ترید نووا یکی از بهترین کارگزاران بورس

دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
سایت تریدر نووا به‌عنوان یکی از منابع تخصصی بازارهای مالی داخلی و خارجی این متن را تهیه کرده است.
تبلیغات

 تریدر نووا تیمی حرفه‌ای با ۱۱ سال سابقه فعالیت در بازارهای مالی و به‌خصوص بازار ارز بین‌‌الملل است که پس از سال‌ها تجربه معاملاتی، آزمودن تمام استراتژی‌های معروف معاملاتی و سر و کله زدن با بروکرها و کارگزاران مختلف در سرتاسر دنیا، این سایت را به‌وجود آورده است تا تجربیاتی که در این سال‌ها به سختی به دست آمده را با تریدرهای فعال و با انگیزه به اشتراک بگذارد و بتواند مقداری از سختی‌های پیش روی افراد را کاهش دهد.

برای معامله در بازار بورس‌های بین‌المللی همواره تبلیغات زیادی در سایت‌های مختلف می‌شود و شما نیز قطعا آن‌ها را دیده‌اید. اما همیشه نمی‌توان انتظار داشت آن شرکتی که بیشترین تبلیغات را در فضای مجازی انجام می‌دهد، اعتبار زیادی دارد یا مناسب ترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است.  

در این مقاله تریدر نووا قصد دارد به بررسی فاکتورهای مهم در انتخاب کارگزاری فارکس بپردازد و دریابیم که چطور می‌توان بهترین گزینه را برای سرمایه‌گذاری پیدا کرد. اگر شما هم به‌دنبال سرمایه‌گذاری در بازار بورس هستید حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

فاکتورهای پر اهمیت در انتخاب کارگزاری

خب همان‌طور که می دانید سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی جزو فعالیت‌های پرخطر مالی محسوب می‌شود و بر طبق آمار از هر ۱۰ نفری که برای اولین‌بار در این بازارها پا می گذارند، تنها ۱ الی ۲ نفر می‌توانند به سودآوری مستمر در آن دست پیدا کنند. یکی از دلایلی که این آمار در دنیا رسمیت پیدا کرده است، همین موضوع انتخاب کارگزاری معتبر فارکس است.

هر کارگزاری معمولا در یک کشور ثبت شرکت کرده است و تحت سازمان های نظارتی آن مشغول به فعالیت است. پیدا کردن کشور ثبت شده کارگزاری مد نظر معمولا اولین فاکتوری است که باید به آن پرداخت. برای مثال در مقاله بررسی کارگزاری فارکس تایم TraderNova.com به این موضوع پرداخته شده این کارگزاری در کشور قبرس اروپایی ثبت شده و تحت سازمان های نظارتی مالی اتحادیه اروپا در حال فعالیت است.

فاکتور بعدی که باید در انتخاب یک کارگزاری مطمئن به آن پرداخت، سابقه فعالیت آن شرکت است. برای مثال وقتی شما بین انتخاب یک کارگزاری با قدمت ۵ سال و دیگری با قدمت ۱۲ سال شک کردید، حتما اولویت انتخابتان را شرکت ۱۲ ساله قرار دهید. سابقه یک شرکت تضمین کننده صحت سلامت عملکرد آن نیست، اما به هر حال نمی‌توان از تجربه بالا به‌عنوان یک مزیت خوب نام نبرد.

تریدرنووا

در مرحله بعد به شرایط معاملاتی بروکر دقت کنید. تجربه ثابت کرده بروکرهایی که بیشتر به‌دنبال ارائه هدیه‌ها و بونوس های بیشتر هستند و به هر بهانه‌ای و هرروز برایتان ایمیل می فرستند که «اگر امروز حسابت را شارژ کنی و شروع به معامله کنی، ۵۰% هدیه به حسابت اضافه می‌کنیم!»  بیشتر در معرض خطر اسکم شدن و بلوکه کردن سرمایه مشتری به هر دلیل هستند. به عبارتی در سرمایه‌گذاری باید حواستان باشد که از هول حلیم، در دیگ نیفتید!

البته این به این معنی نیست که هر بروکری را به محض ارائه دادن بونوس و هدیه در زمره کلاهبردارها قرار دهیم، اما باید در بازار رقابتی امروز که کار برای شرکت‌های تازه تأسیس کمی سخت و دشوار شده است، کمی بیشتر جوانب احتیاط را رعایت کرد و بیشتر مراقب بود.

در وهله بعدی باید برای آزمودن نهایی بروکری که تصمیم به سرمایه‌گذاری در آن گرفته اید، مقداری کمی از سرمایه خود را شارژ کنید و برای مدت یک هفته شروع به تریدینگ کنید. اگر در این مدت مورد خاصی مشاهده نکردید، می‌توانید دیگر با خیال راحت به افزایش سرمایه و ادامه فعالیت در آن کارگزاری امیدوار باشید.

بروکرهای خوب و با سابقه که توانسته اند تعداد زیادی مشتری و سرمایه گذار جذب خود کنند، معمولا در بخش آموزش نیز فعالیت خوبی دارند و علاوه بر ارائه تحلیل‌های روزانه و هفتگی سهام‌ها و زوج ارزها و شاخص‌های بورسی، وبینارها و سمینارهایی نیز ترتیب می‌دهند تا علاوه بر جذب مشتری جدید، روش‌ها و تکنیک‌های تحلیل گری و معاملاتی را نیز آموزش دهند و به عبارت دیگر قدم‌های درستی نیز در فرهنگ‌سازی بر می دارند.

امیدواریم  این متن به درستی توانسته باشد ابهامات شما را برطرف کند. اگر به‌دنبال سایت آموزش فارکس یا آموزش بورس می‌گردید به وب‌سایت www.TraderNova.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات