پیش نمایش گرندپری آلمان 2016 فرمول یک

یک‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک امروز راس ساعت ۱۶:۳۰ در دوازدهمین مرحله‌ی خود، در هاکنهایم آلمان برگزار می‌شود. برای اطلاع از عملکرد رانندگان و تیم‌ها در دور‌های تمرینی و زمان‌گیری، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

رقابت‌های جذاب مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک، امروز در شهر هاکنهایم آلمان برگزار می‌شود. گرندپری آلمان ۲۰۱۶ در پیست هاکنهایم رینگ برای اولین بار در سال ۱۹۷۰ برگزار شد. کشور آلمان که در سال‌های نه چندان دور هر ساله میزبان دو گرندپری در پیست‌های هاکنهایم‌رینگ و نوربرگ‌رینگ بوده، از سال ۲۰۰۷ با اعلام اکلستون تنها امکان میزبانی یک رویداد را در سال دارد. ابتدا این نوربرگ‌رینگ بود که میزبانی گرندپری آلمان را بر عهده گرفت. اما پس از بروز تصادفات و مشکلاتی در این پیست مطرح جهان، هاکنهایم چند سالی است که میزبان خودروهای فرمول یک در آلمان را بر عهده دارد.

گرندپری آلمان 2016 فرمول یک

رویداد امروز از جذابیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. نیکو رزبرگ راننده‌ی آلمانی مرسدس بنز در کشور خود و در میان تشویق هوادارن، قصد دارد جایگاه اول از دست رفته‌ی خود را از لوئیس همیلتون پس بگیرد. رزبرگ در دور‌های زمان‌گیری با وجود مشکل الکتریکی، موفق شد بهترین عملکرد را داشته و پل پوزیشن را به خود اختصاص دهد. این راننده‌ی آلمانی با ثبت زمان ۱:۱۴.۳۶۳ امروز از جایگاه اول مسابقه را آغاز خواهد کرد. این در حالی است که لوئیس همیلتون هم‌تیمی وی با ثبت زمان ۱:۱۴.۴۷۰ همانند گرندپری مجارستان باید مسابقه در جایگاه دوم و پس ار رزبرگ آغاز کند. باید دید آیا همیلتون با وجود قرارگیری پس از رزبرگ، باز هم موفق خواهد شد در نهایت عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

گرندپری آلمان 2016 فرمول یک

در دور‌های زمان‌گیری گرندپری آلمان، ردبول بهترین عملکرد را پس از مرسدس بنز از خود به نمایش گذاشت تا باز هم برای فراری خط و نشان بکشد. دنیل ریکیاردو و مکس وشتاپن به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند و رویداد امروز را پس از تیم مرسدس بنز و جلوتر از فراری آغاز خواهند کرد.

گرندپری آلمان 2016 فرمول یک

فراری نیز با رانندگان مطرح و قهرمان اسبق جهان خود نتوانست بر عملکرد خوب ردبول غلبه کند و کیمی رایکونن با ثبت زمان ۱:۱۵.۱۴۲ و سباستین فتل با رکورد ۱:۱۵.۳۱۵، امروز از جایگاه‌های پنجم و ششم کار خود را آغاز خواهند کرد. البته سباستین فتل پس از دور‌های زمان‌گیری اعلام کرد که فراری در طول مسابقه عملکرد بهتری خواهد داشت و این تیم برای رده‌های پنجم و ششم به آلمان نیامده است.

گرندپری آلمان 2016 فرمول یک

پس از رانندگان فراری، تیم‌های فورس ایندیا و ویلیامز بهترین عملکرد را داشتند. این در حالی است که مک‌لارن نتوانست عملکرد بسیار خوب خود در گرندپری مجارستان را در آلمان نیز تکرار کند و هیچ کدام از راننده‌های مطرح این تیم به دور سوم زمان‌گیری راه نیافتند. اما بازنده‌ی اصلی دورهای زمان‌گیری گرندپری آلمان را می‌توان دنیل کویات نامید. ظاهرا پس از انتقال کویات از ردبول به توروروسو، این راننده دیگر انرژی گذشته را ندارد و در دور‌های زمان‌گیری در رده‌ی ۱۹ و در کنار رانندگان تیم‌های مانور و سائوبر قرار گرفت.

گرندپری آلمان 2016 فرمول یک

در ادامه می‌توانید جدول عملکرد کلی رانندگان را در دور‌های زمان‌گیری گرندپری آلمان ۲۰۱۶ مشاهده کنید.

گرندپری آلمان 2016 فرمول یک

گرندپری آلمان ۲۰۱۶ امروز راس ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

بروزرسانی: شبکه‌ی ورزش این رویداد را به صورت زنده پخش می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات