سیتی‌گروپ: اپل تولید 90 میلیون آیفون 6 را به فاکسکان سفارش می‌دهد

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
Citigroup گزارشی را برای ارائه به سرویس‌گیرندگان خود تنظیم نموده که بر اساس آن مدعی است اپل برنامه دارد طی سال 2014 تولید حدود 90 میلیون آیفون 6 را به کارخانجات طرف قرارداد خود یعنی فاکسکان سفارش دهد. وی چن، یک آنالیزگر فعال در این زمینه، می‌گوید اپل سفارشات اسمارت‌فون جدید خود را تا 24 درصد نسبت به تعداد سفارش داده شده در سال 2013 افزایش خواهد داد. سال پیش نیز اپل 13 درصد به میزان مورد سفارش خود نسبت به سال پیشین افزود.
تبلیغات

 در حالی که اپل با افزایش 24 درصدی، در حال نمایش رشد قابل توجهی در تعداد آیفون‌هایی که طی سال جاری روانه بازار خواهد کرد است، رشد بازار گوشی‌های هوشمند در سطح جهان چیزی حدود 28 درصد در سال 2014 تخمین زده می‌شود. این رقم برای سال پیش نسبت به سال پیش از آن، چیزی حدود 40 درصد بوده است. همین رشد در بازارهایی که بعنوان حوزه‌های اشباع شده و بالغ شناخته می‌شوند طی سال جاری 4 درصد خواهد بود که نسبت به میزان 5 درصدی سال پیش با کاهش مواجه بوده است.

تحلیلگران بر اساس کنش و واکنش‌های زنجیره تولید و تامین حدس می‌زنند که در ماه جولای همین امسال شاهد معرفی آیفون 6 از سوی اپل باشیم. حدس زده می‌شود که در ماه جولای شاهد معرفی آیفون 6 اپل با صفحه‌نمایش 4.7 اینچی باشیم و بدنبال آن در فصل پاییز، اپل فبلت 5.5 اینچی خود را معرفی نموده و روانه بازار مصرف کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات