سفارش آنلاین از سوپرمارکت‌ها با اسنپ فود

شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ‌فود درراستای گسترش خدمات خود، سرویس سوپرمارکت‌ها را ارائه کرده است تا یک جنبه دیگر از زندگی را آسان‌تر کند.
تبلیغات

اسنپ‌فود حدود یک سال است که سرویس سوپرمارکت‌ها را راه‌اندازی کرده است. این سرویس در مدت کوتاهی که آغاز به کار کرده، با چالش‌های زیادی رو‌به‌رو بوده؛ اما برای هر یک راه‌حلی یافته است. سرویس سوپرمارکت اسنپ‌فود، باوجود این چالش‌ها، با استقبال خوبی رو‌به‌رو شده و بازده خوبی داشته است.

جذب بهترین سوپرمارکت‌ها در سرتاسر تهران

اسنپ فود با درنظر گرفتن استانداردهایی مانند نیروی خدماتی مناسب، کالاهای متنوع و با تعدادی بیش از ۲۰۰۰ و ساختار منظم، بهترین سوپرمارکت‌های تهران را جذب کرده است.

دسترسی راحت به تعداد بسیار زیاد اجناس

سوپرمارکت‌ها به‌طور متوسط بیش از ده هزار محصول منحصر‌به‌فرد در دسته‌بندی‌های متنوع دارند. اسنپ فود تمامی این کالاها را در دسته‌بندی‌های مشخصی مانند آرایشی و بهداشتی، کنسرو و غذای آماده، لبنیات و بستنی، میوه و سبزیجات تازه و... گروه‌بندی کرده است. باوجود امکاناتی مانند فیلتر که محصولات را براساس قیمت یا تخفیف نشان می‌دهد و جست‌وجو و مرتب‌سازی، پیداکردن محصولات موردنظرتان بسیار راحت خواهد بود.

 سبد خرید به‌راحتی قابل تغییر است و می‌توان علاوه‌بر حذف یا اضافه‌کردن جنس، تعداد آن‌ها را تغییر داد یا برای سفارش، توضیحات ثبت کرد.

تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن

پیش از پردازش سفارش‌ها، چگونه باید در مدت‌زمانی قابل‌قبول، سفارش را به دست مشتری رساند؟ تعداد زیاد پیک یا نیروی اجرایی در اینجا ملاک نیست؛ بلکه مدیریت این نیروها است که به سرویس‌دهی بهتر منجر می‌شود.

 اسنپ‌فود با استخدام بیش از هزار پیک و سیستم ارسال نقطه به نقطه، زمان ارسال سفارش را به زیر ۳۰ دقیقه رسانده است.

همان قیمت سوپرمارکت

در سرویس سوپرمارکت اسنپ‌فود، تمامی اقلام با قیمت خود مغازه به فروش می‌رسند و هیچ وجه اضافه‌ای از مشتری دریافت نمی‌شود.

گارانتی ارسال کالا

با استفاده از سرویس سوپرمارکت اسنپ فود، نگران سفارش کالاهایی با تاریخ مصرف محدود یا شکستنی نباشید. کالاهای با تاریخ مصرف محدود با تاریخ تولید روز به مشتری تحویل داده می‌شود. با گارانتی ارسال کالا، با خیالی آسوده تخم مرغ و لبنیات و کالاهای شکستنی سفارش دهید و سالم تحویل بگیرید.

باز هم تخفیف بیشتر

هر روز برخی از سوپرمارکت‌ها، کالاهای خود را با تخفیف ویژه عرضه می‌کنند. مشتری با خرید از این سوپرمارکت‌ها روی سفارش خود، سود بیشتری دریافت می‌کند. سوپرمارکت های تخفیف‌دار با علامت درصد در صفحه اصلی اپلیکیشن اسنپ فود قابل رویت و کالاهای تخفیف‌دار نیز با فیلترها قابل دستیابی هستند.

اسنپ‌فود با ارائه سرویس سفارش آنلاین از سوپرمارکت، در تلاش است تا جنبه دیگری از زندگی مشتریان خود را ساده کند. مشتری ها با استفاده از خدمات اسنپ‌فود، در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند و انرژی ببیشتری برای پرداختن به امور خود خواهند داشت.

برای دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود و سفارش از سوپرمارکت‌های محل خود، اینجا را ببینید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات