آیگپ برگزار می‌کند؛ ۴۰ دقیقه تا پاییز با جایزه‌های هیجان‌انگیز

یک‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
جشنواره‌ی ۴۰ دقیقه تا پاییز شبکه‌ی اجتماعی تمام خدمات آیگپ با جوایز متنوع از ۲۳ شهریور برگزار می‌شود.
تبلیغات

در این جشنواره، کاربران باید حداقل ۴۰۰ امتیاز داشته باشند تا به‌صورت خودکار در قرعه‌کشی جوایز این جشنواره شرکت داده شوند. کاربران علاقه‌مند به داشتن بخت بیشتر در قرعه‌کشی می‌توانند با خرید بخت، احتمال برنده‌شدن خود را افزایش دهند. هر بخت قرعه‌کشی در این جشنواره برابر با ۴۰۰ امتیاز است.

کاربران در آیگپ می‌توانند با خرید شارژ و بسته‌ی اینترنتی، عملیات انتقال وجه ازطریق کارت‌به‌کارت، دعوت دوستان به آیگپ، عضوشدن در کانال رسمی آیگپ، خرید توکن دیجیتال، پرداخت قبوض، خرید کارت هدیه‌ی دیجیتال و کمک به خیریه‌های بخش احسان و نیکوکاری امتیازات خود را افزایش دهند.

جوایز هیجان‌انگیز جشنواره‌ی ۴۰ دقیقه تا پاییز ۴ دستگاه PS4، چهل کارت هدیه‌ی دیجیتال ۴۰۰ هزار تومانی، ۴۰ بسته اینترنت یک‌ساله، ۴۰ شارژ تلفن‌همراه ۴۰ هزار تومانی و ۴۰ اشتراک آیگپ‌ تی‌وی است که با شرکت در این جشنواره به کاربران آیگپ اهدا خواهد شد.

این جشنواره از ۲۳ شهریور آغاز می‌شود و در ساعت ۲۴ روز ۳۰ شهریور به‌پایان خواهد رسید. زمان قرعه‌کشی نیز ۳۱ شهریور ساعت ۲۳:۲۰ برگزار خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن آیگپ را با مراجعه به سایت این پیام‌رسان به آدرس www.igap.net یا مارکت‌های معتبر دانلود کنند یا عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات