تصویری که ادعا می‌شود متعلق به قاب جلویی آیفون 6 است فاش شد

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
هنوز مدت زیادی از خبرهای کنگره جهانی موبایل نگذشته که دوباره شاهد اوج گیری شایعات و اطلاعات فاش شده از تلفن‌های هوشمند هستیم. یک تصویر از پنل جلویی که ادعا می‌شود متعلق به iPhone 6 است به تازگی فاش شده که گفته‌های پیشین را در خصوص انتظار آیفون با صفحه نمایش بزرگتر تایید می‌کند.
تبلیغات

 در این تصویر شاهد حاشیه‌های بسیار کم در بالا و پایین قاب دستگاه هستیم و در دو طرف چپ و راست نیز هیچگونه حاشیه‌ای برای صفحه‌نمایش وجود ندارد که در نتیجه می‌توان انتظار صفحه‌نمایشی بزرگتر را در همان قالب اندازه آیفون 5s داشت. با این وجود بر اساس محاسبات ما، تنها می‌توان یک صفحه‌نمایش 4.3 اینچی را در این پنل جای داد که به میزان قابل توجهی کوچکتر از صفحه‌نمایش 4.5 یا 4.7 اینچی شایعه شده برای آیفون ۶ است.

البته ممکن است این پنل تنها متعلق به یکی از نمونه‌های اولیه مورد تست اپل بوده باشد یا در نهایت شاهد ارائه بیش از یک آیفون همچون سال پیش باشیم. این احتمال نیز وجود دارد که با یک نمونه تقلبی که به نحو استادانه‌ای ایجاد شده مواجه باشیم بنابراین منطقی است که اطلاعات حاصل از این تصویر را با اندکی دیده تردید بنگریم. اما اگر این تصویر نمایانگر یکی از آیفون‌های آینده باشد، باز هم باید شاهد ارائه دستگاهی کوچک‌تر از اندازه مرسوم این روزها از سوی اپل باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات