اپل نسخه‌ی نهایی iOS 9.1 را منتشر کرد:‌ شکلک‌های جدید، بهبود عملکرد LivePhotos و برطرف شدن مشکلات جزئی

پنج‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل ساعاتی پیش نسخه‌ی نهایی iOS 9.1 را برای عموم منتشر کرد. این بروز رسانی که دومین آپدیت بزرگ پس از انتشار iOS 9 به حساب می‌آید برای بهبود عملکرد و همچنین اضافه کردن ویژگی‌های جدید ارائه شده است.
تبلیغات

این بروز رسانی از طریق دریافت با دستگاه (OTA) و  آپدیت به وسیله ی آیتونز در دسترس است. از ویژگی‌های جدید این نسخه می‌توان به اضافه شدن شکلک‌های جدید، پشتیبانی از کاراکترهای unicode 7 و 8 اشاره کرد. هم‌چنین بخش جدیدی به تنظیمات برنامه‌ی Messages اضافه شده است که این قابلیت را به کاربر می‌دهد که نمایش عکس مخاطبان در پیام‌رسان را غیرفعال یا فعال کند. از دیگر ویژگی‌های این نسخه بهبود عملکرد در ضبط تصاویر زنده یا همان LivePhotos است.

گذشته از این تغییرات،‌ این نسخه پشتیبانی از نسل چهارم Apple TV و آیپد پرو اپل را نیز به iOS اضافه می‌کند. چنانچه شما بخواهید از نسل جدید اپل تی وی استفاده کنید باید این نسخه از iOS را دریافت کنید. همچنین چندین مشکل و باگ امنیتی در این نسخه برطرف شده‌اند و عملکرد سیستم‌عامل بهبود یافته است. در پایان باید اعلام کرد که این نسخه حفره‌ی امنیتی استفاده شده در ابزار Pangu برای جیلبریک iOS 9 را بسته است.

چنانچه دستگاه شما جیلبریک است فعلا از بروز رسانی دستگاه خودتان به این نسخه خودداری کنید. شما می‌توانید این نسخه را از طریق دستگاه خودتان نیز دریافت کنید. همزمان با انتشار این نسخه، نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مک یعنی OS X 10.11.1 و  نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اپل واچ watchOS 2.0.1 نیز منتشر شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات