ورود گوشی‌ های تایوانی اسمارترونیکس به بازار ایران

دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
برند تایوانی اسمارترونیکس با دو مدل گوشی میان رده خود با دوربین سلفی قوی، طراحی زیبا و عملکرد عالی و فروش به روش نوآورانه O2O وارد بازار ایران شد.
تبلیغات

تایوان همواره یکی از پایگاه‌های بزرگ تکنولوژی و کمپانی‌های بزرگ حوزه فناوری است. کیفیت ویژگی طلایی محصولات تایوانی است که این نتیجه حاصل "بکارگیری استانداردهای به‌روز و سخت‌گیرانه" در تایوان است. برند Smartronics (اسمارترونیکس) از جمله برندهای موفق در این کشور است که در طراحی و تولید گوشی‌های با کیفیت فعالیت می‌کند. این برند تمرکز خود را روی تولید مدل‌های محدود اما با دقت روی جزئیات و نرم‌افزار گذاشته است. سری گوشی‌های C از جمله محصولات میان‌رده این شرکت است که امکاناتی فراتر از بازه‌ی قیمتی خود به کاربران ارایه می‌کند.

اسمارترونیکس پس از حضور موفق در بازار تایوان، رویکرد "صادرات" به کشورهای دیگر را در پیش گرفته که از سال 2014 کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا، فرانسه و ­­­­­­­آلمان و در خاورمیانه "ایران" را از هدف‌های صادراتی خود (فاز اول) قرار داده است.

اسمارترونیکس ابتدا فروش گوشی‌های میان‌رده از سری C خود را برنامه‌ریزی کرده و به زودی گوشی‌های پایین رده و پرچمدار این برند نیز وارد بازار ایران خواهد شد. گوشی‌های این شرکت نه تنها از نظر کیفیت ساخت و طراحی ظاهری در سطح بالایی قرار دارند، بلکه تلاش شده از جدیدترین سخت‌افزار موجود در آنها استفاده شود. علاوه بر این اسمارترونیکس تلاش کرده در کلیه گوشی‌های خود روی تجربه‌ کاربری (UI) خاصی چون تجربه‌ی لذت‌بخش عکاسی به ویژه ثبت جذاب‌ترین تصاویر سلفی تمرکز کند.

گوشی‌های اسمار‌ترونیکس برای اولین بار در ایران به روش O2O در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. در روش O2O، با انتخاب گوشی توسط مشتری در یکی از فروشگاه‌های شبکه فروش اسمارترونیکس، پرداخت مستقیماً به شرکت نیک الکترونیک (نماینده انحصاری اسمارترونیکس تایوان) از طریق پوز فروشگاهی یا وب سایت (Bestnk.ir) صورت گرفته و سپس گوشی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. این روش طی 2 سال اخیر در برخی از کشورهای پیشرفته از جمله کره جنوبی، تایوان و اروپا اجرا شد که مزیت زیادی را برای کلیه ذی‌نفعان شامل (مشتری، فروشگاه و شرکت) دارد. (کلیه علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت Bestnik.ir یا تلفن شبانه روزی 87100 (021) اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند).

سه مزیت ویژه و طلایی گوشی‌های سری C اسمارترونیکس عبارتند از

سلفی، زیبائی و عملکرد عالی

بست نیک

این گوشی به یک نمایشگر 5 اینچی IPS با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل و فناوری In-Cell ، 3 گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی تا 128 گیگابایت بهره گرفته تا از نظر سرعت اجرای دستورات و میزان فضای ذخیره‌سازی اطلاعات نگرانی نداشته باشید.

پردازنده‌ی چهار هسته‌ای MT6735 مدیاتک با چهار هسته‌ی Cortex A53، اندروید 6 مارشمالو و باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعتی امکان استفاده از دو سیم کارت همزمان از ویژگی این گوشی است که تمام شبکه‌های ارتباطی از جمله 4G پشتیبانی می‌کند.

بست نیک

ابعاد این گوشی 145.3 در 70.5 در 8.5 و وزن آن تنها 147 گرم است و در طراحی آن به ارگونومی و خوش‌دستی گوشی توجه بسیار ویژه‌ای شده است.

گوشی ‌C1 اسمارترونیکس با گارانتی ۱۸ ماهه در رنگ‌های سفید، خاکستری و طلایی و با قیمت ۶۴۹۰۰۰ تومان از طریق سایت Bestnik.ir و فروشگاه‌های آفلاین در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

C2 دیگر گوشی اسمارترونیکس است که در واقع تبلور یک پارادایم است "سلفی، قابلیت و زیبایی"

سخت‌افزار قدرتمند، طراحی بسیار زیبا، ظریف و کیفیت ساخت بالای C2 در تایوان و اروپا زبان‌زد است.

طراحی گوشی C2 به ویژه در قسمت پشت زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد که سادگی و جذابیت آن می‌تواند فراتر از یک دستگاه میان‌رده باشد. تمامی تلاش اسمارترونیکس بر این بوده است که کاربران با در دست‌گرفتن این گوشی حتی با وجود برخورداری از نمایشگر بزرگ ۵.۵ اینچی، حس بسیار خوشایندی داشته باشند.

بست نیک

دوربین اصلی با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی پیشرفته سونی و سلفی ۸ مگاپیکسل با لنز ۵ جزیی (با فلاش LED) بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی به فلاش LED، فوکوس بسیار سریع و مبتنی بر فاز (PDAF) و انبوهی از امکانات متعدد نرم‌افزاری از ویژگی‌های برجسته این گوشی است. دوربین سلفی سی ۲ به فلش LED مجهز شده است تا سلفی‌های درخشانی در شرایط نوری کم شکار کنید. علاوه بر فلش، نمایشگر این دستگاه نیز همانند فلاش مسطح، نور یکنواختی را بر چهره شما می‌تاباند و کیفیت عکس‌هایتان را به‌مراتب افزایش می‌دهد.

از مهمترین ویژگی‌های فنی این گوشی می‌توان به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MT6753 مدیاتک با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل، سنسور اثر انگشت و نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی اشاره کرد. باتری 3150 میلی‌آمپر ساعت خیال شما از شارژدهی گوشی راحت کرده که به راحتی می‌توانید ۲ روز کامل را با آرامش از گوشی استفاده کنید. محافظ نمایشگر این گوشی از شیشه 2.5D گوریلاگلس ۳ ساخته شده شده که با خمیدگی ملایم خود، حس خوشایندی از لمس نمایشگر به‌خصوص در کناره‌ها به کاربر منتقل می‌کند.

بست نیک

سنسور اثرانگشت دایره‌ای C2 بهترین طراحی مهندسی را برای استفاده راحت به‌کار گرفته است تا بیشترین تطابق با انگشتان شما حاصل شود. سنسور به کار گرفته شده از سرعت بالایی برخوردار است که امنیت اطلاعات، تماس‌ها، اپلیکیشن‌ها، عکس‌ها و فایل‌های شما را تضمین می‌کند. در رابط کاربری دوربین C2 و تنها با لمس سنسور اثر انگشت، ثبت تصاویر سلفی به ساده‌ترین شکل برای شما امکان پذیر شده است.

ابعاد این گوشی جذاب 154.5 در 75.6 در 8.15 میلی‌متر و وزن آن 166 گرم است. گوشی C2 اسمارترونیکس از دو سیم کارت و تمامی شبکه‌های ارتباطی از جمله 4Gپشتیبانی می‌کند.

گوشی ‌C2 اسمارترونیکس با گارانتی ۱۸ ماهه در رنگ‌های سفید، خاکستری و طلایی و با قیمت ۹۹۹ هزار تومان از طریق سایت Bestnik.ir یا از طریق فروشگاه‌های آفلاین در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بست نیک

شما با گوشی "اسمارترونیکس" "سلفی، زیبایی و عملکرد عالی" را همزمان خواهید داشت و صاحب گوشی خواهید بود که شایسته شماست.

شبکه خدمات پس از فروش اسمارترونیکس در ایران، "نیک سرویس" و تلفن ۲۴ ساعتی (۸۷۱۰۰-۰۲۱) شرایطی همراه با آرامش و آسودگی را برای مشتریان عزیز و گرامی فراهم می‌کند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات