خرید اقساط موبایل در آرازتل

شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت آراز همراه مهر با موضوع فعالیت بازرگانی در حوزه گوشی تلفن همراه و مالک فروشگاه اینترنتی آرازتل است.
تبلیغات

آرازتل به نشانی araztel.com، به‌عنوان یک سایت مرجع تخصصی بررسی و خرید انواع گوشی تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی، با رعایت کامل قوانین کشور توانسته است مجوزهای قانونی از جمله نشان ثبت ملی رسانه های دیجیتال، نماد اعتماد الکترونیکی، مجوز کسب‌و‌کار مجازی و گواهی انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران، را کسب کند. همچنین، این شرکت به‌عنوان تأمین‌کننده معتمد کالا تحت قراردادهای همکاری با لیزینگ های مختلف بانک ها و مؤسسه های اعتباری جهت خرید اقساط گوشی شناخته می‌شود.

آراز موبایل

چرا خرید اقساطی

قیمت بالای برخی از گوشی های تلفن همراه و محصولات دیجیتال، نوسانات نرخ ارز و زمان بر بودن پس انداز باعث می‌شود که اکثر مردم بجای انتظار کشیدن و جمع کردن پولشان، به فکر خرید اقساطی گوشی باشند. این کار هم از نظر اقتصادی و هم از نظر صرف زمان برای بسیاری از افراد جامعه به صرفه و مناسب است. در خرید اقساطی شما معمولاً با یک فروشگاه و یک شرکت اقساطی کننده رو‌به‌رو هستید. فروشگاه به‌عنوان تأمین‌کننده با شرکت اقساطی کننده به‌عنوان حمایت کننده مالی باهم یک قراردادی همکاری دارند تا شما بتوانید خرید اقساطی را انجام دهید. اما نکته مهمی که در خرید اقساطی باید به اون توجه کرد این است که ما کدام روش خرید اقساطی را انتخاب کنیم و از کدام فروشگاه خرید کنیم. فروشگاه اینترنتی آرازتل با تجربه و تخصصی که در زمینه فروش نقدی و اقساط کسب کرده و به پشتوانه قراردادهایی که با بانک، شرکت‌ها و ارگان‌های مختلف دارد، فروشگاهی است که به بهترین شکل و آسانترین راه مشتریان را با انواع روش‌های خرید اقساطی آشنا و آن‌ها را تا رسیدن به گوشی تلفن همراه مورد نظرشان یاری کند.

چند در صد سود خرید اقساطی

در خرید اقساطی از طرف شرکت‌های اقساطی کننده معمولاً درصد سودی مشخص می‌شود که براساس مدت زمان بازپرداخت اقساط ، نرخ تورم و سود سپرده ی بانکی محاسبه می‌شود. البته نوع تضمینی که مشتری می‌تواند آنرا بدهد نیز در تعیین این سود اقساط بی تأثیر نیست. خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی آرازتل، شما می‌توانید با هر نوع تضمینی و با انتخاب شرکت اقساط کننده و درصد سود های مختلف اقدام به خرید قسطی گوشی کنید.

آراز موبایل

مدارک مورد نیاز خرید اقساط چیست

مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست تقریباً در تمامی روش‌های خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی آرازتل به این صورت است

مدارک هویتی: شامل تصویر شناسنامه و کارت ملی.

مدرک سکونت: شامل تصویر اجاره نامه یا سند یا قبضی که به نام درخواست دهنده یا یکی از اعضای درجه یک خانواده باشد.

گردش سه‌ماهه حساب: شرکت‌های تسهیل کننده برای اطمینان از قدرت بازپرداخت اقساط متشریان نیاز به تحلیل گردش حساب آن‌ها دارند در بیشتر موارد مبلغ مورد تأیید اقساط یک سوم درآمد مشتریان است.

قیمت کالا خرید اقساطی

قیمت کالا از مهم ترین فاکتور های هر خریدی چه بصورت نقدی و چه به شکل خرید اقساطی است.

ما در فروشگاه اینترنتی آرازتل سعی بر این داریم که بهترین قیمت نقدی و اقساطی گوشی تلفن همراه و تبلت را برای مشتریان عزیز با رعایت ضمانت و کیفیت در نظر بگیریم.

ضمانت و کیفیت کالا

ما در فروشگاه اینترنتی آرازتل جهت رعایت ضمانت و کیفیت گوشی های تلفن همراه و سایر کالایی که عرضه می‌کنیم از گارانتی های شرکت‌های معتبر استفاده می‌کنیم. گارانتی هایی که همگی دارای مراکز خدمات پس از فروش در اقصی نقاط ایران هستند، پاسخگو دربرابر مشتریان بودن و تأیید کننده ی اصالت و ورژن محصولات هستند.

در واقع شما در فروشگاه اینترنتی آرازتل این موارد را نخواهید دید: محصولات ریپک (Repack)، مونتاژ های غیر رسمی، محصولات لاک شده که آنلاک شده، گارانتی های نامعتبر که تنها کد رجیستری دارند و هیچ خدماتی به خریداران ارائه نمیدهند. این موارد ضمن آنکه برای خریداران تولید مشکل و نارضایتی می‌کنند باعث می‌شود که به‌طور کاذب قیمت کالاها کمتر بنظر برسند. بنابراین حواستان باشد که از کدام فروشگاه خرید می‌کنید.

روش‌های خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی آرازتل

خرید اقساط با چک:

بازپرداخت 24 ماهه ، سود اقساط ماهانه 2.5 درصد ، بدون نیاز به پیش پرداخت ، سقف خرید 50 میلیون تومان

خرید اقساط با سفته:

بازپرداخت 12 ماهه ، سود اقساط 2.5 درصد ماهانه ، بدون نیاز به پیش پرداخت ، سقف خرید 20 میلیون تومان

خرید اقساط ازطریق ضامن (کسر از حقوق):

بازپرداخت 36 ماهه ، سود اقساط ماهانه 1.25 درصد ماهانه ، بدون نیاز به پیش پرداخت ، سقف خرید 50 میلیون تومان

خرید اقساط به صورت سازمانی:

آرازتل همواره آماده عقد قرارداد با سازمان های مختلف جهت تأمین کالا و فروش اقساط است.

در حال حاضر کارکنان دارای ریل کارت و ثمین کارت بدون نیاز به ثبت نام و ارسال مدارک قادر به خرید اقساط از فروشگاه آرازتل هستند.

جهت خرید اقساط موبایل، تبلت، لپ تاپ و لوازم جانبی آن‌ها می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آرازتل به آدرس: araztel.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات