام‌ها با دو استخر روباز با معماری نئو باروک و نئو رنسانس ساخته شده‌اند.

  • خانه اپرا مجارستان «Hungarian State Opera»

خانه اپرا مجارستان، زیباترین خانه‌های اپرای جهان است که در خیابان تاریخی آندراشی «Andrássy» شهر بوداپست واقع شده است. روزانه تورهای بازدید و کنسرت‌های کوچک در این خانه اپرا انجام می‌شود که مختص بازدید گردشگران است.

  • پل زنجیری بوداپست «Chain Bridge»

پل زنجیری بوداپست، یک پل معلق و دائمی در این شهر است که دو بخش «بودا» و «پست» شهر را به هم متصل می‌کند. گردشگران می‌توانند روی این پل قدم زده و از منظره زیبای دریاچه دانوب لذت ببرند.

  • ساختمان پارلمان مجارستان «Hungarian Parliament Building»

ساختمان پارلمان مجارستان، سومین ساختمان بزرگ پارلمان در جهان است که ۲۶۸ متر طول، ۱۲۳ متر عرض و 96 متر ارتفاع دارد که در ساخت آن از 40 کیلوگرم طلا با عیار بالا استفاده شده است.

  • پارک ممنتو «Memento»

پارک ممنتو یکی از پارک‌های دیدنی مجارستان است که حدود که در 10 کیلومتری مرکز شهر بوداپست قرار گرفته است. در این پارک 40 تندیس، نیم‌تنه و لوح از شخصیت‌های مشهور جهان قرار دارد که با مشاهده و بررسی آن‌ها می‌توان به حقیقت سوسیالیست پی برد.

اگر در سفر با تور مجارستان بتوانید از مکان‌های نامبرده بازدید کنید، سفر پرثمری خواهید داشت که برای همیشه در ذهن و خاطر شما باقی خواهد ماند. بنابراین اگر بازدید از مکان‌های نامبرده در تور مجارستان شما قرار دارد، آن را از دست ندهید.

جاذبه‌های فوق‌العاده و نفس‌گیر در تور فرانسه رز آبی

فرانسه «France» کشوری در اروپای غربی است که با کشورهای آندورا، اسپانیا، ایتالیا، سوئیس، آلمان، لوکزامبورگ، بلژیک، موناکو و انگلستان هم‌مرز است و سواحلی در دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس دارد. پایتخت فرانسه شهر پاریس «Paris» است که یکی از زیباترین و توریستی‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود. از جمله جاذبه‌هایی که در سفر با تور فرانسه رز آبی نباید از دست بدهید، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • برج ایفل «Eiffel Tower»

برج ایفل نماد شهر پاریس و کشور فرانسه است. این برج فلزی در کنار رود سن «Seine» که خود از میراث جهانی یونسکو است، ساخته شده است. ساخت این برج از سال 1880 شروع شده و در سال 1889 پایان یافت. برج ایفل هنوز هم پربازدیدترین بنای جهان است.

  • موزه لوور فرانسه «Louvre Museum»

موزه لوور، معروف‌ترین موزه جهان است که نزدیک به 60000 متر مربع وسعت داشته و همچنین حدود 35000 اثر تاریخی از دوران‌های مختلف را در خود نگه‌داری می‌کند. در بازدید از موزه لوور می‌توان آثاری از قدیمی‌ترین دوران فرانسه تا مدرن‌ترین دوران آن را مشاهده کرد.

  • کلیسای نوترادام «Cathédrale Notre-Dame»

کلیسای نوترادام فرانسه به دلیل اهمیتی که دارد، در لیست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. این کلیسا که در سال 1345 ساخته شده، اتمام آن دو قرن به طول انجامیده است. شیشه‌های رنگی زیبا، معماری و مجسمه‌های طبیعت‌گرایانه از جلوه‌های تماشایی این کلیسا هستند. همچنین بزرگترین ارگ در کشور فرانسه که 8000 لوله صوتی دارد، در کلیسای نوتردام قرار گرفته است!

  • موزه پیکاسو «Museu Picasso»

در موزه پیکاسوی پاریس، تمام آثار پیکاسو از نقاشی‌ها و مجسمه‌ها گرفته تا آثار هنری دیگر این هنرمند قرار گرفته است. این موزه حدود 1600 مترمربع زیربنا داشته و در پنج طبقه برای بازدید آماده شده است. طراحی داخلی این موزه نیز شما را به دورانی که پیکاسو در آن زندگی کرده برمی‌گرداند.

  • خیابان شانزلیزه «Champs Elysee Street»

خیابان شانزلیزه یکی از زیباترین خیابان‌های شهر پاریس، کشور فرانسه و کل دنیا است. خیابان شانزلیزه حدود ۱۹۱۰ متر طول و 70 متر عرض دارد که به دو نیمه شرقی و غربی تقسیم می‌شود. در قسمت پایینی این خیابان می‌توان جاذبه‌های گردشگری دیگر پاریس مانند قصر اکتشافات یا پاله دو لا دِکوورت، موزه هنری پتی پاله و کاخ بزرگ یا گراند پاله را مشاهده کرد. قسمت بالایی خیابان شانزلیزه نیز از میدان شارل دوگل شروع می‌شود و می‌توان طاق مشهور پیروزی پاریس را در این قسمت تماشا کرد. لاکچری‌ترین مغازه‌ها، شیک‌ترین کافه‌ها و بهترین غذاها در این خیابان در دسترس قرار دارند. به همین خاطر است که در سفر با تور فرانسه باید حتماً برای یک بار هم شده از خیابان شانزلیزه عبور کنید تا هم طعم قدم زدن در مشهورترین خیابان جهان را داشته باشید و هم از زیبایی‌های اطراف آن لذت ببرید!

مکان‌های فوق معمولاً در انواع تور فرانسه پوشش داده می‌شوند. بنابراین شما در سفر با تور فرانسه می‌توانید از جاذبه‌های فوق دیدنی نامبرده دیدن کرده و سابقه بازدید از آن‌ها را در برنامه شگفتی‌های زندگی خود قرار دهید. با توجه به هزاران جاذبه گردشگری مختلف در شهر پاریس، موارد فوق می‌توانند نقاط عطف سفر شما به این سرزمین باشند.

جاذبه‌های تمام نشدنی ایتالیا با تور ونیز رز آبی

ایتالیا «Italy» کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه‌جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل «Sicilia» و ساردِنی «Sardegna» در دریای مدیترانه تشکیل شده ‌است. پایتخت این کشور شهر رم «Rome» است که جاذبه‌های توریستی و تاریخی بسیاری را در خود جای داده است. اما دیگر شهر شگفت‌انگیز این کشور، شهر ونیز «Venice» است. ونیز شهری است که به‌صورت جزیره‌ای در میان آب قرار گرفته است. از این رو سفر به ایتالیا گاهی به‌صورت اختصاصی با تور ونیز رز آبی صورت می‌گیرد. شهرهای میلان، فلورانس و... نیز جزو شهرهای توریستی این کشور هستند که در سفر به ایتالیا نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. از جمله جاذبه‌های برتر شهرهای ایتالیا می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • کولسئوم «Colosseum»

کولئسوم آمفی‌ تئاتر مشهور رم است که بزرگ‌ترین آمفی تئاتر در امپراطوری روم بوده است. حتی اگر شما به جاذبه‌های تاریخی علاقه نداشته باشید، اما بازدید از کولسئوم در رم از ضروریات سفر به این شهر است. چیزی که کولسئوم را منحصربه‌فرد می‌کند، معماری خاص و قدمت بالای آن است.

  • پل ریالتو «Rialto Bridge»

اگر شما با تور ونیز به ایتالیا بروید، یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر ونیز، پل ریالتو است. ریالتو یک پل سنگی کمانی است که در باریک‌ترین نقطه روی کانال بزرگ آبی ونیز ساخته شده است. با ایستادن روی این پل می‌توان یک نمای 360 درجه از کانال بزرگ ونیز را مشاهد کرد. کانال بزرگ ونیز که به آن گرند کانال «Grand Canal» گفته می‌شود، بیشتر جاذبه‌های گردشگری ونیز را به هم متصل می‌کند. با توجه به این که نمای کاخ‌های ونیز روبه آب است، بنابراین با گردش و قایق‌سواری در گرند کانال در هر تور ونیز می‌توان بخش عظیمی از جاذبه‌های این شهر شگفت‌انگیز را مشاهده کرد.

  • کلیسای جامع میلان «Duomo di Milano»

کلیسای جامع میلان در شهر میلان ایتالیا واقع شده است. بنابراین اگر در برنامه سفر شما بازدید از شهر میلان نیز قرار دارد، می‌توانید بازدید از این کلیسا را از دست ندهید. این کلیسا یکی از شاهکارهای معماری در تمام دوران‌ها است. درواقع می‌توان گفت که در سفر به ایتالیا، ارزشش را دارد از رم یا ونیز یک روز کامل را برای رفتن به میلان وقت بگذارید، فقط برای این که بتوانید این کلیسای جامع را ببینید که ساخت آن 6 قرن به طول انجامیده است!

  • برج پیزا «Leaning Tower of Pisa»

برج پیزا که یکی از مشهورترین برج‌های کج در جهان است، یکی دیگر از جاذبه‌های ایتالیا است که نباید آن را از دست بدهید. درواقع برج پیزا در شهر پیتزای ایتالیا واقع شده است و حدود 56 متر ارتفاع دارد. کج بودن این سازه احساس افتادن از آن را به انسان القا می‌کند و همین موضوع می‌تواند بازدید از آن را به یک تجربه هیجان‌انگیز تبدیل کند.

  • ساحل آمالفی «Amalfi Coast»

یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری کشور ایتالیا، ساحل آمالفی است که در امتداد لبه جنوبی شبه‌جزیره سورنتین در منطقه کامپانیا ایتالیا است. ساحل آمالفی یک خط ساحلی۵۰ کیلومتری است که ۱۳ شهر کوچک را در دل خود جای داده است. این شهرها در بزرگراهی به نام « SS163» به هم متصل شده‌اند. بنابراین رانندگی در این بزرگراه می‌تواند یکی از خاطرانگیز‌ترین و خاص‌ترین رانندگی‌های شما در طول عمرتان باشد. البته اگر شما همراه با تور ایتالیا به این ساحل رفته‌اید، می‌توانید برای رانندگی در این بزرگراه ماشین اجاره کنید.

  • دریاچه کومو «Lake Como»

کومو شهرستانی در ۲۵ کیلومتری شهر میلان ایتالیا است که در کنار دریاچه‌ای با همین نام با مساحت ۱۴۶ کیلومتر قرار گرفته است. طبیعت کوهستانی آلپ و منطقه زیبای کومو سبب شد است تا بازدید از این منطقه برای بسیاری از گردشگران در اولویت قرار بگیرد. عمق دریاچه کوکو به ۴۰۰ متر می‌رسد. بنابراین می‌توان با قایق‌ و کشتی در امتداد آن سفر کرد. خانه‌های ساحلی اطراف این دریاچه دارای جلوه بسیار زیبایی هستند که عکاسی را به یک فعالیت هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند و می‌توانید بهترین عکس‌های خود را در این منطقه بگیرید.

  • چینکو تره «Cinque Terre»

سینکو تره یا چینکو تره به معنای «پنج سرزمین» که در منطقه ساحلی در لیگوریا، در شمال غربی ایتالیا قرار گرفته است. این منطقه شامل پنج روستا است. هریک از روستاها دارای قدمت چند ساله بوده و نمای زیبایی دارند. درواقع اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این ناحیه از نظر گردشگران، نمای رنگ روشن ساختمان‌ها، سواحل صخره‌ای، مسیرهای پیچ در پیچ و غذاخوری‌های ایتالیایی است. در سفر به این ناحیه می‌توان بدون شک لذت سفر به ایتالیا را با تمام وجود احساس کرد. بنابراین اگر به کشور ایتالیا و انواع تور ایتالیا علاقه دارید، می‌توانید در کنار تور ونیز، تور رم یا دیگر شهرهای این کشور به تور ایتالیا با امکان بازدید از سینکو تره نیز بیندیشید!!

موارد گفته شده، جاذبه‌های فوق دیدنی کشور ایتالیا در چند شهر مختلف آن بودند. هر شهر ایتالیا ده‌ها جاذبه گردشگری مختلف و شگفت را در خود جای داده است. به همین خاطر شاید بتوان ایتالیا را سرزمین مکان‌های توریستی دانست. شما به هریک از شهرهای ایتالیا که سفر کردید، سعی کنید مکان مشهور معرفی شده در آن را حتماً ببینید. چراکه دیدن هر یک از این مکان‌ها می‌تواند به معنای دیدن یکی از بهترین مکان‌های توریستی در کل جهان باشد. تورهای هریک از شهرهای ایتالیا ممکن است به‌صورت تکی برگزار شوند، اما در برخی از موارد نیز می‌توان در تور ایتالیا به شهرهای مشهور آن مثل رم، ونیز و میلان در یک تور سفر کرد.

رزرو تور مجارستان، تور ایتالیا و تور فرانسه در «رز آبی»

شما در هر فصل از سال که بخواهید سفر کنید، تورهای مسافرتی بسیاری برای رزرو وجود دارند. اما مقاصد اروپایی جزو پرطرفدارترین مکان‌ها برای سفر هستند. به همین خاطر می‌توانید سفر به اروپا را در برنامه سفر آتی خود قرار دهید. اما در مورد سفرهای اروپایی نیز آژانس مسافرتی «رز آبی» به‌عنوان یکی از بهترین برنامه‌ریز تورهای خارجی و اروپایی در کشور شناخته شده است. بنابراین در مقاصد نام‌برده اروپایی برای سفر با تور مجارستان، تور ایتالیا، تور ونیز، تور رم، تور فرانسه یا تور سایر شهرها و کشورهای اروپایی می‌توان روی آژانس رز آبی حساب کرد. البته شما در سفر به مقاصد آسیایی، آمریکایی، آفریقایی و استالیایی نیز می‌توانید به تورهای رز آبی سفر کنید. به‌صورت کلی رز آبی تمام سفرهای خارجی و برون مرزی با مقاصد مختلف را برای هموطنان از داخل کشور ارائه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات