با محصولات متنوع «نقش» آشنا شوید

پنج‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
شرکت نقش به عنوان یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های حوزه تکنولوژی، با نمایندگی انحصاری ۱۳ برند متنوع در نمایشگاه الکامپ امسال یکی از شلوغ‌ترین غرفه‌ها را به خود اختصاص داده است.
تبلیغات

شرکت نقش با بیست سال سابقه کار در حوزه تکنولوژی، در حال حاضر نمایندگی انحصاری برندهای معتبر جهانی لوازم جانبی رایانه‌ای و تجهیزات حرفه‌ای را به عهده دارد و خدمات پس از فروش و گارانتی رسمی آنها را به مشتریان ایرانی ارائه می‌دهد. برندهای وارداتی نقش شامل Moshi, Ozaki, Bluelounge, Just-Mobile, LaCie, Seagate BNAS, Vorya, Innerexile, SLG Design, RHA, Elgato, Knog, Otterbox, Lifeproof هستند.

موشی (Moshi)

نقش - موشی

یکی از برندهایی است که محصولاتش به صورت مستقیم در نمایندگی‌های ممتاز اپل عرضه می‌شود. این کمپانی به تولید لوازم جانبی محصولات اپل با کیفیت بالا می‌پردازد.

اوزاکی (Ozaki)

نقش - اوزاکی

تنوع و رنگ‌بندی هر محصول و همچنین طراحی جذاب و قیمت‌گذاری مناسب، ازجمله نقاط قوت این برند معتبر به شمار می‌رود. این کمپانی هم یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی آی‌دیوایس‌ها است که قیمت مناسبی دارند.

بلولانژ (Bluelounge)

نقش

در تولد ۳۰ سالگی اپل بود که این شرکت در تیزرهای تبلیغاتی خود به سراغ محصولات بلولانژ رفت. محصولات این شرکت به کیفیت بالا و سادگی در عین کاربردی بودن شهرت دارند.

جاست‌موبایل (Just Mobile)

نقش - جاست موبایل

برندی است که تمام تولیداتش، توسط طراحان مشهور اروپایی طراحی شده و از سبک طراحی چشم‌نواز اپل پیروی می‌کند.

لسی و سیگیت (LaCie & Seagate)

نقش - لسی

ذخیره‌سازی شبکه‌ای توسط محصوالت NAS سیگیت، یکی از راه‌حل‌های حرفه‌ای برای کسب‌وکارهای مختلف به شمار می‌رود. شرکت فرانسوی لسی نیز در زمینه تولید هاردهایی با کیفیت و مقاومت مثال‌زدنی، شهرت زیادی دارد. تاسیس این شرکت تقریبا همزمان با تولد شرکت اپل اتفاق افتاد و از ابتدا هارد دیسک‌هایی مخصوص برای استفاده با رایانه‌های اپل را تولید کرده است. از سال ۲۰۱۴ این شرکت به مالکیت شرکت آمریکایی سیگیت درآمد و بر اساس سیاست‌های جدید اعمال شده، سیگیت محصولات بالارده خود را با برند لسی عرضه خواهد کرد.

آترباکس (Otterbox) و لایف پروف (LIFEPROOF)

آترباکس پرفروش‌ترین برند قاب ضد ضربه آمریکای شمالی به شمار می‌آید که دیدی بسیار متفاوت ازلحاظ طراحی پیاده‌سازی کرده است. لایف پروف، برند دیگر متعلق به آترباکس است که پرفروش‌ترین قاب ضدضربه و ضد آب اروپا به شمار می‌رود.

وریا (VORYA)

بنیان این شرکت طراحی و تولید محصولات چرم طبیعی با کیفیت و ساخت دست استاد کاران ایرانی برای آوردن حس و حال طبیعی به محصولات تکنولوژیکی روزمره است.

اس ال جی دیزاین (SLG Design)

نقش - اس ال جی

با استفاده از مرغوب‌ترین چرم ایتالیایی قاب‌هایی برای آیفون و بندهایی برای اپل‌واچ طراحی و تولید کرده که ظاهری بسیار شکیل دارند و می‌توانند نیاز کاربرانی که به دنبال محصولات فاخر هستند را برآورده سازد.

اینراگزایل (innerexile)

برندی جوان در بین تولیدکنندگان لوازم جانبی برای محصولات اپل است. استفاده از فناوری‌های نو همچون قابلیت خودترمیم شوندگی و سادگی در طراحی به هر چه جذاب‌تر شدن این محصولات کمک بسزایی کرده است.

آر اچ ای (RHA)

d8a 2849 cc954

به عنوان متخصص هدفون در کشور بریتانیا شناخته می‌شود. کیفیت پایدار، ارائه محصولاتی برای زندگی شخصی کاربران، اصول مهندسی دقیق و طراحی بی‌نقص، اساس محصولات این شرکت را تشکیل داده‌اند.

الگاتو (elgato)

این شرکت توانسته است به راحتی خود را به عنوان شرکتی نوآور در زمینه تولید ابزارهایی برای خانه‌های هوشمند به همگان بشناساند.

ناگ (Knog)

متشکل از تیمی خالق درزمینه طراحی و مهندسی که با محصولاتی جذاب درعین حال کاربردی، نیاز ورزشکاران، عکاسان و ماجراجویان ورزشی را برطرف کرده‌اند. فلش عکاسی و فیلم‌برداری ناگ که برای دوربین‌های حرفه‌ای (Action Camera)ساخته شده است، می‌تواند روشنایی الزم را حتی در آب‌های عمیق فراهم آورد.

شما می‌توانید در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، از محصولات شرکت نقش واقع در سالن ۳۸، غرفه ۴۰۹ دیدن نمایید. همچین می‌توانید تمامی محصولات را در وب‌سایت نقش به آدرس www.naghsh.net مشاهده و خریداری کنید.

نقش

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات