۳۵ اپلیکیشن‌ برتر برای ویرایش عکس در اندروید و آیفون

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
مطالعه 27 دقیقه
امروزه، استفاده از برنامه‌های ویرایش عکس چه برای زیباتر کردن عکس‌ها یا برای اضافه کردن جلوه‌های ویژه و سرگرم‌کننده به آن‌ها، در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است. برای آشنا شدن با گلچین بهترین برنامه‌های ویرایش عکس گوشی هوشمند، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در چند سال اخیر، با وجود گوشی‌های هوشمندی که در پشت خود دارای ماژول‌ دوربین چندگانه هستند و همچنین افزایش دیوانه‌وار رزولوشن، عکاسی با تلفن‌های همراه محبوب‌تر شده است. اکنون، با توجه حسگرهای پیشرفته‌ی این دوربین‌ها، ثبت برخی از عکس‌ها، فقط به یک لمس کوچک صفحه‌نمایش گوشی نیاز دارد.

مردم در سرتاسر دنیا، روزانه بیش از صدها میلیون عکس در شبکه‌های اجتماعی همچون فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام، و دیگر شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اینترنتی به اشتراک می‌گذارند. علاقه به زیبایی، زیبا بودن و زیبا به‌نظر رسیدن جزو ذات بشر است و طبیعتا همه‌ دوست دارند تا عکس‌هایی را که با خانواده، دوستان و حتی دیگر افراد به اشتراک می‌گذارند علاوه‌ بر کیفیت خوب، زیبا و جذاب نیز به‌نظر برسند. همین موضوع باعث شده است بسیاری از کاربران به‌دنبال «بهترین برنامه ویرایش عکس» باشند.

اپلیکیشن‌‌های گالری‌ پیش‌فرض در اکثر گوشی‌های هوشمند، قابلیت‌ها و امکانات حداقلی و پایه را برای ویرایش عکس دراختیار کاربران قرار می‌دهند، اما از آنجایی‌که این امکانات محدود، طبع بلند بسیاری از استفاده کنندگان را اقناع نمی‌کند، سعی کرده‌ایم گلچینی از بهترین برنامه های ویرایش عکس سال ۲۰۲۰ را گردآوری و تقدیم شما کنیم.

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

برای گوشی‌های اندرویدی سه دسته برنامه ویرایش عکس وجود دارد. دسته اول برنامه‌هایی هستند که حتی با قدرت ویرایشگرهای عکس دسکتاپ همچون Adobe Lightroom CC هم رقابت می‌کنند. دسته‌ی دوم ویراشگرهای سبک‌تری مانند Snapseed را شامل می‌شوند که کارهای اولیه را انجام می‌دهند و سعی می‌کنند تا کار شما را به انجام برسانند و سرانجام دسته‌ی سوم شامل برنامه‌هایی همچون ویرایشگرهایی که کار زیادی انجام نمی‌دهند، اما برخی جلوه های سرگرم‌کننده‌ و خنده‌دار را به عکس‌ها اضافه می‌کنند. لطفا توجه داشته باشید که هیچ‌یک از این نرم‌افزارها قدرتی به اندازه‌ی مثلاً Gimp، Lightroom یا Photoshop را ندارند. درصورتی‌که دوست دارید تا عکس‌های خود را به‌طور جدی‌تر از عملکرد این اپ‌ها ویرایش‌ کنید، بهتر است از یک کامپیوتر و ویرایشگرهای عکس حرفه‌ای کمک بگیرید.

این فهرست مجموعه‌ای از بهترین برنامه های ویرایش عکس مخصوص اندروید و آیفون است؛ اما به ترتیب ترجیحی مرتب نشده است تا شما با ذوق و سلیقه و نیاز خود بتوانید برنامه‌ای را انتخاب کنید. در هر اپلیکیشن ویرایش تصویر، ابزارهای زیادی مانند فیلتر، روشنایی و برش وجود دارد؛ اما در این میان باید بررسی کنید که کدام برنامه گزینه‌های بهتری را ارائه می‌دهد. شما سعی کنید تا در ابتدا با برنامه‌های ساده‌تر یا آن‌هایی که تبحر دارید، شروع به ویرایش عکس کنید.

۱- ادوبی فتوشاپ اکسپرس

(Adobe Photoshap Express)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

هنگامی که صحبت از بهترین برنامه ویرایش عکس درمیان باشد، نام «ادوبی فتوشاپ اکسپرس»، یکی از اولین گزینه‌هایی است که خیلی‌ها به‌عنوان ویرایشگر عکس بسیار عالی و قدرتمند برای ویرایش سریع و آسان عکس در دستگاه‌های اندرویدی و iOS پیشنهاد می‌کنند. این برنامه علاوه بر اینکه دارای یک رابط کاربری ساده است، از ابزارهای ویرایشی و فیلترهای پیشرفته‌ی زیادی برای ویرایش تصاویر بهره می‌برد. این اپلیکیشن مجهز به ابزارهایی مانند برش (Crop)، صاف کردن (Straighten)، چرخاندن (Rotate)، قرینه‌سازی (Flip)، رنگ (Color)، تصحیح قرمزی چشم (Red Eye Removal)، ته‌رنگ (Hue)، روشنایی (Brightness) و تراز سفیدی (White Balance) است. ضمن اینکه فتوشاپ اکسپرس فیلترهایی مانند ویبرانت (Vibrant)، سوپرپانچ (Superpunch) و گلو (Glow) دارد. علاوه بر این‌ها با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به تصاویر خود مرز بدهید و به آن‌ها فریم اضافه کنید.

این برنامه‌ی کاربردی ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری را دراختیار شما قرار می‌دهد که به آسانی می‌توانید عکس‌های موجود در گالری گوشی‌تان را به‌صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. این برنامه قابلیت‌های خود را در قالب بخش‌هایی مرتب به کاربر ارائه می‌کند. بعلاوه، این برنامه به شما امکان می‌دهد تا عکس‌های ویرایش شده‌ی خود را در شبکه‌های اجتماعی همچون فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، تلگرام و ... به اشتراک بگذارید. دانلود این برنامه رایگان است و آگهی تبلیغاتی هم ندارد.

۲- ایربراش

(Airbrush)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«ایربراش» گزینه‌ای عالی برای ویرایش عکس است‌. این برنامه بسیاری از قابلیت‌هایی را که مردم بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند، به‌همراه دارد. ویژگی‌هایی همچون: ازبین‌بردن جوش، صاف شدن پوست، ازبین‌بردن قرمزی چشم و عملکرد سفید کننده‌ی دندان، حالت بوکه برای تارکردن پس‌زمینه‌ی عکس، ازجمله‌ی توانایی‌های این برنامه است. همچنین، از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به عملکرد دوربین جداگانه اشاره کرد که به کاربر امکان می‌دهد تا عکس را قبل از ثبت، ویرایش کند. بنابراین کاربر می‌تواند سلفی خود را ابتدا ویرایش و سپس ثبت کند.

همچنین، می‌توان در تمام تصاویر، حتی عکس‌های سلفی هم کارهایی از قبیل لاغر کردن و تغییر شکل شبیه به عکس‌های هنری، محو کردن قسمتی از عکس و عمق دادن به دیگر قسمت‌های عکس، کراپ کردن یا استفاده از ابزار آرایشی همچون فیلترهای رژ گونه و ریمل، روتوش و ویرایش عکس یا چهره فقط با انجام چند ضربه انجام داد.

۳- اِنلایت پیکسالوپ

(Enlight Pixaloop)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«انلایت پیکسالوپ» یک اپلیکیشن عالی با چند ترفند جالب است. با چند حرکت انگشت و کلیک ساده، عکس‌های ساکن را به تصاویری به سبک GIF تبدیل می‌کند. این افکت، هرچند که با مواردی مانند آب یا ابر بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد اما به موارد بسیاری می‌توان اشاره کرد که با استفاده از این ترفند بسیار جالب و دیدنی می‌شوند. به‌عنوان مثال: می‌توانید در فضای بیرون عکسی بگیرید که قسمتی از آسمان را در خود داشته باشد. حال با استفاده از این برنامه می‌توانید قسمت آسمان عکس را متحرک کنید.

از دیگر قابلیت‌های این برنامه که قبلا در آن وجود نداشته می‌توان به عناصری اشاره کرد که می‌توانند به فضای عکس اضافه شوند. این کار نه‌تنها باعث قرمز شدن چشم یا کراپ‌شدن عکس نمی‌شود بلکه اضافه شدن برخی از جلوه‌های اضافی باعث زیباترشدن آن می‌شود. تنها نکته‌ی منفی این برنامه هزینه اشتراک زیاد آن است.

۴- فتور فتو ادیتور

(Fotor Photo Editor)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«فتور فتو ادیتور»، یکی از اعضای دائمی این لیست و از کارآمدترین و بهترین برنامه‌های ویرایش عکس برای اندروید است که دارای چندین قابلیت و ابزار جالب برای بهبود عکس‌ است. این برنامه طیف گسترده‌ای از جلوه‌های عکس و فیلتر را برای ویرایش تصاویر و نیز، قالب‌ها و الگوهای کلاژ زیادی را ارائه می‌دهد. همچنین بیش از ۱۰ عملکرد «ویرایش» قابل تنظیم برای تغییر روشنایی، نوردهی، کنتراست و سایر جنبه‌های عکس دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

برخی از ابزارهای دیگر این برنامه عبارت‌اند از: برش (crop)، چرخش (rotate)، روشنایی (brightness)، کنتراست، اشباع (saturation)، نوردهی (exposure)، تیره کردن عکس vignetting ، سایه (shadow) ، هایلایت (highlights)، دما (temperature)، ته رنگ (tint، (RGB ، و... بیش از ۱۰۰ فیلتر برای انتخاب وجود دارد.

ضمن اینکه، تشخیص چند چهره برای لمس فوری یک عکس سلفی گروهی و ویژگی «لبخند» برای اضافه کردن لبخند به هر تصویری، از دیگر امکانات آن است که قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد، هرچند که یکی از گران‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس است.

۵- این‌شات فتو ادیتو

(inshot Photo Editor)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«این‌شات فتو ادیتور پرو» یک ویرایشگر نسبتاً مناسب است. این برنامه سبک جدیدی از یک ویرایشگر با امکانات بسیار زیاد مانند فیلترها، برچسب‌ها و جلوه‌های دیگری از این دست است. این برنامه از امکانات بسیار زیادی برخوردار است که ازجمله می‌توان به: بیش از ۶۰ نوع فیلتر برای عکس، مجموعه‌ای از تغییرات گوناگون برای به دست آمدن عکس دلخواه، قابلیت ترکیب دو تصویر با یکدیگر، ساخت کلاژهای حرفه‌ای، حالت تار کردن قسمت دلخواه در عکس، گزینه‌هایی برای تغییر دادن شکل بدن، قرار دادن استیکر روی عکس یا نوشتن متن روی آن، ادغام و ترکیب چند ویدئو، تبدیل فرمت ویدیوها، فشرده‌سازی فیلم، قاب‌های زیبا برای عکس، اضافه کردن زیرنویس به فیلم، اضافه کردن موزیک به فیلم و... امکانات و قابلیت‌های بسیار زیاد دیگر اشاره کرد.

گرچه بعضی از آن‌ها با حق اشتراک حرفه‌ای دردسترس قرار می‌گیرند اما امکانات زیادی ازجمله کراپ، روتوش کردن (retouch)، برش قسمتی از تصویر و کارهای پایه‌ای ویرایش را به خوبی انجام می‌دهد.

۶- لایت‌ایکس فتو ادیتور

(LighX Photo Editor)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

برنامه‌ی «لایت‌ایکس فتو ادیتور» ویرایشگری است که موفقیت گسترده‌ای در iOS داشته و اکنون برای اندروید نیز منتشر شده است. این برنامه نیز از قابلیت‌های مناسبی برخوردار است که ازجمله می‌توان به ابزار برش و تغییر دهنده‌ی پس‌زمینه‌ی عکس، ترکیب و ادغام عکس‌ها، ابزار ویرایش حرفه‌ای، انتخاب رنگ‌های مختلف، جلوه‌های ویژه، ابزار دستکاری و تغییر شکل، برچسب‌گذاری روی عکس و ویژگی‌های بسیار دیگری اشاره کرد.

همچنین می‌توانید فیلترهای مختلف مانند Vintage، Retro، Black و White، Grunge، Drama، Analog filters و Effects Glow را انتخاب کنید و از آن‌ها استفاده کنید. البته این برنامه هنوز در مرحله‌ی بتا قرار دارد ولی به این معنا نیست که دارای ایراد و اشکال است. به هر‌حال، این برنامه سرانجام در بین پنج ویرایشگر برتر عکس قرار می‌گیرد.

۷- فتودیرکت فتو ادیتور

(PhotoDirector – Photo Editor)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«فتودیرکتور فتو ادیتور» یک برنامه‌ی ویرایش عکس است که نسبتاً به‌تازگی وارد فضای ویرایش عکس در اندروید شده است و اتفاقا برنامه‌ی بسیار خوبی هم هست و همچون ویرایشگر « فتور فتو ادیتور»، این برنامه بیش از آنکه استفاده از فیلترها را پیشنهاد دهد، روی تنظیمات دستی تمرکز دارد و کاربران برای ویرایش عکس‌ها، به تنظیمات HSL، کانال‌های رنگ RGB، تراز سفیدی و موارد دیگری همچون تُن رنگ، روشنایی، تاریکی، نوردهی و کنتراست، برای ویرایش دقیق‌تر عکس دسترسی دارند. این برنامه از اکثر برنامه‌ها قدرتمندتر است و مناسب کسانی است که برای ویرایش عکس به مواردی بیش از فیلترها نیاز دارند. یکی از ویژگی‌های تحسین‌برانگیز این برنامه، کاربری آسان و راحت آن است و شما می‌توانید بدون هیچ دردسر یا مشکلی عکس‌های خود را ویرایش کنید، افکت‌های مختلفی روی آن‌ها اعمال کنید، از برچسب‌های تزئینی برای عکس‌ها استفاده کنید و از قابلیت‌های بسیار زیاد دیگر این برنامه بهره ببرید.

۸- فوتو افکتس پرو

(Photo Effects Pro)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

ویرایشگر «فتو افکتس پرو»، بدون شک مناسب افرادی است که دوست دارند برای ویرایش عکس‌های خود، بیشتر از فیلترها، جلوه‌ها، برچسب‌ها و مواردی از این دست استفاده کنند. این برنامه دارای بیش از ۴۰ فیلتر و افکت است و امکان افزودن متن، برچسب و قاب نیز ممکن است. ویژگی جالب و غیرمعمولی این ویرایشگر این است که می‌توانید با انگشت روی عکس خود نقاشی کنید تا آن را به چیزی منحصر‌به‌فرد تبدیل کنید. البته در این برنامه ابزارهای اندکی برای ویرایش عکس هم وجود دارد اما به‌طور مسلم، این ویرایشگر بیشتر روی افکت‌ها تأکید دارد. دانلود و استفاده از این برنامه رایگان است.

۹- ادوبی لایت‌روم

(Adobe Lightroom)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«ادوبی فتوشاپ لایت‌روم» یکی دیگر از برنامه‌هایی است که شایسته‌ی دریافت عنوان بهترین برنامه ویرایش عکس است. این اپیکیشن مشهور و محبوب، برنامه‌ای قدرتمند است که با استفاده از آن می‌توان ایرادات عکس را رفع کرد و کیفیت آن را بهبود بخشید. این برنامه مجموعه‌ی بزرگی از ابزارها و قابلیت‌ها را دراختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید عکس‌های معمولی را به عکس‌هایی حرفه‌ای تبدیل کنید. برای راحتی کسانی که تجربه‌ی زیادی در این زمینه ندارند حالت‌های پیش‌فرضی هم در نظر گرفته است. البته تنها اشکال آن پیچیدگی کار با آن است که ممکن است شخص مبتدی خرابکاری ایجاد کند یا نتواند از امکانات آن بهره‌ی لازم را ببرد.

برخی از قابلیت‌های این برنامه عبارت است از: دارا بودن ابزار لازم و تنظیمات پیش‌فرض متعدد، امکان ویرایش تصاویر با فرمت‌های مختلف، ازجمله فرمت RAW که غیر فشرده است و عکاسان حرفه‌ای به آن علاقه‌ی زیادی دارند، امکان به اشتراگ‌گذاری تصاویر بین پلتفرم‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

همچنین، تنظیم دمای رنگ، تراز سفیدی، تینت، تنظیم روشنایی، سایه‌ها و میزان اشباع رنگ نیز از دیگر قابلیت‌های این برنامه است. ادوبی لایت‌روم برای پلتفرم‌های ویندوز، اندروید، مک و iOS دردسترس قرار دارد.

۱۰- فتو میت آر ۳ (مخصوص اندروید)

(Photo Mate R3)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«فتو میت آر۳» جانشین معنوی «فتو میت آر ۲» است که یکی از بهترین ویرایشگران عکس در این فهرست بود. این برنامه هنوز نسبتاً جدید است و باید انتظار داشت که با گذشت زمان پیشرفت کند و بهتر شود. درحال‌حاضر، شما به مجموعه‌ای کاملاً قدرتمند از ابزارهای ویرایش، ازجمله همه‌ی اصول و ابزار اولیه دسترسی خواهید داشت. این برنامه علاوه بر اینکه از فرمت RAW که برای عکاسان بسیار اهمیت دارد، پشتیبانی می‌کند، با یک مجموعه لنز ارائه می‌شود که کاربر می‌تواند مشکلات لنز از جمله تغییر فرم، اعوجاج و انحراف رنگی را اصلاح کند. تنها نکته منفی این است که این برنامه از امکانات اضافه‌تر از سایر ویرایشگرهای مشابه برخوردار نیست.

۱۱ـ پیکس‌آرت

(PicsArt Photo & Video Editor)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

برنامه‌ی «پیکس‌آرت» از برنامه‌های قدیمی و بسیار معروف ویرایش عکس است که تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون بار دانلود شده است. خوشبختانه، توسعه‌دهندگان برای به روز نگه داشتن این برنامه، اقدامات مناسبی انجام داده‌اند. این برنامه یکی از ویراشگرهای مورد علاقه‌ی بسیاری از کاربران در سال ۲۰۲۰ است. دلیل برجسته بودن پیکس‌آرت به خاطر گزینه‌های زیادی است که به کاربر امکان شخصی‌سازی عکس‌های خود را می‌دهد. بسیاری از قابلیت‌های معمول ازجمله: ابزار ویرایش نور و همچنین فیلترها، برچسب‌ها و کلاژها در این برنامه موجود هستند، ضمن اینکه می‌توان با استفاده از ابزار قلم‌مو قسمت‌های خاصی از یک عکس را انتخاب و روی آن افکت اعمال کرد. این ویرایشگر بیش از ۱۰۰ ابزار برای ویرایش عکس دراختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند به‌صورت آنی عکس‌های خود را ویرایش کنند. علاوه بر این، پیکس‌آرت یک شبکه‌ی اجتماعی راه‌اندازی کرده است تا کاربران بتوانند عکس‌های خود را در آن به اشتراک بگذارند. گرچه دانلود این برنامه رایگان است و درآمد خود را ازطریق فروش ابزارهای جانبی ویرایش تأمین می‌کند، اما با برخی خریدهای درون‌برنامه‌ای همراه است؛ درغیر این صورت کاربر باید با تبلیغات کنار بیاید.

۱۲ـ پیکسلر

Pixlr))

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

ویرایشگر «پیکسلر» که با عنوان پیکسلر اکسپرس (Pixlr Express) هم شناخته می‌شود، برنامه‌ای قدرتمند و کاربردی است که AutoDesk آن را منتشر کرده و کاربران هم از آن استقبال فراوانی به عمل آورده‌اند. اتودسک پیکسلر ضمن اینکه برنامه‌ای رایگان است، اما بیش از ۲ میلیون افکت، پوشش و فیلتر دارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید کلاژهای عکس و پس‌زمینه ایجاد کنید. گزینه‌ی Auto Fix در این برنامه قابلیت توازن رنگ‌ها را فراهم می‌کند، ضمن اینکه می‌توان چندین عکس را در یک لایه قرار داد و با هم ترکیب کرد. علاوه بر این‌ها، پیکسلر به کاربر این امکان را می‌دهد که تصاویر خود را در قالب نقاشی مدادی و طراحی‌ جوهری درآورد. برای افزایش کیفیت عکس‌های سلفی می‌توان لکه‌ها و قرمزی چشم‌ها را حذف و دندان‌ها را سفید کرد. افزودن شرح تصویر (کپشن) و قرار دادن متن روی عکس از دیگر قابلیت‌های این برنامه است. از ویژگی‌های خاص پیسکلر می‌توان به گزینه‌ای برای علامت گذاری بیشترین استفاده از جلوه یا پوشش به‌عنوان مورد دلخواه، ابزارهای قابل‌توجه در هنگام لمس، ویژگی اصلاح خودکار برای ایجاد تعادل خودکار در رنگ تصویر و همچنین به ویژگی کلاژ با حداکثر ۲۵ عکس و طرح‌های مختلف پس‌زمینه و گزینه‌های فاصله، اشاره کرد. عکس‌هایی را که با این برنامه ویرایش می‌کنید، می‌توانید به‌طور مستقیم در سایت‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. استفاده از نسخه‌ی رایگان این برنامه با تبلیغات همراه است.

۱۳ـ اسنپ‌سید

(Snapseed)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«اسنپ‌سید» یک برنامه‌ی ویرایش عکس است که گوگل در سال ۲۰۱۲ آن را خریداری کرد. اکنون این برنامه با حمایت گوگل به یک ویرایشگر عکس کاملاً قدرتمند تبدیل شده است. اسنپ‌سید از ۲۵ ابزار ویرایشی بهره می‌برد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: برش، پرسپکتیو، تراز سفیدی و تنظیم روشنایی. این برنامه قابلیت اصلاح فرمت‌های RAW و DNG را هم دارد. یکی از گزینه‌های جالب اسنپ‌سید Lens Blur است که افکت بوکه را به تصاویر اضافه می‌کند. برخی از فیلتر‌های دیگر این برنامه شامل HDR Scape ،Drama Grunge ،Grainy Film ،Vintage ،Retrolux Noir هستند. اسنپ‌سید از فریم‌ها هم پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از عکس‌های RAW عکاسان را بسیار خشنود می‌کند. این برنامه درکنار ابزار و کارایی فراوان، کاملاً قدرتمند و سبک طراحی شده و کار با آن هم بسیار ساده است.

این برنامه همچنین یکی از نادرترین برنامه‌های ویرایشگر عکس رایگان است که تبلیغات یا خریدهای درون‌برنامه‌ای ندارد لذا این برنامه همان موردی است که ما به‌عنوان اولین پیشنهاد، توصیه می‌کنیم و بعد از این هم برنامه‌ی Adobe و سپس موارد دیگری که در این مجموعه معرفی شده‌اند. بااین‌حال، این برنامه از سال ۲۰۱۸ به روز نشده است ، بنابراین مطمئن نیستیم که این برنامه در حال توسعه‌‌ است یا خیر.

۱۴ـ تاچ‌ری‌تاچ

(TouchRetouch)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«تاچ‌ری‌تاچ»یکی از منحصر به فردترین برنامه‌های ویرایشگر عکس است. این برنامه کارهای معمولی مانند صاف کردن پوست یا ازبین‌بردن قرمزی چشم را انجام نمی‌دهد. در عوض، اجزای دیگر عکس را می‌توان با ابزار این برنامه حذف کرد. مثلاً می‌توان خط‌های براق ناخواسته، اجسام کوچکی را که دوست ندارید در عکس وجود داشته باشند و حتی در بعضی از مواقع آدم‌ها را از روی عکس حذف کنید. نکته‌عجیب در باره‌ی این برنامه این است که این برنامه یا به‌طور عالی کار می‌کند یا اصلاً کار نمی‌کند. از این برنامه انتظار معجزه هم نباید داشته باشید، اما در بیشتر اوقات عملکرد نسبتاً مناسبی ارائه می‌دهد. برای دانلود این برنامه باید ۱/۹۹ دلار هزینه پرداخت کنید بنابراین درصورت تمایل به خرید، حتماً قبل از پرداخت وجه، آن را امتحان کنید.

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«ویمیج» یک برنامه‌ی ویرایشگر عکس جدید است که از برخی قابلیت‌های مناسبی هم برخوردار است. این برنامه شباهت بسیار زیادی به سینماگراف LG V40 دارد. شما می‌توانید عکس‌هایی بگیرد که دارای هیچ عنصر متحرک نباشد، اما بعدا عناصر یا المان به آن‌ها اضافه کنید. شما می‌توانید ویرایش اساسی مانند روشنایی یا نورپردازی، تاری Blur، برش، چرخاندن، تنظیم رنگ و سایر موارد را انجام دهید. همچنین، می‌توانید هر تعداد انیمیشن از پیش ساخته‌ی موجود در برنامه را که دوست داشته باشید به عکس اضافه کنید و آن را به‌صورت متحرک درآورید. این برنامه تعدادی عکس متحرک بی‌نظیر خلق می‌کند که شما به آسانی نمی‌توانید هر روز مانند آن‌ها را ببینید. استفاده از این برنامه به‌رایگان نیست.

۱۶ـ کمرا پلاس

(Camera Plus)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«کمرا پلاس» ابزارهای حرفه‌ای زیادی برای ویرایش تصاویر دارد. یکی از ابزارهای این برنامه Stabilize است که به شما کمک می‌کند تصاویری دقیق بگیرید و آن‌ها را تا 6x یعنی (۶ برابر) زوم کنید. یکی از بهترین گزینه‌های این برنامه، Clarity است که باعث می‌شود عکس‌های گرفته‌شده در نور کم وضوح بالایی داشته باشند. حالت‌های پیش‌فرض مثل Food، Sunset، Portrait و Beach می‌توانند در ارائه‌ی تنظیمات بهینه به شما کمک کنند.

در هنگام کار با کمرا پلاس، پیشنهاد می‌شود حالت «Horizon Level» را فعال کنید تا از کج شدن عکس‌ها جلوگیری کند. گزینه‌هایی مانند افکت‌ها، ابزار براش (Brushing)، لایه‌بندی (Layering)، تراز سفیدی (White Balance)، حذف قرمزی چشم (Red Eye Removal)، کاهش روشنایی (Vignette) و تن (Tone) از دیگر ابزارهای موجود در این برنامه هستند.

۱۷ـ کمرا ۳۶۰

(Camera 360)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

برنامه‌ی «کمرا 360» بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این برنامه محبوبیت زیادی در کشورهای آسیایی دارد و تاکنون چندین چهره‌ی معروف آن را تأیید کرده‌اند. ۲۰۰ فیلتر در این اپلیکیشن فعال است و شما می‌توانید با استفاده از افکت‌های زنده‌ی چهره و استیکرهای موجود در برنامه، عکس‌های خلاقانه‌ای ایجاد کنید.

۱۸ـ دارک‌روم

(Darkroom)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«دارک روم» یک ابزار ویرایش عکس است که هر آنچه انتظار دارید، در خود دارد. جدا از ابزارهای مرسوم ویرایشی مانند برش (Crop)، روشنایی (Brighten) و دیگر فیلترها، با استفاده از این برنامه می‌توانید منحنی‌ها، رنگ‌ها و تن‌ها را تنظیم کنید. ضمن اینکه به تعداد بی‌نهایت مرتبه می‌توان از گزینه‌ی Undo در این برنامه استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که دارک روم می‌تواند از فیلترهای سفارشی پشتیبانی کند. یکی از بهترین قابلیت‌های این اپلیکیشن، ویرایش تصویر بدون نیاز به واردکردن آن‌ها به برنامه است.

۱۹ـ فیس تون ۲

(FaceTune 2)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

قطعاً «فیس تون» یکی از برنامه‌های مهم در زمینه‌ی ویرایش عکس است. این برنامه به‌ منظور ویرایش عکس‌های سلفی و پرتره طراحی شده است.

فیس تون می‌تواند لبخند چهره را پهن‌تر کند و دندان‌ها را روشن‌تر نشان دهد. ضمن اینکه با استفاده از ابزارهای آن می‌توان جوش‌ها، لک‌ها، حلقه‌های تیره‌ی زیر چشم و اثر قرمزی یا سفیدی چشم را حذف کرد. جایگزینی موهای خاکستری با دیگر رنگ‌ها و مو گذاشتن برای سرهای بی‌مو، از جمله کارهایی هستند که با فیس تون به‌سادگی انجام می‌شوند. علاوه بر این، با امکانات موجود در این برنامه می‌توان بخش‌هایی از چهره مانند خط چانه، شکل بینی، رنگ لب‌ها، رنگ گونه و سایه‌ی چشم را به‌ صورت دلخواه درآورد.

۲۰ـ فونت کَندی

(Font Candy Photo & Text Editor)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

همان‌طور که از نام این برنامه پیدا است، با «فونت کَندی» می‌توانید فونت‌های خلاقانه در کپشن عکس‌های خود ایجاد کنید. چنانچه حوصله‌ی نوشتن ندارید، می‌توانید از متن‌های از پیش آماده‌شده در برنامه استفاده کنید. ضمن اینکه فونت کندی ابزارهایی برای برش و تغییر مقیاس هم دراختیار شما قرار می‌دهد. همان‌طور که در تصاویر نشان داده شده است، از این برنامه می‌توان در کاربردهای بازاریابی و گرافیک‌های مربوط به جشن عروسی استفاده کرد.

۲۱ـ فلیکر

(Flikr)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

از سال ۲۰۰۴ «فلیکر» یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس در بین عکاسان حرفه‌ای بوده است. در سال ۲۰۰۵ فلیکر توسط یاهو خریداری شد و با تبدیل‌شدن به یک شبکه‌ی اجتماعی، توسعه پیدا کرد. درحال‌حاضر، بیش از ۱۲ میلیارد عکس در فلیکر به اشتراک گذاشته شده است و این شبکه یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی دراختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اپلیکیشن موبایل این برنامه، به شما اجازه می‌دهد که تصاویر خود را ویرایش کنید، در حالت دوربین آن را برش دهید و فیلتر مدنظر را به آن اضافه کنید.

نسخه‌ی حرفه‌ای فلیکر هم وجود دارد که اطلاعات آماری پیشرفته‌ای دراختیار شما قرار می‌دهد و اجازه می‌دهد جستجوی بدون تبلیغات را تجربه کنید.

۲۲ـ گوگل فوتوز

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«گوگل فوتوز» یک سرویس رایگان و نامحدود ذخیره‌سازی عکس و ویدئو است که بهتر از گوگل پلاس و تکامل‌یافته‌تر از پیکاسا (Picasa) عمل می‌کند. ضمن اینکه این برنامه با گوگل درایو همگام‌سازی شده است.

گوگل فوتوز می‌تواند تصاویر را حداکثر تا ۱۶ مگاپیکسل و فیلم‌ها را با حداکثر رزولوشن 1080p ذخیره کند. برای ذخیره‌ی عکس‌ها و فیلم‌هایی با کیفیت بالاتر باید از فضای ذخیره‌سازی گوگل درایو (Google Drive) استفاده کرد.

پس از آپلود شدن تصاویر، گوگل اجازه می‌دهد کاربران عکس‌های خود را براساس افراد، مکان‌ها، تاریخ و موضوعات داخل عکس جست‌وجو کنند. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید با واردکردن «ساحل فلوریدا» در کادر جست‌وجو، عکس‌های مرتبط با این عبارت را پیدا کنید.

با ضربه روی آیکون Pencil، برنامه وارد حالت ویرایش می‌شود. در این قسمت شما می‌توانید تنظیمات نور، رنگ، افکت‌های Pop و Vignette را اعمال کنید. ضمن اینکه گوگل فوتوز ابزارهای دیگری مانند فیلتر، کراپ و ابزار چرخش عکس را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های مفید گوگل فوتوز این است که اجازه می‌دهد در حالت آپلود تصاویر پشت سر هم، هر عکس را به‌صورت جداگانه بررسی کنید. چنانچه پس از ویرایش تصویر، پشیمان شدید؛ امکان بازیابی تصویر اولیه وجود دارد.

۲۳ـ اینستاگرام

(Instagram)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«اینستاگرام» یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو در موبایل است که با استقبال بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر رو‌به‌رو شده است. در اینستاگرام می‌توان تصاویر را به‌صورت عمومی یا خصوصی به نمایش گذاشت.

اینستاگرام فیلترهای زیادی برای انتخاب دارد؛ ضمن اینکه ابزارهای ویرایشی مانند تنظیم (Adjust)، برش (Crop)، روشنایی (Brightness)، کنتراست (Contrast)، استراکچر (structure)، سایه روشن (Highlight) و غیره را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. در سال ۲۰۱۲، فیسبوک اینستاگرام را به قیمت یک میلیارد دلار خریداری و پلتفرم تبلیغاتی خود را با آن همگام‌سازی کرد.

۲۴ـ لایتلی

(Litely)

«لایتلی» یک برنامه‌ی ویرایش عکس است که توسط عکاسی به‌نام کُل رایز (Cole Rise) ایجاد شده است. رایز پیش از این فیلترهایی مانند Hudson،Amaro ،Sierra Sutro و Rise را برای اینستاگرام طراحی کرده بود. با این برنامه می‌توان عملیاتی همچون برش، نوردهی (Exposure)، وضوح لبه‌ها (Sharpness) و تیره کردن عکس (Vignetting) را اعمال کرد.

۲۵ـ مایکروسافت سلفی

(Microsoft Selfie)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

مایکروسافت هم یک برنامه‌ی ویرایشی به‌نام «مایکروسافت سلفی» برای عکس‌های سه‌بعدی تولید کرده است که می‌تواند پارامترهایی مانند سن، جنسیت، رنگ پوست، نور و چند متغیر دیگر را در هنگام گرفتن عکس سلفی تحت کنترل شما قرار می‌دهد. یکی از بهترین ویژگی‌های این برنامه، Intelligent Portrait Enhancement است که عکس‌های شما را با یک کلیک اصلاح می‌کند. در شرایطی که نور محیط کم باشد، حالت Denoise به‌صورت خودکار فعال‌ می‌شود و با شات‌های پشت سر هم نویز عکس را کاهش می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این برنامه، نوردهی خودکار است که پس‌زمینه‌ی عکس را اصلاح می‌کند.

۲۶- فتو ادیتور بای اویاری

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

اپلیکیشن ویرایش تصویر «فتو ادیتور بای اویاری» بیش از ۱۵۰۰ افکت رایگان دارد. مانند برنامه‌ی FaceTune این اپلیکیشن هم در پاک کردن لکه‌ها و سفید کردن دندان، عملکرد ساده‌ای دارد. نکته‌ی جذابی که در مورد اپلیکیشن اویاری وجود دارد همگام‌سازی آن با سرویس Behance است. این سرویس آنلاین به‌منظور حمایت از عکاسی حرفه‌ای شکل گرفته است.

۲۷- رپیکس

(Repix)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

اپلیکیشن «رپیکس» تا‌کنون توسط بیش از ۱۵ میلیون نفر استفاده شده است. این برنامه بیش از ۲۵ ابزار براش و ۱۶ فیلتر دارد. ضمن اینکه امکان انتخاب بیش از ۱۰ فریم برای کاربر وجود دارد. علاوه بر این‌ها، رپیکس به ابزارهای ویرایشی مانند Brightness و Saturation مجهز است.

۲۸- رتومتیک

(Retromatic)

اپلیکیشن «رتومتیک» با تنوع بالای استیکر و افکت می‌تواند به‌سادگی سبک رترو را در عکس‌های شما اعمال کند. در این برنامه بیش از ۱۸ فیلتر رترو، ۱۷ تم گرافیکی و ۷۰ استیکر رترو دردسترس است.

۲۹- تریگرافی (مخصوص iOS)

(Trigraphy)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«تریگرافی» اپلیکیشنی است که عکس‌های شما را به هنر انتزاعی تبدیل می‌کند. این برنامه دارای ۱۱ افکت، بیش از ۲۰ الگو و ۷۴ فیلتر است. علاوه بر این‌ها تریگرافی به شما اجازه می‌دهد عکس‌های خود را با خروجی ۴٫۰۹۶x۴٫۰۹۶ دریافت کنید. برخی از عکس‌های گرفته‌شده با این برنامه شبیه آثار یک موزه به‌نظر می‌رسند! این برنامه فقط برای پلتفرم iOS ارائه شده است.

۳۰- وسکو

(VSCO: Photo & Video Editor)

«وسکو»یک برنامه‌ی ویرایش تصویر است که گزینه‌های پیشرفته‌ای برای کنترل عملکرد دوربین دارد. ضمن اینکه این اپلیکیشن تعداد زیادی ابزار و فیلتر برای ویرایش تصاویر دارد. تفاوت وسکو و اینستاگرام در آن است که گزینه‌هایی مانند «لایک» یا «کامنت» در این برنامه وجود ندارد. از طرفی به‌نظر می‌رسد برای عکاسان حرفه‌ای وسکو گزینه‌ی مطلوب‌تری باشد. سازندگان این برنامه می‌گویند:

«ازآنجا که خلق تصاویر زیبا نسبت به بعد اجتماعی آن برتری دارد، مواردی مانند تعداد فالور، نظر و لایک‌ در این پلتفرم جای داده نشده‌اند.»

نوردهی، پرسپکتیو افقی، تصحیح راستا، برش، تنظیم کنتراست و وضوح، تنظیم دمای رنگ، تنظیم شفافیت، حفظ بخش‌های پرنور یا سایه‌ها، ته‌رنگ، غلظت رنگ، رنگ پوست، حاشیه و ته‌رنگ سایه‌ها و قسمت‌های پرنور ، برخی از امکانات و قابلیت‌های این ویرایشگر قدرتمند است.

۳۱- تول‌ویز فتو-پرو ادیتور

(Toolwiz Photos - Pro Editor)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«تولویز فوتوز-پرو ادیتور»، یک ویرایشگر عکس حرفه‌ای بسیار خوب است که بیش از ۲۰۰ ابزار قدرتمند را برای ویرایش عکس دراختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید فیلترها را اضافه کنید، میزان اشباع رنگ را تنظیم کنید، چهره‌ها را عوض کنید و حتی کلاژهای سرگرم‌کننده‌ای ایجاد کنید. این برنامه مجموعه‌ی بزرگی از فیلترهای جادویی و فیلترهای هنری را ارائه می‌دهد، از بین‌ بردن قرمزی چشم، ابزارهای پرداخت پوست ازجمله Face rater، dermabrasion، بیش از ۲۰۰ قلم متن با پشتیبانی از سایه و ماسک از دیگر امکانات آن است.

این برنامه‌ی رایگان با رابط کاربری ظریف و مینیمالیستی‌اش یک موهبت است. قابلیت‌ها و سهولت استفاده از آن باعث شده تا به یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس برای سیستم‌عامل اندروید تبدیل شود. البته حدود دو سال می‌شود که این برنامه به‌روزرسانی نشده و انتظار فیلترها و ابزار جدیدتر را نباید داشته باشید.

۳۲- یو‌کم پرفکت

(YouCam Perfect - Best Selfie Camera & Photo Editor)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«یو‌کم پرفکت» یکی از ویرایشگرهای برتر دیگر در سال ۲۰۲۰ برای اندروید است که می‌توانید عکس‌های پرتره‌ی خود را در عرض تنها چند ثانیه زیبا کنید. نرم‌افزاری برای آرایش صورت با ابزارهای متعدد چهره آرایی است. این برنامه درحقیقت یک ویرایشگر دوربین است که می‌توان روی آن تنظیمات مختلفی ازجمله افکت‌گذاری تصاویر، قبل از گرفتن عکس انجام داد ضمن اینکه این برنامه از افکت‌های مختلفی بهره می‌برد که امتحان کردن برخی از آن‌ها همچون: برش عکس و چرخش، پیکسل‌های موزاییکی برای محو کردن زمینه، جلوه‌های ویژه و جلوه‌های HDR، اصلاح کننده‌ی صورت و پاک‌کننده‌ی دور چشم، برای شما تجربه‌ی لذت‌بخشی به ارمغان می‌آورد.

تشخیص چند چهره برای لمس فوری عکس سلفی گروهی، اضافه کردن لبخند برای هر عکسی، زیباسازی تصویر، روتوش سریع، روشن کردن پوست صورت و تغییر رنگ چشم از دیگر قابلیت‌های این برنامه است ضمن اینکه در بخش Body Slimmer ،می‌توانید کمرتان را کوچک کنید تا لاغرتر به‌نظر برسید. این برنامه در بخش YourCam Perfect دارای قابلیت‌های فراوانی برای کار روی سلفی ویدئویی است.

در کل، اگر در جستجوی بهترین برنامه‌های ویرایش عکس‌های سلفی باشید، این برنامه می‌تواند مورد توجه شما قرار گیرد زیرا یوکم پرفکت به منظور گرفتن تصاویر سلفی بهتر طراحی شده و ویرایش هرگونه تصویری در آن امکان‌پذیر است. دانلود و استفاده از این برنامه با خرید‌های درون برنامه‌ای یا تحمل تبلیغات، رایگان است.

۳۳- فتو لب پرو پیکچر ادیتور

(Photo Lab PROHD picture editor)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

«فتو لب»، از دیگر برنامه‌های مفید برای ویرایش عکس است که جلوه‌ای بی‌نظیر به عکس‌های شما می‌بخشد. این مجموعه دارای بیش از ۹۰۰ افکت مختلف از جمله عکسبرداری‌های واقع گرایانه، فیلترهای عکس مد روز، قاب های زیبا، جلوه‌های هنری خلاقانه، کلاژ برای چندین عکس و موارد دیگر است. این ویرایشگر دارای رابط کاربری بسیار ساده‌ و چشم‌نوازی است که این برنامه را به‌راحتی می‌توانید کنترل کنید. این برنامه اندرویدی، هر ابزاری ازجمله: برش، چرخش عکس، تنظیم روشنایی و وضوح و حتی لمس‌کردن را که ممکن است نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار می‌دهد.

علاوه بر این، شما می‌توانید آنچه را خلق کرده‌اید، در گالری ذخیره کنید یا به‌راحتی ازطریق توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا به‌عنوان پیام ارسال کنید. این اپلیکیشن بیش از ۵۰ سبک از پیش تعیین شده را برای ویرایش با یک لمس دراختیار شما قرار می‌دهد و از الگوریتم‌های پیشرفته در تشخیص چهره برای مونتاژ عکس‌های چهره، بهره می‌برد. نسخه‌ی رایگان این برنامه با نمایش تبلیغات همراه است اما اشکال اصلی این نسخه این است که هنگام استفاده از آن، عکس‌های شما را علامت‌گذاری می‌کند.

۳۴- فتو ادیتور پرو

( Photo Editor Pro)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

برنامه‌ی «فتو ادیتور پرو» را که در قسمت‌های انتهایی این فهرست قرار داریم، یکی دیگر از برترین و بهترین برنامه‌ها را با هم بررسی می‌کنیم. این برنامه اگرچه در انتهای این فهرست قرار دارد اما نه‌تنها یکی از کم‌ارزش‌ترین برنامه‌ها نیست بلکه از ویرایشگرهای مهم و برتر گوشی همراه است.

این برنامه به جز ابزارهای ویرایشی اساسی، از برخی ابزارهای پرطرفدار مانند افزودن انواع شکل‌ در عکس، فیلترهای جالب طراحی، برچسب‌ها، خال‌کوبی‌ها، و کلی موارد و ابزار کاربردی دیگر بهره می‌برد که مورد استفاده‌ی بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد. این برنامه آکنده از ابزارهای ویرایش عکس همچون تنظیم روشنایی، کنتراست، سایه‌ها، هایلایت و غیره است. البته برخلاف آنچه در سایر برنامه‌های ویرایش عکس برای اندروید مشاهده می‌کنیم، بعضی از ابزارها مانند رنگ، تنظیم اشباع و درخشندگی و... برای نسخه‌ی حرفه‌ای محفوظ گردیده و قفل هستند.

همچنین، کاربران اندروید می‌توانند انتظار ساختن کلاژها را در برنامه داشته باشند. نکته‌ی مهم این برنامه، رابط کاربری آسان و راحت آن است؛ ضمن اینکه نمایش تبلیغات تمام صفحه این برنامه که بیشتر از حد انتظار به‌صورت پاپ‌آپ درمی‌آیند، جای نگرانی دارد.

۳۵- پریسما فتو ادیتور

(Prisma Photo Editor)

 ۳۵ اپلیکیشن‌ برتر ویرایش عکس برای اندروید و iOS

ویرایشگر «پریسما» یکی دیگر از برنامه‌های گوشی‌ همراه است که عکس‌ها و ویدیوهای شما را به سبک کارهای هنری: ون‌گوگ، مانک، پیکاسو و لویتان درمی‌آورد. برای ویرایش عکس با پریسما، به‌راحتی می‌توانید ازطریق این برنامه عکس بگیرید یا عکس را از گالری خود انتخاب کنید و در این ویرایشگر کارهای ویرایش آن را انجام دهید. پریسما با استفاده از الگوریتم یادگیری عمیق (Deep Llearning) فیلترهای خلاقانه‌ای را روی عکس قرار می‌دهد. این اپلیکیشن بیش از ۳۰۰ سبک دارد و تاکنون آن را ده‌ها میلیون بار دانلود کرده‌اند.

نرم‌افزار پریسما آخرین برنامه در لیست بهترین ویرایشگرهای عکس گوشی هوشمند است. این برنامه تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیون بار دانلود شده است و عنوان یکی از برنامه‌های برتر را با خود یدک می‌کشد. اگر دوست دارید تا عکس‌های خود را به‌صورت نقاشی درآورید از دانلود و استفاده‌ی این برنامه غافل نشوید.

شما با دانلود این برنامه می‌توانید بیش از ۳۰۰ سبک هنری را دراختیار بگیرید و از میان آن‌ها با استفاده از خلاقیت خود عکس‌هایی بدیع خلق کنید. برنامه‌ی ویرایشگر پریسما هر روز یک فیلتر هنری جدیدی را ارائه می‌دهد تا شما هر روز در انتظار دیدن طرح و سبک هنری جدیدی باشید.

به‌نظر شما کدام اپلیکیشن شایسته دریافت عنوان بهترین برنامه ویرایش عکس است؟ از کدام برنامه بیشتر استفاده و آن را به دیگران توصیه می‌کنید و چرا؟ آیا برنامه‌ای را سراغ دارید که شایسته‌ی حضور در این فهرست را داشته اما از قلم افتاده باشد؟ تجربه‌های خود را با ما و دیگر کاربران زومیت درمیان بگذارید.همچنین مقاله افزایش کیفیت عکس را ببینید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات