خودرو فرمول یک فراری برای فصل ۲۰۱۹ رونمایی شد

جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
پس از مرسدس و ردبول، سرانجام تیم فرمول یک فراری نیز، خودروی فصل ۲۰۱۹ و حامی مالی جدید خود را در مارانلو معرفی کرد.
تبلیغات

تیم فرمول یک پرافتخار و محبوب فراری در مقر اصلی خود، شهر مارانلو ایتالیا، خودرو جدید خود را که SF90 نام دارد، به نمایش گذاشت. پیش از این اکثر تیم‌های فرمول یک، مثل مرسدس بنز و ردبول، خودرو فصل ۲۰۱۹ رونمایی کرده بودند.

Ferrari 2019 Formula 1 car / خودرو فرمول یک فراری

فراری در فصل ۲۰۱۹ با تغییر در ترکیب رانندگان خود روبه‌رو می‌شود و چارلز لکلرک جوان جای کیمی رایکونن در این تیم را پر خواهد کرد تا درکنار سباستین فتل باتجربه، ترکیب قرمزها در سال ۲۰۱۹ را تشکیل دهد. از تغییرات خودرو فرمول یک جدید فراری نسبت به سال قبل می‌توان به افزایش وزن آن اشاره کرد. وزن خودروی فراری در فصل جدید ۷۴۳ کیلوگرم خواهد بود که نسبت به خودروی فصل ۲۰۱۸ افزایشی ۱۰ کیلوگرمی داشته است.

Ferrari 2019 Formula 1 car / خودرو فرمول یک فراری

آخرین قهرمانی‌ فراری در رقابت‌های فرمول یک به سال ۲۰۰۸ بازمی‌گردد، و این تیم امیدوار است بتواند با خودروی جدید به یک دهه ناکامی در کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های اتومبیلرانی فرمول یک پایان دهد. فراری فصل گذشته تا آستانه کسب عنوان قهرمانی پیش رفت، اما به خاطر چند اشتباه از سوی سباستین فتل و تیم فراری، درنهایت رقابت برای کسب عنوان قهرمانی را به تیم مرسدس AMG پتروناس و مهارت کم‌نظیر لوئیس همیلتون واگذار کرد تا خود به‌عنوان نایب‌ قهرمانی بسنده کند.

Ferrari 2019 Formula 1 car / خودرو فرمول یک فراری

خودروی جدید SF90 فراری برای یادبود ۹۰ سالگی خودروساز ایتالیایی به رنگ قرمز و سیاه تزئین شده است. در بیشتر نقاط بدنه از جمله بال‌های جلو و عقب، پوشش پیشرانه و دماغه خودرو نام برند میشن وینو (Mission Winnow) به چشم می‌خورد تا سال‌ها حضور فیلیپ موریس (Philip Morris) به‌عنوان حامی مالی اصلی فراری خاتمه یابد. تفاوت دیگر، مربوط به استفاده از رنگ سیاه به‌جای رنگ سفید در فصل پیش است.

Ferrari 2019 Formula 1 car / خودرو فرمول یک فراری

تغییر دیگر فراری جایگزینی ماتیا بینوتو، مدیر فنی سابق به‌جای مائوریسیو آریوابنه مدیر سابق تیم است. بینوتو در این‌باره گفت:

کار بسیار سختی در پیش داریم و اکنون برای شروع فصل آماده می‌شویم. همه روی مسابقات تمرکز کرده‌ایم و از شروع دوباره فرمول یک بسیار هیجان‌زده هستیم. درباره نقش جدید به‌عنوان مدیر تیم باید بگویم که برایم بسیار عادی و به‌سادگی پیش می‌رود و چندان درباره آن فکر نمی‌کنم. کافی است که کار خود را به خوبی انجام دهیم و در این راه تلاش کنیم، تا همه چیز به خوبی پیش برود. 
Ferrari 2019 Formula 1 car / خودرو فرمول یک فراری

در مراسم رونمایی از خودرو جدید فراری، بینوتو به همراه سباستین فتل و چارلز لکلرک، جان الکان، پیرو فراری و لوئیس کاملیری حضور داشتند. کاملیری با اشاره به شرکت‌کنندگان در مراسم و افرادی که به‌طور آنلاین مراسم را مشاهده می‌کردند،‌گفت:

امسال برای ما بسیار پراهمیت است و ما ۹۰ سالگی فراری را جشن می‌گیریم، چون اسکودریا فراری در سال ۲۹۲۹ در مودنا متولد شد. این نقطه عطفی در تاریخ فراری به شمار می‌رود، زیرا ما ما همچنان از دیدگاه‌ها و چشم‌اندازهای انزو فراری الهام می‌گیریم. فصل ۲۰۱۸ طی ۱۰ سال گذشته یکی از بهترین سال‌های حضور ما در فرمول یک بود. بااین‌حال ما به اهداف خود نرسیدیم و امیدواریم که با تعهد و عزم قوی به جلو حرکت کنیم. من اطمینان می‌دهم که با استفاده از این موارد به آسانی می‌توانیم به اهداف خود برسیم. 
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات