دوره‌ آموزشی تعمیرات موبایل در موبایل آباد

پنج‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اولین دوره‌ی رسمی آموزش تخصصی تعمیرات موبایل زیرنظر مجموعه‌ی موبایل آباد و با همکاری سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور از ۱۵بهمن در تهران برگزار می‌شود.
تبلیغات

وابستگی تمامی کسب‌وکارها و روابط انسانی به موبایل و ظهور موبایل‌های هوشمند امروزه انکارناپذیر است. تلفن‌های همراه به‌عنوان وسیله‌ای کاربردی، اما مصرفی به پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیاز دارند.

مجموعه‌ی موبایل آباد در سال ۱۳۹۳ فعالیتش را با همت جمعی از متخصصان مجرب در بازار تلفن همراه کشور آغاز کرد و نیاز بازار باعث شد از همان ابتدا، به مجموعه‌ای منسجم و به‌روز و کارآمد تبدیل شود.

میثم دادخواه، بنیان‌گذار و مدیرعامل موبایل آباد، درباره‌ی برگزاری دوره‌‌ی تعمیرات موبایلِ این مجموعه و هدفش گفت:

هم‌اکنون روزانه ۳۰ هزار مشتری برای رفع مشکلات فنی موبایل‌های خود به تعمیرکاران مختلف و گاه متفرقه مراجعه می‌کنند و هیچ سازوکار مشخص یا استانداردی در این زمینه وجود ندارد.موبایل آباد با درک این خلأ سعی کرد در تعامل با سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای کشور امکان برگزاری اولین دوره‌ی تعمیرات تخصصی موبایل خود را زیرنظر این سازمان برگزار کند که این امر با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین دو طرف نهایی شده است.

بازار تعمیرات موبایل کشور، بازاری خاص و وسیع

موبایل آباد هم‌اکنون با ۱۳۰ نمایندگی در سراسر کشور به مشتریان خود خدمات تعمیرات ارائه می‌کند. پیش‌از‌این، متخصصان تعمیر موبایل برای دریافت نمایندگی موبایل آباد در وب‌سایت ثبت‌نام می‌کردند و پس از تأیید میزان مهارتشان، نمایندگی موبایل آباد را می‌گرفتند.

همان‌طورکه می‌دانید، تربیت نیروی زبده و آگاه به جدیدترین تکنولوژی تلفن‌های همراه نیازمند به‌روزرسانی دانش است؛ ازاین‌رو، گروه موبایل آباد دوره‌های خود را با آخرین روش و جدیدترین نکات علمی در حوزه‌ی تعمیرات تلفن همراه طراحی کرده است.

مزایای شرکت در دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل

این دوره شامل آموزش تئوری و عملی جامع تعمیرات موبایل است. همچنین، شرکت‌کنندگان به‌مدت یک هفته با حضور در یکی از ۱۳۰ نمایندگی موبایل آباد در سراسر کشور به‌طور عملی نوع برخورد با مشتری و حضور در بازار کار و ضروریات فعالیت در بخش تجاری کار را تجربه خواهند کرد.

دادخواه با اشاره به سابقه‌ی موفق و درخشان موبایل آباد در امر تعمیرات تخصصی موبایل، شرکت در این دوره را عاملی در «راستی‌ اشتغال‌زایی» نامید و افزود:

در پایان دوره به شرکت‌کنندگانی که موفق شوند آزمون‌های عملی استادان را باموفقیت بگذرانند، گواهینامه‌ی رسمی بین‌المللی شرکت در دوره (مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای کل کشور) و گواهینامه معتبر موبایل آباد به‌عنوان تنها مرکز سازمانی تخصصی تعمیرات موبایل در ایران اعطا خواهد شد.

شایان ذکر است به‌منظور ایجاد شرایط برابر در بازار کار، این دوره در دو بخش آقایان و بانوان به‌صورت مجزا برگزار می‌شود. همچنین برای علاقه‌مندانی که در تهران سکونت ندارند، موبایل آباد فهرستی از خوابگاه‌های مقرون‌به‌صرفه را درنظر گرفته که دراختیار کارآموزان قرار خواهد داد.

با‌توجه‌به اینکه موبایل‌ آباد درصدد رسیدن به عدد ۳۰۰ نمایندگی در سراسر کشور در سال ۱۳۹۸ است، کارآموزان این دوره در اولویت اخذ نمایندگی موبایل آباد قرار خواهند گرفت.

شروع دوره تخصصی تعمیرات موبایل در سال ۱۳۹۸

مجموعه موبایل آباد برای متقاضیانی که نمی‌توانند در دوره‌ی پایانی سال ۱۳۹۷ شرکت کنند، امکان پیش‌ثبت‌نام در دوره‌ی فروردین و اردیبهشت تعمیرات موبایل را نیز فراهم کرده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره‌ی تعمیرات موبایل می‌توانند به وب‌سایت موبایل آباد به آدرس Mobileabad.com مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات