پنت هاز؛ بانک اطلاعات تخصصی پنت هاوس کشور

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
پنت هاز یک وب‌سایت در زمینه خدمات تخصصی پنت هاوس است که به‌صورت روزانه آپدیت می‌شود.
تبلیغات

از میان صدها فایل فروش و اجاره پنت هاوس که بسیاری از آن‌ها به‌صورت خصوصی و خاص منتشر شده‌اند، خرید پنت هاوس خود را در کمترین زمان ممکن انجام بدهید. همچنین به شما کمک می‌شود تا بهترین پنت هاوس را با توجه به سلیقه و نیازهایتان در کمترین زمان بیابید و اجاره کنید.

طبق اصول معماری، پنت هاوس (Penthouse) به آخرین یا یکی از آخرین طبقات برج‌ها گفته می‌شود که از امکانات خصوصی مانند تراس یا بالکن بزرگ و روباز، دید مناسب (به واسطه پنجره‌های بزرگ که معمولا از سقف تا کف ادامه دارند)، روف گاردن یا بام سبز، استخر روی بام، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، سوئیت‌های اختصاصی و آسانسور شیشه‌ای شخصی برخوردار است. ایده طراحی طبقات پنت هاوس‌ مدرن از همان اتاق‌های زیرشیروانی قدیمی گرفته شده است که امروزه جای خود را از افراد فقیر جامعه به ثروتمندان داده‌اند. چرا که لوکس‌ترین طراحی داخلی و گران‌قیمت‌ترین مصالح ساختمانی در این طبقه از برج‌ها در نظر گرفته می‌شود که به‌واقع آن را از طبقات پایینی متمایز می‌کند.

بسیاری از افراد برحسب سلیقه و به دلیل امکانات زیاد پنت هاوس، زندگی در آن را به زندگی در یک ویلای مجلل ترجیح می‌دهند؛ زیرا با اینکه در شهرهای شلوغ واقع شده‌اند، برحسب اینکه در بالاترین نقطه قرار دارند و از طراحی اصولی برخوردار هستند، برای آرامش روحی افراد و اشراف به تمام مناطق شهر عالی هستند. در عین حال با وجود مساحت زیاد و فضای بیرونی بزرگ آن‌ها، حریم خصوصی افراد ساکن آن کاملا حفظ شده است. البته در کنار این مزایا، این طبقه مجلل از برج معایبی مانند مشکلات در رفت ‌و آمد روزانه به بالاترین طبقه و قرار گرفتن در معرض خطرات طبیعی مثل طوفان و رعد و برق دارد. حتی بعضی از افراد ساکن پنت هاوس به دلیل نبود امکان معاشرت آسان با افراد و به‌نوعی یک زندگی ایزوله و انفرادی، از آن به‌عنوان یک زندگی بدون هیجان یاد می‌کنند.

Penthuzz

با وجود تمامی مزایا و معایب ذکرشده و با توجه به قیمت بالای انواع پنت هاوس نسبت به طبقات عادی یک برج، به نظر می‌رسد بهتر است پیش از تصمیم برای خرید یا اجاره پنت هاوس، حتما با یک کارشناس خبره در این زمینه مشورت کنید. در مقایسه با دیگر بانک‌های اطلاعاتی موجود در زمینه املاک، وب‌سایت پنت هاز (Penthuzz) توانسته است با برخورداری از بهترین و باتجربه‌ترین کارشناسان تیم فکری، بازدیدکنندگان زیادی به سوی خود جذب کند. تمرکز این بانک اطلاعاتی علاوه بر خرید و فروش و اجاره، با وجود همکاران برتر معماری و طراحی داخلی، روی طراحی و دکوراسیون انواع پنت هاوس است که این مسئله خود یک مزیت بزرگ به شمار می‌آید.

اصولا خرید پنت هاوس باید با دانش کامل نسبت به امکانات، کیفیت دید و منظره، میزان متراژ، نوع و کیفیت مصالح و ... صورت بگیرد و همراهی یک تیم تخصصی در این زمینه می‌تواند فرایند خرید را برای مشتری ساده‌تر کند. در کنار آن، فروش پنت هاوس فرایند آسانی نیست و باید با دقت و به‌صورت اصولی انجام شود. از آن جایی که مشتریان خرید و فروش پنت هاوس افراد خاصی هستند، فروش آن باید توسط مشاوران مجرب و متخصص انجام شود. پس از خرید پنت هاوس مورد نظر، ممکن است از طراحی داخلی آن رضایت کافی نداشته باشید یا بخواهید به امکانات آن مواردی اضافه کنید. طبیعتا برای شما به‌عنوان یک فرد عادی کار آسانی نیست و باید به سراغ کارشناسان تخصصی معماری و طراحی داخلی بروید. مجموعه پنت هاز تمامی این خدمات را هم‌زمان به شما ارائه می‌دهد و افراد مجربی چون جناب آقای محمد رحیمی به‌عنوان کارشناس تخصصی پنت هاوس در خدمت شما هستند. 

Penthuzz

 حتی می‌توانید با ارائه فایل فروش یا اجاره پنت هاوس خود به پنت هاز، مجموعه کاملی از مشتریان ویژه را از شرایط فروش ملک خود آگاه سازید. اطمینان داشته باشید که تیم طراحی داخلی پنت هاز در اولین فرصت پس از ارائه درخواست، در زمینه طراحی و دکوراسیون پنت هاوس در خدمت شما است. در صورت عدم امکان مراجعه به وب وب‌سایت پنت هاز می‌توانید با اطلاعات تماس زیر با این مجموعه در ارتباط باشید.

  • تلفن: 02188492313
  • موبایل: 09121509516
  • وب‌سایت: penthuzz.com  
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات