تماشا کنید: ثبت رکورد پیست نوربرگرینگ بر روی دو چرخ توسط خودروی مینی

جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هان یو، توانست با خودروی مینی رکورد جدیدی از رانندگی با دو چرخ را در پیست نوربرگرینگ ثبت کند.
تبلیغات

رکوردهای زیادی به وسیله‌ی خودرو های چهار چرخ در پیست نوربرگرینگ ثبت شده است. اما این بار هان یو توانسته با خودروی مینی رکورد جدیدی را بر روی دو چرخ به نام خود ثبت کند. یو در حال حاضر رکورد سریع‌ترین دور پیست نوربرگرینگ را تحت عنوان حرکت بر روی دو چرخ با زمان حدود ۴۵ دقیقه به ثبت رسانده است.

براساس گزارشات منتشر شده، دلیل اینکه زمان اتمام یک دور تا این اندازه طولانی شده، مشکل یکی از لاستیک‌ها بوده است. تایر عقب خودرو در سرعت بیش از ۱۹ کیلومتر برساعت لرزش داشته است ولی یو توانست با سرعت ۲۸ کیلومتر بر ساعت دور را تمام کند.

تعادل بر روی دو چرخ نیاز به لاستیک‌های قوی دارد، به همین دلیل خودروی مینی که یو توانسته با آن رکورد مورد نظر را ثبت کند از لاستیک‌هایی با ساختار سخت مخصوص آفرود بر روی چرخ‌هایی با شش پیچ قوی برای تحمل فشار استفاده کرده است. در پایان این دور لاستیک‌ها به طور کامل ساییده شده بود.

مینی

همچنین گزارش شد که این اولین رکوردی است که به صورت زنده در فیسبوک پخش شده است.

با اینکه رکورد یو به اندازه رکورد پورشه ۹۱۸ اسپایدر در این پیست سریع نیست اما به همان اندازه عالی است. ثبت رکورد در پیست نوربرگرینگ بر روی چهار چرخ به اندازه کافی سخت است حال تصور کنید طی مسافت ۲۰.۸ کیلومتری این پیست با ده‌ها پیچ سخت ، تغییرات ارتفاع و برخی عیوب پیست بر روی یک خودروی دو چرخ چقدر می‌تواند سخت باشد.

در پایان شما را به دیدن ویدیوی این شاهکار دعوت می‌کنیم:

لینک دانلود

ویدئوی کامل ثبت رکورد:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات