طرحی مفهومی از نسخه‌ی فلزی گلکسی S5 یا گلکسی F منتشر شد

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
پیش از معرفی گلکسی S5 در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون بسیاری از اطلاعات فاش شده و همچنین گمانه‌زنی‌ها حکایت از عرضه‌ی دو نسخه از تلفن‌هوشمند پرچمدار سامسونگ داشت. با معرفی رسمی این تلفن‌هوشمند در بارسلون، انتقادهای فراوانی به سامسونگ وارد شد که دلیل آن انتشار اطلاعات پیش از معرفی این تلفن‌هوشمند بود که به نوعی انتظارات را بالا برده بود. پس از معرفی این تلفن‌هوشمند، همانطور که در زومیت خواندید، اطلاعات و گمانه‌هایی در مورد وجود نسخه‌ای دیگر ازگلکسی S5 منتشر شد.
تبلیغات

گویا سامسونگ در نظر دارد تا این نسخه‌ از تلفن‌هوشمند خود را در ماه می که مصادف با نیمه ی دوم اردیبهشت ماه است، به بازار عرضه کند. همچنین آنطور که به نظر می‌رسد، این تلفن‌هوشمند با قیمتی بیشتر از گلکسی S5 عرضه خواهد شد که قرار است از 22 فروردین ماه به بازار عرضه گردد. گمانه‌ها حکایت از بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن 2560‌ در 1440 پیکسل در این تلفن‌هوشمند دارد.

GalaxyF

برخلاف نسخه‌ی معرفی شده که تصاویر و مشخصات فراوانی از آن منتشر شده بود، هنوز جزئیاتی از این محصول عرضه نشده است، اما یکی از علاقمندان طرحی مفهومی از این نسخه را طراحی کرده است. این طرح مفهومی توسط ایووماریچ ساخته شده و از ویژگی‌های آن می‌توان به استفاده از قاب فلزی اشاره کرد. همچنین از جمله ویژگی‌های دیگر آن وجود دکمه فیزیکی اختصاصی برای دوربین است.

GalaxyF1
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات