مک لارن به توسعه خودروی خود در فصل ۲۰۱۶ ادامه می دهد

شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مسئولین تیم مک‌لارن اخیرا اعلام‌ کردند که این تیم هم‌چنان به توسعه‌ی خودروی خود در ادامه‌ی فصل ۲۰۱۶ مسابقات فرمول، خواهند پرداخت؛ این در حالی است که این تیم پس از عقد قرارداد همکاری مشترک با هوندا در سال ۲۰۱۵، موفقیت و درخشش در فصل ۲۰۱۷ را برنامه‌ریزی کرده بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بیش از نیمی از فصل ۲۰۱۶ فرمول یک سپری شده و در حال حاضر عموم تیم‌ها برنامه‌ریزی برای فصل آینده را آغاز کرده‌اند. برخی برند‌های فعال در این مسابقات اعم از رنو، از عدم ارتقا و بروزرسانی عمده‌ی خودروهای خود تا انتهای فصل خبر دادند. با این حال مسئولین مک‌لارن اعلام کردند که بروزرسانی و بهبود خودروی MP4-31 را تا انتهای فصل جاری ادامه خواهند داد. اریک بولیه مدیر تیم مک‌لارن در این خصوص گفت:

قطعا پیشرفت‌های انجام گرفته در فصل جاری، در فصل آتی مسابقات نیز برای ما کارآمد خواهد بود. به همین دلیل ما به توسعه‌ی خودروی فعلی خود تا انتهای فصل ادامه خواهیم داد.
جنسن باتن مک لارن هوندا فرمول یک

هوندا شریک مسابقات فرمول یک مک‌لارن نیز خبر از چند بروزرسانی برای پیشرانه‌ی خود تا انتهای فصل خبر داد. خودروهای مک‌لارن تا کنون چندین بروزرسانی در پیشرانه را تجربه‌ کرده‌اند که این موضوع باعث شده است تا این تیم از جایگاه‌ انتهایی رده‌بندی، خود را به نیمه‌ی بالایی رسانده و رقابتی سخت را با تیم‌های فورس ایندیا و ویلیامز آغاز کند. هوندا اخیرا از بروزرسانی بزرگی در پاوریونیت (سیستم قوای محرکه) پیش از گرندپری بلژیک خبر داد. یوسوکه هاسه‌گاوا مدیر بخش موتوراسپرت هوندا در این خصوص گفت:

ما هنوز در فصل جاری تسلیم نشده‌ایم و به تلاش خود ادامه می‌دهیم. با این حال باید از هم اکنون خود را برای فصل آتی آماده کنیم. 

مدیران مک‌لارن و هوندا در حال در خصوص ادامه‌ی فصل ۲۰۱۶ موضع‌گیری کردند که پیش از این فرناندو آلونسو راننده‌ی اول مک‌لارن-هوندا به انتقاد از خودروهای این تیم پرداخته بود. این راننده‌ی مطرح اسپانیایی که تا دورهای انتهایی گرندپری آلمان در رده‌ی دهم قرار داشت، ناگهان دو پله نزول کرده و مسابقه را در جایگاه ۱۲ به پایان رساند.

فرناندو آلونسو مک لارن هوندا فرمول یک

آلونسو پس از مسابقه در خصوص اتفاقات رخ داده گفت:

من در رده‌ی دهم قرار داشتم و می‌توانستم مسابقه را با حداقل امتیاز به پایان برسانم. سرعت خودروهای ما نسبت به ابتدای فصل بسیار خوب شده است. اما هنوز مصرف بنزین بالا است و در انتهای مسابقه من مجبور به قرار دادن خودرو در حالت ذخیره‌سازی بنزین شدم. این موضوع گرندپری آلمان را به یکی از بدترین مسابقات امسال تبدیل کرد. 

آلونسو امیدوار است با بروزرسانی عمده‌ی هوندا پیش از گرندپری آتی، توان بیشتری در اختیار راننده‌ها قرار بگیرد. جنسن باتن دیگر راننده‌ی مک‌لارن که در گرندپری اخیر از برخی بهبود‌های در خودروی خود بهره می‌برد، بدون مشکل مصرف سوخت موفق به اتمام مسابقه در جایگاه هشتم شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات