مسابقه‌ای که در هر صورت در آن برنده خواهید بود

پنج‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
قطعا ما همگی بارها در شهر خود به دنبال مکان‌های مشخصی بوده‌ایم؛ پارکینگ، پمپ بنزین، رستوران، داروخانه یا ...
تبلیغات

همگی ما بارها به دنبال این سوال بوده‌ایم: «کی کجاس؟». سوال ساده‌ای است؛ اما اکثر اوقات پاسخ مناسب آن پیچیده به دست می‌آید. اما از این پس، پاسخ به این پرسش برای شهرواندان ایرانی ساده خواهد بود.

در ۲ سال اخیر پیدایش و ظهور کسب‌وکارهای نوپا در حوزه دیجیتال رشد چشمگیری داشته است؛ اما پیدایش با موفقیت و کاربردی بودن متفاوت است. غرور ملی را کنار بگذاریم؛ اکثر کسب‌وکارهای ظهور یافته جز تعداد محدودی از آن‌ها، در این 2 سال، کم کاربرد یا بدون کاربرد بوده‌اند. اما در این میان نام کسب‌وکاری به چشم می‌خورد که اقدام به رفع نیازی اساسی از ایرانیان کرده است؛ «کی کجاس؟»؛ وب‌سایت و اپلیکیشنی که نامش نیز نشان از کاربردی بودن آن دارد.

در وب‌سایت و اپلیکیشن «کی کجاس؟» کاربران تنها با وارد کردن کسب و کار مورد نظر خود (مثلا کافه) از لیست مکان‌های (کافه‌های) موجود در موقعیت جغرافیایی خود آگاه می‌شوند. در «کی کجاس؟» تا‌کنون بیش از ۲۱۰۰۰۰ مکان در شهر تهران به ثبت رسیده که این رقم با سرعت بالایی در حال افزایش است. بویژه که «کی کجاس؟» از تاریخ ۱۴ مهر تا ۱۴ آبان مسابقه‌ای جذاب را برگزار کرده است؛ مسابقه‌ی «سلام تهران»

 در این مسابقه با وارد کردن مکان‌های ثبت نشده، نظر دادن، آپلود عکس و ویرایش اطلاعات ثبت شده، امتیاز کسب می‌کنند و به ۳ نفر برتر مسابقه به ترتیب: «تلفن همراه iphone 7»، «ساعـــت هوشـمند Apple Watch» و « دوربین دیجیتال instax» اهدا خواهد شد

کی کجاست

جدا از هدایا، این مسابقه به خودی خود از جذابیت برخوردار است. همگی ما دوست داریم که مغازه‌ها، کسب‌ و کارها و امکانات موجود در محله خود یا مکان‌هایی را که بیشتر در آن تردد داریم به دیگران معرفی کرده و دیگران را نیز به استفاده از آن‌ها دعوت کنیم. و همین موضوع جدا از دریافت یا عدم دریافت جایزه حس خوشایندی را برای ما ایجاد خواهد کرد.

 البته ابزار «کی کجاس؟» بدون برگزاری این مسابقات نیز قطعاً آینده‌ای موفق در بازار ایران خواهد داشت. این ابزار با استفاده از این پایگاه داده عظیم و رو به رشد و همچنین ایجاد ۳۶۲ دسته‌بندی متنوع و پرکاربرد «سینما، خودپرداز بانک، پارکینگ، رستوران، دندانپزشکی و...»، طراحی ساده و زیبا و در نهایت قرار دادن امکانات دیگر از قبیل راهنمایی برای رسیدن به مکان مورد نظر به طرق مختلف، توانسته بدون گذشت زمان زیادی نشان دهد که بی‌رقیب خواهد بود و درصورت ادامه این روند حتی خواهد توانست به بازار جهانی چشم بدوزد.

کی کجاست

در اپلیکیشن و وب‌سایت «کی کجاس؟» شما تنها کسب و کار مورد نظر خود را که به دنبال آن هستید؛ مشخص خواهید کرد و «کی کجاس؟» تمامی مکان‌های مورد نظر در موقعیت جغرافیای شما را روی نقشه به نمایش خواهد گذاشت و شما می‌توانید به تمامی اطلاعات تکمیلی این مکان‌ها نیز از قبیل شماره تماس در همین محیط دسترسی داشته باشید. همچنین امکان نظردهی در مورد این مکان‌ها، آپلود تصویر از مکان‌ها، راه‌های دسترسی به مکان‌ها از طریق وسایل نقلیه عمومی، نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به مکان مورد نظر و سایر امکانات موجود در این ابزار سبب شده است که در «کی کجاس؟» هیچ پرسشی در مورد مکان‌های مورد نظر ما بی پاسخ باقی نماند.

«کی کجاس؟» در حال حاضر فعالیت خود را برای شهروندان تهرانی به مرحله اجرا گذاشته و تا حدود دو ماه دیگر این ابزار کل ایران را پوشش خواهد داد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات