لیمر؛ فروشگاه تخصصی اندروید باکس

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه لیمر، یکی از پیش‌گامان در عرضه‌ی تخصصی انواع اندرویدباکس و نماینده‌ی رسمی فروش محصولات برند MINIX و Beelink و شیائومی، طیف وسیعی از اندرویدباکس‌ها را برای تمامی کاربردها از مبتدی تا حرفه‌ای ارائه می‌دهد.
تبلیغات

 تا همین چند سال پیش اندرویدباکس‌ها در کشور ما محصولاتی کاملا ناشناخته بودند و کمتر کسی از وجود این دستگاه و قابلیت‌های آن اطلاعی داشت. البته دلیل اصلی آن شاید جدیدبودن این نوع از دستگاه‌ها در بازار جهانی باشد. دلیل دیگر نیز مسدودبودن و دسترسی‌نداشتن به بازیگر اصلی بازار شبکه پخش محتوای آنلاین، یعنی نتفلیکس (Netflix)، یوتیوب و... بود. بنابراین، اندرویدباکس‌ها بیشتر به‌عنوان کالای ویژه‌ی سرگرمی و به‌عنوان مدیاپلیر حرفه‌ای به‌‌حساب می‌آمدند؛ اما امروزه شرایط تغییر کرده و با پیدایش اپ‌های ایرانی، پخش محتوای آنلاین مانند فیلیمو، نماوا، آپارات، آنتن و... اندرویدباکس‌ها روزبه‌روز با استقبال بیشتری در ایران نیز مواجه می‌شوند و جای خود را به‌عنوان دستگاه پرکاربرد درکنار تلویزیون‌ها باز کرده‌اند.

برخی از کاربردهای اندرویدباکس ها شامل موارد زیر است:

  • دسترسی به محتوای آنلاین، انواع سریال و فیلم و برنامه‌های زنده (فیلیمو، نماوا، آپارات، آنتن و ...)
  • پلیر پیشرفته فایل‌های مالتی‌مدیا و سینما خانگی حرفه‌ای
  • سرویس‌های IPTV
  • امکان دسترسی به اینترنت در هر نوع تلویزیون
  • امکان وب‌گردی و دانلود فایل
  • قابلیت Screen Casting (تماشای محتویات موبایل و تبلت روی تلویزیون)
  • اجرای بازی‌های اندرویدی
  • استفاده درسیستم های خانه هوشمند

فروشگاه لیمر یکی از پیش‌گامان در عرضه‌ی تخصصی انواع اندرویدباکس و نماینده‌ی رسمی فروش محصولات برند MINIX و Beelink و شیائومی و مدل‌های متنوعی از سری H96 ،Tanix ،HK1 ،A95 ،MXQ و...، طیف وسیعی از اندرویدباکس‌ها را برای تمامی کاربردها از مبتدی تا حرفه‌ای به‌همراه بررسی و توضیحات کامل فنی به هم‌وطنان گرامی ارائه می‌دهد.

در فروشگاه لیمر سعی شده گلچینی از بهترین محصولات شرکت‌های مطرح به‌صورت کامل و دقیق بررسی و امکان مقایسه هر محصول با دیگر موارد ازنظر فنی و سخت‌افزاری فراهم شود تا کاربر براساس نیاز خود و کارایی که از اندرویدباکس انتظار دارد، مناسب‌ترین گزینه را با بهترین قیمت ممکن انتخاب و تهیه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات