سامسونگ اولین آگهی تبلیغاتی گلکسی اس ۵ را منتشر کرد

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
پنجم اسفندماه از نسل پنجم پرچمدار سامسونگ رونمایی خواهد شد. تا پیش از این، می‌دانستیم که سامسونگ قرار است در این تاریخ کنفرانس آنپک خود را برگزار کند، اما مطمئن نبودیم که گلکسی اس ۵ نیز در این رویداد رونمایی خواهد شد. حال این کمپانی کره‌ای در یک آگهی ویدیویی رسما این موضوع را تایید نموده و سرنخ‌هایی را نیز بدست ما داده است.
تبلیغات

هفته آینده در بارسلونا شاهد رونمایی Galaxy S5 سامسونگ خواهیم بود. این کمپانی آگهی تبلیغاتی را تحت نام  The Next Galaxy منتشر نموده و از طریق آن تایید کرده که قرار است شاهد معرفی نسل بعدی Galaxy S باشیم. در این آگهی ۳۶ ثانیه‌ای به مواردی همچون کنجکاوی، صلح،‌ سرگرم کننده، سرعت، پیروزی،‌ اتصال،‌ خلق کردن، فوکس یا تمرکز (که احتمالا مربوط به بخش دوربین است)، اجتماعی، فضای بیرون و مرطوب (که شاید منظور ضد آب بودن دستگاه باشد) اشاره می‌شود. بالای هر کدام از این عبارت یک عدد ۵ نمایش داده می‌شود که احتمالا به نسل پنجم پرچمدار سامسونگ اشاره دارد.

پیش از این نیز شایعه شده بود که گلکسی اس ۵ یک تلفن ضد آب خواهد بود و حالا سامسونگ با انتشار این تیزر تبلیغاتی، احتمال ضد آب بودن آن را قوت بخشیده است.

نظر شما در باره این تیزر تبلیغاتی چیست؟ چه انتظاراتی از گلکسی اس ۵ سامسونگ دارید؟

به هر حال اگر مشتاق هستید تا بدانید سامسونگ در ۵ اسفندماه از چه محصول یا محصولاتی رونمایی خواهد کرد پوشش زنده زومیت از این کنفرانس را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات