متفاوت‌ترین سفرهای ریلی با خرید بلیط قطار فدک

چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
خرید بلیط قطار فدک در مسیر تهران به مشهد، یعنی رسیدن به بارگاه ملکوتی امام مهربانی‌ها با لوکس‌ترین شیوه‌ی ممکن.
تبلیغات

راحت بودن و امنیت بالای سفرهای ریلی باعث شده تا نقش قطار هر روز در ذهن مسافران پر رنگ تر شده و شاهد معرفی و اضافه شدن قطارهای جدید و مجهز به سیستم ریلی کشورمان باشیم. بعد از معرفی قطار زندگی و استقبال خوب از آن، قطار فدک برای خرید بلیط قطار تهران به مشهد این مسیر ریلی را هر روز لوکس‌تر کرده است. در ادامه امکانات و شرایط موجود در آن را معرفی خواهیم کرد.

خرید بلیط قطار فدک در ۳ کلاس متفاوت

درست مثل خرید بلیط هواپیما که کلاس‌های پروازی مختلف با امکانات متنوع ارائه می‌شود، با خرید بلیط قطار فدک نیز می‌توانید بر اساس شرایط و خواسته‌های مورد نظرتان، یکی از کلاس‌ها را انتخاب و سفری به یادماندنی را شروع کنید. کلاس‌های قطار فدک شامل اکونومی، بیزینس و قطار ۵ ستاره‌ی ویژه‌ی فدک است که هر یک امکانات منحصربه‌فردی را در اختیارتان قرار می‌دهند. البته لازم به ذکر است که در تمام کلاس‌های این قطار، واگن و کوپه‌های بسیار لوکس، سرویس پذیرایی، مهمانداران متخصص و امکانات داخلی مطابق با استانداردهای قطارهای ۵ ستاره‌ی دنیا ارائه می‌شود.

رسپینا۲۴

امکانات کوپه‌های قطار فدک

یکی از بهترین مزایای خرید بلیط قطار فدک، بهره‌مندی از امکانات ویژه در کوپه است. هر یک از کوپه‌های این قطار دارای سیستم کنترل دما و تنظیم‌کننده‌ی میزان نور و روشنایی بوده و با داشتن تخت خواب‌های مجزا برای هر مسافر، شرایط ایده‌آلی را در طول سفر فراهم نموده است. اینترنت بی‌سیم داخلی، میز غذاخوری مجزا، سیستم صوتی و تصویری IPTV، انتخاب فیلم و موسیقی دلخواه، اعلام وضعیت آب‌وهوا و احضار مهماندار از جمله امکانات پرطرفدار و ویژه‌ای هستند که خرید بلیط قطار تهران به مشهد را پرطرفدار کرده‌ است.

امکانات ویژه‌ی خرید بلیط قطار فدک تهران به مشهد

علاوه‌بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، با خرید بلیط قطار فدک تهران به مشهد خدمات و امکانات ویژه‌ای ارائه می‌شوند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرو نوشیدنی خوش‌آمدگویی
  • سرو غذا در ظروف زیبا و لوکس
  • سرو پیش‌غذاهای متنوع
  • سرو صبحانه و عصرانه با توجه به ساعت حرکت قطار
  • سرویس خواب‌های تمیز و با کیفیت
  • ارائه‌ی روزنامه، هدفون، ویلچر و گهواره در صورت درخواست

خرید اینترنتی بلیط قطار فدک

رایج‌ترین شیوه‌ی خرید بلیط قطار از گذشته تا امروز مراجعه‌ی حضوری به آژانس‌های مسافرتی بوده است. در دنیایی که همه‌چیز به اینترنت گره خورده و خرید اینترنتی نقش مهمی در زندگی پیدا کرده است، نمی‌توان انتظار داشت که خرید بلیط قطار دچار تغییر و تحول نشده باشد. امروزه بدون محدودیت مکانی و زمانی می‌توانید بلیط قطار را با ورود به یکی از سامانه‌های معتبر به‌صورت اینترنتی بخرید و نگران تعطیل بودن آژانس‌های مسافرتی بعد از ساعت کاری نباشید. علاوه‌بر رهایی از محدودیت‌های مکانی و زمانی، با خرید اینترنتی بلیط قطار به‌خاطر حذف واسطه‌ها می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های سفر صرفه جویی کنید.

رسپینا۲۴

خرید بلیط قطار فدک از رسپینا ۲۴

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای خرید اینترنتی بلیط قطار و یا هر بلیط دیگر باید به آن توجه داشت، انتخاب سامانه‌ی معتبر و امن است. سایت رسمی خرید بلیط قطار رسپینا24، تمامی مسیرهای ریلی کشور را تحت پوشش قرار داده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید اینترنتی بلیط قطار فدک است. برای خرید بلیط قطار از رسپینا۲۴ کافی است وارد منوی قطار شده و بعد از ورود اطلاعات مورد نیاز، در کمترین زمان و تنها با چند کلیک بلیط خود را دریافت کنید. لازم به ذکر است که با رسپینا۲۴، علاوه‌بر خرید بلیط قطار امکان خرید بلیط هواپیما داخلی، خرید بلیط هواپیمای خارجی، رزرو آنلاین هتل داخلی، رزرو آنلاین هتل خارجی و خرید آنلاین تور داخلی و خارجی نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد و تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام ساعات شبانه روز، حتی روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات شما هستند. با رسپینا۲۴ روی زمین نمی‌مانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات