فراری از فناوری‌های کوالکام در خودروهای فرمول یک استفاده می‌کند

سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
با امضای قرارداد رسمی بین فراری و کوالکام، قرار است لوگو اسنپدراگون روی خودرو جدید تیم اسکودریا فراری در مسابقات فرمول یک نقش ببندد. این همکاری جنبه‌های دیگری نیز دربر می‌گیرد.
تبلیغات

کوالکام رسماً اعلام کرد به یکی از شرکای تجاری برتر در کمپین تیم مسابقات اتومبیل‌رانی اسکودریا فراری برای مسابقات جهانی فرمول یک ۲۰۲۲ تبدیل شده است. به‌موجب قرارداد جدید، کوالکام فناوری‌های بسیار بیشتری را به‌منظور استفاده در نسل بعد خودروهای جاده‌ای فراری ارائه خواهد داد. همچنین، قرار است در فعالیت‌های فراری در حوزه‌ی ورزش‌های الکترونیکی نقش ایفا کند.

به‌نوشته‌ی نوت‌بوک‌چک، طبق قراردادی که بین کوالکام و فراری امضا شده است، لوگو اسنپدراگون روی خودرو جدید F1-75 تیم اسکودریا فراری نقش می‌بندد.

فراری گفته است که از پروژه‌ی شاسی دیجیتال اسنپدراگون در خودروهای جاده‌ای آینده‌ی خود بهره می‌گیرد. در وب‌سایت رسمی کوالکام، آمده است که این پروژه شامل «پلتفرم‌های باز و مقیاس‌پذیر متصل‌ به فضای ابری» با تمرکز روی خودروهای نسل بعد است و راهکاری در حوزه‌ی سیستم‌های پیشرفته‌ی کمک‌راننده (موسوم به ADAS) ارائه می‌دهد. به‌گفته‌ی مدیرعامل فراری، این شرکت به‌موجب همکاری با کوالکام به دانش بیشتری در حوزه‌ی فناوری‌های دیجیتالی و حوزه‌ی وب ۳٫۰ دست پیدا می‌کند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی همکاری بین فراری و کوالکام دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات