کلکسیون شخصی خودروهای شوماخر به طور دائم به نمایش گذاشته می شود

یک‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کلکسیون شخصی خودروهای اسپرت مایکل شوماخر به زودی در موزه‌ای در کشور آلمان به نمایش گذاشته می‌شود.
تبلیغات

خانواده‌ی مایکل شوماخر در کمال سخاوت و برای لذت بردن هواداران، کلکسیون شخصی خودروهای مسابقه‌ای خاطره‌انگیز این اسطوره‌ی مسابقات فرمول یک را اهدا کردند. با زومیت همراه باشید.

این کلکسیون، که یکی از برجسته‌ترین کلکسیون‌های خودروی مسابقه‌ای در جهان است، قرار است تا در موزه‌ی جدید Motorworld (این موزه بهشت هواداران خودرو محسوب می‌شود) که در شهر کلن آلمان در حال ساخت است، برای همیشه در معرض نمایش گذاشته شود. جالب است بدانید که این شهر فاصله‌ی اندکی با کرپن، شهر زادگاه این اسطوره دارد.

در کلکسیون شوماخر علاوه بر خودروهای کارتینگ او که مربوط به اولین مسابقات وی است، برخی از خودروهای اسپرت شخصی او، افتخارات، عکس‌ها و دیگر یادبودهای خاطره‌انگیزش به چشم می‌خورد. همچنین، اکثر خودروهای فرمول یک مربوط به قهرمانی‌های جهان هفت‌گانه‌اش در این کلکسیون قرار دارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به خودروی Benetton B194 سال ۱۹۹۴ اشاره کرد.

موزه‌ی motorworld کلن

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، درهای موزه‌ی Motorworld اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی به روی عموم گشوده خواهد شد و جالب‌ترین نکته در مورد آن ورودی رایگان این موزه است. اولین موزه‌ی Motorworld در محل یک فرودگاه قدیمی در نزدیکی شهر اشتوتگارت آلمان افتتاح شده است. اگرچه این مکان‌ها به عنوان موزه شناخته می‌شوند، اما در آنها می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی بهره‌مند شده یا به خرید و فروش خودروهای کلاسیک بپردازید. همچنین، برای رفاه حال بازدیدکنندگان هتل‌ها و رستوران‌های متعددی در نظر گرفته شده است.

سابین کم (Sabine Kehm)، مدیر برنامه‌های شوماخر، در بیانیه‌ای اعلام کرده است:

این خواست قلبی خانواده‌ی شوماخر بود که همه‌ی طرفداران او بتوانند بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای کلکسیون شخصی مایکل را ببینند. راه‌اندازی چنین موزه‌ای باعث می‌شود تا آنها بتوانند از این خاطرات لذت برده و آن روزهای بزرگ را دوباره به زندگی برگردانند.

متاسفانه، از سال ۲۰۱۳، که سر مایکل شوماخر در جریان ورزش اسکی به شدت آسیب دید، خبرهای خوب زیادی از وضعیت جسمانی او منتشر نشده است. مایکل هم‌اکنون در منزل خانوادگی‌اش در سوئیس دوران بهبودی را سپری می‌کند اما طبق اخباری که در سپتامبر سال جاری منتشر شد، او قادر به راه رفتن نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات