مسابقه استعداد‌های نویسندگی؛ ۳ عدد آیفون ۷ پلاس جایزه و ۵۰ هزار تومان هدیه به تمام شرکت‌کنندگان

سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت یادگیری، پیشرفت و موفقیت «چطور» مسابقه نویسندگی برگزار می‌کند.
تبلیغات

وب‌سایت یادگیری، پیشرفت و موفقیت «چطور» در راستای یافتن استعد‌اد‌هایی که دوست دارند نویسنده حرفه‌ای شوند و همچنین تشویق متخصصان و نویسندگان به حضور پررنگ‌تر در دنیای آنلاین، این مسابقه بزرگ نویسندگی را برگزار کرده است. اگر فکر می‌کنید که نویسنده‌، مترجم یا محقق خوبی هستید، ادامه مطلب را برای مشاهده جزییات بیشتر و همچنین اطلاع از جوایز نقدی ما، مطالعه کنید.

جوایز مسابقه۳ آیفون ۷ پلاس به ۳ نفر اول + تندیس نویسنده برتر۱۰ کارت هدیه ۱۵۰ هزار تومانی از طرف فروشگاه اینترنتی بامیلو + تندیس نویسنده برتر از طرف وب‌سایت«چطور» ۵۰ هزار‌تومان کارت تخفیف فروشگاه اینترنتی بامیلو به تمامی شرکت‌کنندگان!

موضوعاتی که می‌توانید برای نوشتن انتخاب کنید:

مدیریت و کسب و کار

برای نمونه: بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مالی و سرمایه‌گذاری، بهره‌وری، فرهنگ سازمانی، استراتژی، اصول مدیریت، رهبری، تبلیغات و ...

رشد و توسعه فردی

برای نمونه: اعتماد به نفس، تفکر مثبت، انگیزه، ترس و استرس، اضطراب، تحمل مشکلات، مدیریت زمان، بهره‌وری فردی، رمز موفقیت، عصبانیت، موفقیت شغلی و تحصیلی، یادگیری زبان، آداب معاشرت و ...

سه بخش، سه برنده اصلی،‌ سه آیفون ۷ پلاس

مقالات شما باید در قالب یکی از بخش‌های زیر تهیه شود. نفر اول هر بخش برنده یک آیفون ۷ پلاس خواهد بود. ۱۰ نویسنده برتر منتخب نیز از مجموع نویسندگان برای جایزه ۱۵۰ هزار تومانی انتخاب خواهند شد.

  • مقاله آموزشی تخصصی
  • مقاله آموزشی عمومی
  • مقاله آموزشی طنز یا داستان کوتاه آموزنده

اطلاع از آخرین اخبار مسابقه و نکات هفتگی برای تهیه مقاله برتر

اگر قصد دارید از آخرین اخبار مسابقه مطلع شوید و نکاتی در مورد نگارش مقاله را به صورت هفتگی از داوران مسابقه دریافت کنید در کانال تلگرام «چطور» عضو شوید. دانستن معیارها و نکات مطرح شده توسط داوران شانس شما را برای برنده شدن افزایش می‌دهد.

تنها دو هفته برای پیش‌ثبت‌نام و اعلام آمادگی در مسابقه فرصت دارید

برای شرکت در مسابقه ابتدا باید با پیش‌ثبت‌نام اعلام آمادگی کنید تا پس از اتمام دوره پیش‌ثبت‌نام مهلت ارسال مقالات و تاریخ دقیق بررسی و اعلام نتایج برای شما ارسال شود. این مهلت حداقل ۳۰ روز بعد از اتمام دوره پیش‌ثبت‌نام خواهد بود. برای جزییات بیشتر در مورد معیارهای برنده شدن و اعلام آمادگی به صفحه مسابقه استعداد‌های نویسندگی چطور سر بزنید.

قلم شما می‌تواند شروع یک تغییر باشد، پس زمان را از دست ندهید و در مسابقه استعداد‌های نویسندگی «چطور» شرکت کنید.

پایان رپورتاژ اگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات