هجدهمین سالگرد فعالیت آداک

یک‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مجموعه آداک به‌مناسبت هجدهمین سالگرد فعالیت خود و دومین سالگرد افتتاح سایت آداک شاپ، بین خریداران شعب و سایت قرعه‌کشی برگزار می‌کند.
تبلیغات

شرکت آداک فناوران آینده، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فروش لپ‌تاپ کشور و مالک مجموعه فروشگاه‌های آداک کامپیوتر و فروشگاه اینترنتی WWW.ADAK.SHOP، با برگزاری مراسمی هجدمین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت. در این مراسم که به‌دلیل فاصله‌گذاری اجتماعی به‌صورت محدود در محل این شرکت برگزار شد، افق های پیش روی شرکت درزمینه‌ی گسترش فروش آنلاین، افزایش شعب فیزیکی در سطح شهر، ارتقای کیفیت خدمات پس‌از‌فروش و راه‌اندازی واحد گارانتی، مکانیزه‌شدن بخش لجستیک و انبار، افزایش ناوگان ارسال، حضور گسترده‌تر در بخش‌های تلفن‌همراه، قطعات کامپیوتر و... بررسی و راهبردهای رسیدن به این افق‌ها تبیین شد.

آداک هجدهمین سالگرد فعالیت خود را پشت‌سر گذاشت

به‌مناسبت هجدهمین سالگرد فعالیت مجموعه و دومین سالگرد افتتاح سایت آداک شاپ و به‌پاس همراهی مشتریان و همکاران گرامی در سراسر کشور، با خرید از هریک از شعب یا سایت اینترنتی آداک شاپ از ۱۴ تا ۲۶ تیر ۱۳۹۹ در قرعه‌کشی این مجموعه شرکت خواهید کرد.

آداک

مجموعه‌ی آداک در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را با تأسیس اولین فروشگاه خود در مرکز کامپیوتر ایران آغاز کرد. باتوجه‌به اصل مشتری‌مداری و اعتماد مشتریان به این مجموعه، آداک توانست در این سال‌ها شعب فیزیکی خود را در معتبرترین مراکز کامپیوتر تهران به عدد چهار برساند، واردات مستقیم کالا برای ارائه‌ی قیمت‌های بهتر را در دستورکار قرار دهد، نمایندگی شرکت‌های معتبر IT کشور همچون سازگار ارقام، آواژنگ، الماس رایان ایرانیان، امرتات، گرین، گلدیران، مادیران را کسب کند و با ارائه‌ی مناسب‌ترین قیمت‌ها و جدیدترین محصولات از معتبرترین برندها درکنار ارائه‌ی خدمات پس از فروش متمایز پاسخ اعتماد مشتریان خود را دهد.

باتوجه‌به تغییر شکل بازار از شیوه‌ی سنتی به آنلاین و به‌منظور تسهیل دسترسی مشتریان گرامی در سایر شهرهای کشور، در سال ۱۳۹۷ سایت WWW.ADAK.SHOP افتتاح شد تا مردم سراسر کشور عزیزمان از محصولات متنوع این شرکت در سریع‌ترین زمان ممکن بهره‌مند شوند. ارائه‌ی جدیدترین محصولات دیجیتال درکنار قیمت به‌روز همه‌‌ی محصولات به‌همراه ارسال رایگان به سراسر کشور و ۱۰ روز ضمانت بازگشت کالا و نیز ضمانت اصالت تمام محصولات باعث شده است مشتریان گرامی با خیالی آسوده و بدون نیاز به حضور در فروشگاه‌ها خرید خود را انجام دهند و در سریع‌ترین زمان ممکن کالای خود را تحویل گیرند.

آداک

درحال‌حاضر، مجموعه‌ی آداک با ارائه‌ی حدود ۳۰۰ مدل لپ‌تاپ گوناگون درکنار عرضه‌ی تلفن‌همراه، تبلت، قطعات کامپیوتر، ماشین های اداری و... در سایت و فروشگاه‌های خود یکی از فروشگاه‌های بزرگ آنلاین محصولات دیجیتال و بزرگ‌ترین مرجع لپ‌تاپ کشور محسوب می‌شود.

همچنین برای اطلاع از آدرس شعب و قیمت و مشخصات محصولات به وب‌سایت آداک مراجعه کنید.

آداک یک گام نزدیک‌تر

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات