بلک فرایدی از کدام فروشگاه‌های خارجی خرید کنیم؟

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
بلک فرایدی یا جمعه سیاه یکی از روزهای مهم پیش از شروع سال نو میلادی است. آخرین جمعه ماه نوامبر، به واسطه نزدیک بودن به عطش همه برای خرید سال نو، این نام را به خود گرفته است.
تبلیغات

البته شاید این روز فقط برای پلیس‌های فیلادلفیا واقعا سیاه بوده که به آن نام Black Friday یا جمعه سیاه را دادند. چون به نظر می‌رسد، برای خریداران و فروشندگان، این جمعه چندان هم سیاه نیست. به واسطه این روز فروشگاه‌های زیادی از یکی دو هفته مانده به جمعه سیاه تخفیف‌های فوق العاده‌ای روی کالا یا خدمات خود می‌گذارند که برای خریداران حسابی خوشایند است. البته به واسطه همین تخفیف‌ها، فروشگاه‌ها هم اجناس زیادی به فروش می‌رسانند که سود خوبی هم برای آن‌ها به همراه دارد.

شاید به واسطه همین فروش بالا باشد که فروشگاه‌های آنلاین ایرانی هم یکی دو سالی است که در این روز، کالای خاصی را در حراج قرار می‌دهند. البته شنیده حاکی از میزان بالای نارضایتی افراد از تجربه خریدشان در چنین حراج‌هایی از فروشگاه‌های آنلاین ایرانی است.

با این حساب بد نیست، اگر دوست دارید برای یک بار هم که شده طعم واقعی خرید از حراج جمعه سیاه را بچشید، از فروشگاه‌های خارجی خرید کنید. بله، با استفاده از خدمات پرداخت آنلاین ارزی می‌توانید به راحتی از فروشگاه‌های خارجی که در حراج بلک فرایدی هستند، کالا و خدمات بخرید.

فروشگاه‌های خارجی در دو دسته اقدام به حراج کالا در این روز می‌کنند. فروشگاه‌هایی که کالای فیزیکی می‌فروشند و فروشگاه‌هایی که خدمات خود مثل هاست، دامنه یا محصولات نرم افزاری را به حراج می‌گذارند. دسته اول در صورتی برای ما ایرانیان مفید هستند که ارسال به ایران در گزینه‌های آن‌ها وجود داشته باشد. در این صورت می‌توانید با خرید مستر کارت کالای مورد نظر خود را از این سایت‌ها خریداری کرده و آن را در آدرس خود دریافت کنید. البته راه دیگر این است که پس از خرید کالا را به آدرس یکی از دوستان خود در خارج از ایران ارسال کنید تا بعدا به دست شما برسد.

دسته دوم فروشگاه‌هایی هستند که خدمات خود را به فروش می‌رسانند. در این دسته معمولا روش‌های پرداخت منعطف‌تری مثل پرداخت با پی پال وجود دارد و دیگر کالای فیزیکی در کار نیست که نگران ارسال یا عدم ارسال آن باشید. خرید خود را در حراج جمعه سیاه انجام می‌دهید و نرم افزار، هاست، اپلیکیشن یا هر سرویس دیگری که می‌خواهید را خیلی زود دریافت می‌کنید.

کدام فروشگاه‌ها در بلک فرایدی ۲۰۱۸ حراج دارند؟

اگر دوست دارید در جمعه سیاه ۲۰۱۸ از فروشگاه‌های خارجی خرید کنید، در ادامه چند فروشگاه یا دسته‌بندی خدمات به شما معرفی می‌کنیم که در زمینه‌های مختلف تخفیف‌های خوبی برای شما دارند.

نیک پرداخت

خرید کالا از فروشگاه Banggood

از banggood می‌توانید هر کالایی که دل‌تان می‌خواهد بخرید. ارسال به ایران در گزینه‌های ارسال این فروشگاه وجود دارد و می‌توانید پس از پرداخت هزینه، کالای خود را درب منزل‌تان در هر کجای ایران دریافت کنید. انواع کالای دیجیتال، تجهیزات سفر، اسباب‌بازی و کامپیوتر و هزاران کالای دیگر در این فروشگاه بزرگ اینترنتی وجود دارد که می‌توانید سفارش بدهید.

برای پرداخت هزینه خرید از این فروشگاه خارجی هم می‌توانید به راحتی از خدمات نیک پرداخت استفاده کنید. حتما تا پیش از تمام شدن حراج‌های جمعه سیاه ۲۰۱۸ سری به وب سایت این فروشگاه بزنید.

خرید هاست در بلک فرایدی ۲۰۱۸

شرکت‌های زیادی مثل InmotionHosting به مناسبت جمعه سیاه روی خدمات خود تخفیف‌های خوبی گذاشته‌اند که به راحتی و با استفاده از پی پال می‌توانید از سرویس‌های آن‌ها با تخفیف ویژه استفاده کنید. شرکت‌های مطرح دیگری مثل BlueHost و HostGator هم در این دسته قرار دارند.

خدمات سئو و طراحی سایت

شرکت‌های بزرگی مانند MaxCDN و BlueHost خدمات خود را حتی با ۵۰ درصد تخفیف در بلک فرایدی ۲۰۱۸ به فروش می‌رسانند. اگر وب سایت دارید یا به نحوی با فضای مجازی در ارتباط هستید، بد نیست سری به این سایت‌ها بزنید تا ببینید اگر خدمات مورد نیاز شما هم تخفیف خورده، با کمک نیک پرداخت آن را خریداری کنید.

نیک پرداخت

خرید از Udemy در جمعه سیاه

Udemy‌ را که همه می‌شناسیم. بلک فرایدی ۲۰۱۸ فرصت خوبی است که مهارت‌های فردی خود را در هر زمینه‌ای که فعال هستید، بالاتر ببرید. مرکز آموزش آنلاین یودمی، به مناسبت جمعه سیاه تخفیف‌های خوبی روی دوره‌های آموزشی خود گذاشته که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بلک فرایدی ۲۰۱۸ پر از فرصت برای خرید با قیمت‌های استثنایی است. اگر کالا یا خدماتی از هر فروشگاهی در سراسر دنیا نظر شما را جلب کرده است، برای پرداخت هزینه خرید آن می‌توانید روی خدمات پرداخت آنلاین ارزی نیک پرداخت حساب کنید. برای مشاهده فهرست این وب سایت‌ها هم می‌توانید به وبلاگ ما سر بزنید، تا حراج جمعه، هر روز سایت‌های که تخفیف دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات