آئودی، زیرمجموعهی فولکسواگن، در نشست آتی مربوط به قوانین و مقررات پیشرانههای فرمول یک شرکت میکند. این ادعای وبسایت آلمانی Spox.com است که میگوید این نشست به میزبانی فدراسیون بینالمللی اتومبیلرانی در شهر پاریس برگزار خواهد شد. در این نشست در مورد آیندهی پیشرانههای فرمول یک از سال ۲۰۲۱ به بعد تصمیمگیری میشود. ژان تاد، رئیس فدراسیون بینالمللی اتومبیلرانی، مانع از بازگشت پیشرانهی ۱۰ سیلندر محبوب و پر سروصدای پیشین شده است؛ اما به نظر میرسد که او نیز خواستار تغییر در قوانین پیشرانهها است.
او در گفتوگو با روزنامهی ایتالیایی La Repubblica گفت:
او همچنین تصور میکند که خودروهای کنونی بسیار گران هستند، هرچند کریستین هورنر، رئیس تیم ردبول، تصور میکند که باید در آینده روی صدای پیشرانههای فرمول یک تأکید فراوان کرد.
او میگوید:
حتی توتو ولف، رئیس تیم مرسدس نیز که در حال حاضر تسلط فراوانی بر این مسابقات دارد، مخالف این موضوع نیست. او میگوید:
نظرات