های‌متال، تجربه‌ای متفاوت در بازار فولاد

جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
وبسایت خدماتی - خبری «های ‌متال» از سال ۱۳۹۷ با رویکرد اطلاع‌‌رسانی و ایجاد شفافیت در بازار فولاد و بورس، همچنین مرجع اعلام تعرفه محصولات به‌صورت آنلاین در حوزه‌های صنعت فولاد، ساختمان، نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت خود را آغاز کرده است.
تبلیغات

های‌متال با بهره‌گیری از کارشناسان و تیم رسانه‌ای متخصص، متعهد و کارآزموده خود توانسته است ساختار و پایه ارائه خدمات بازرگانی منحصربه‌فردی در همه زمینه‌ها به‌صورت کاملا کاربردی ارائه کند که هم‌اکنون در حال توسعه و گسترش است.

احساس غرور می‌کنیم که مشتریان و مخاطبان ‌مان از خدمات و نحوه پاسخگویی به تمامی خواسته‌هایشان در این وبسایت رضایت داشته‌ باشند و ما را در تمامی کشور به دیگران پیشنهاد دهند چراکه اعتماد مشتریان افتخار ماست.

این مجموعه به‌دنبال بررسی‌های میدانی تلاش کرده با امکان‌سنجی بازار هدف و مخاطبان خود همگام با آخرین دستاوردها و استانداردهای جهانی در حوزه صنعت و انتشار اطلاعات، به منظور انجام تجارت آسان، قابل اطمینان در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواسته‌های مخاطبان و مشتریان خود را فراهم کند. بدین منظور وبسایت خبری «های‌متال» برای استفاده صاحبان حرفه‌ صنعت فولاد تا سازمان‌ها و تشکیلات بزرگ مرتبط تقدیم شده است.

این وبسایت با پیش‌بینی فضاهای متفاوت و در آینده‌ای نزدیک کاملا ویژه که تاکنون از سوی هیچ مرجع خدماتی و اطلاع‌رسانی ارائه نشده است به مشتریان خود عرضه خواهد کرد و به‌زودی و در فاز دوم توسعه، با قابلیت‌های جامع و قدرتمند در حوزه بازرگانی و فروش به میان مشتریان و مخاطبان خود خواهد آمد.

هم‌اکنون صفحه اصلی وب‌سایت، با عناوین کلی امکانات وب‌سایت – مطلب ویژه – اخبار و تحلیل‌های داخلی و خارجی - عکس – محصولات به‌صورت صفحه تفکیکی و تخصصی شامل: میلگرد - پروفیل - ورق – تیرآهن و هاش – لوله - نبشی و ناودانی – مراحل سفارش - خدمات ما - جست‌وجو - ارتباط با ما – مشتریان و تأمین‌کنندگان- چرا ما – پیوندها مشخص شده است.

با کلیک روی کلمه « اخبار و تحلیل‌ها »، مخاطبان می‌توانند از آخرین اخبار و مقالات، تحلیل‌ها و گزارش‌های لحظه‌ای تحولات بازار در صنعت فولاد، ساختمان و بورس کالا همه‌روزه مطلع شوند.

همچنین با کلیک روی عنوان محصولات زیرگروه‌های آن‌ها مشخص شده و مشتریان "های ‌متال" می‌توانند با کلیک روی هر کالا، توضیحات و قیمت‌های مربوط‌به آن محصول را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده نمایند، به‌طور نمونه متقاضیان برای ثبت سفارش و اطلاع از آخرین قیمت محصولات فولادی همچون: قیمت ورق سیاه،  قیمت پروفیل سبک، قیمت تیرآهن هاش، قیمت میلگرد و .... می توانند به وب‌سایت های متال مراجعه نمایند.

علاوه‌بر آن، درصورت نیاز به دریافت مشاوره فنی و تخصصی و سفارش خرید می‌توانند با کارشناس بازرگانی مربوطه به‌صورت تلفنی و حضوری و درآینده نزدیک آنلاین تماس حاصل کرده و کسب اطلاع نمایند.

این وب‌سایت تلاش دارد با به‌روز کردن مطالب مختلف در حوزه صنعت و ارائه آن به مخاطبان، آن‌ها را در فرایند معاملات یاری کند. گزارشگران «های ‌متال» تمام تلاش خود را می‌کنند تا با انجام مصاحبه و گفتگوهای خبری فعالان، متخصصان و مسئولان صنعت فولاد، مطالب و اخباری که در بخش‌های مختلف این رسانه منتشر می‌شود بر پایه رویدادهای بازار فولاد و اقتصاد کشور، کاملا دقیق و به روز باشد.

بنابراین برای کسب اطلاع از تعرفه‌ محصولات از طریق بورس کالا ، اطلاعات عرضه و سایر منابع تأمین و عرضه هر نوع محصول در لحظه می‌توانید به وب‌سایت مراجعه کنید. یکی از اولویت‌های وب‌سایت «های‌متال» پشتیبانی ویژه و توسعه بخش گسترده بازرگانی است که با بهرگیری از کارشناسان متخصص، صاحب فن و کارآمد که سال‌ها با حفظ اعتماد فضای بازار کسب تجربه کرده‌اند، می‌کوشد با شناسایی مشکلات بازرگانی و فعالان این صنعت و صنف برای رفع آن‌ها راهکار ارائه دهدد که این امر باتوجه‌به نیاز مشتری به شیوه‌ای کاملا متفاوت و منحصر‌به‌فرد ارائه می‌شود. جهت بررسی می‌توانید  به سایت خبری «های‌متال» مراجعه نمائید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات