آیا تلفن‌هوشمند سامسونگ با کد SM-G800F همان گلکسی S5 نئو است؟

یک‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
گویا سامسونگ در نظر دارد تا علاوه بر نسخه‌ی فلزی گلکسی S5، نسخه‌ای دیگر را نیز با عنوان گلکسی S5 نئو به بازار عرضه کند. اخیرا تلفن‌هوشمندی متعلق به سامسونگ با کد SM-G800F‌ وارد کشور هند شده است تا شماری از تست‌ها را سپری کند. آیا شاهد عرضه‌ی سه نسخه از گلکسی S5 خواهیم بود؟
تبلیغات

زائوبا وب‌سایتی است که کالاهای وارد و صادر شده از هندوستان را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات مربوط به آن را منتشر می‌کند. اما گویا یکی از ابزار‌های وارد شده به این کشور از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. از جمله‌ی این کالا می‌توان به یک تلفن‌هوشمند متعلق به سامسونگ با کد کالای SM-G800F اشاره کرد که از طریق کره‌ی‌جنوبی وارد کشور هندوستان شده است. براساس اطلاعاتی که از طریق این وب‌سایت منتشر شده است، هر یک از این تلفن‌های‌هوشمند ارزشی معادل 520 دلار داشته و به منظور انجام تست‌های R&D وارد هند شده‌اند. تعداد این ابزارها 7 عدد بوده و از تاریخ 14 تا 16 اسفندماه وارد هند شده‌اند.

اما SM-G800F متعلق به کدامیک از محصولات سامسونگ است؟ شاید این تلفن‌هوشمند نسخه‌ی ارزن‌قیمتی برای گلکسی S5 با کد SM-G900F باشد. شاید این تلفن‌هوشمند را در آینده‌ی نزدیک با عنوان گلکسی S5 نئو در فروشگاه‌های فروش لوازم الکترونیک مشاهده کنیم.

همچنین براساس گمانه‌‌های دیگری که برای پیش‌بینی ماهیت این تلفن‌هوشمند مطرح شده است، فرضیه‌ی تعلق این نمونه به گلکسی S5 مینی نیز متصور است. اما این نظریه تا حدودی مردود است، چرا که اختلاف قیمت بین نمونه‌ی وارد شده به کشور هند با گلکسی S5 بسیار کمتر از اختلاف قیمت گلکسی S4 و گلکسی S4 مینی است. اما با بررسی فاکتور قیمت این دو نمونه و همچنین مقایسه‌ی آن با محصولات جدیدتر سامسونگ چون گلکسی‌نوت 3 و گلکسی نوت 3 نئو می‌توان فرضیه‌ی تعلق این نمونه به گلکسی S5 نئو را تا حدودی منطقی‌تر عنوان کرد.

Neo5
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات