ایسر گوشی Liquid E3 را معرفی کرد: پردازنده 1.2 گیگاهرتز 4 هسته‌ای، رم 1 گیگ، دوربین 13 مگاپیکسل و قیمت 199 یورو

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۳
مطالعه 3 دقیقه
در ماه آوریل امسال (ابتدای سال نوشمسی)، ایسر گوشی Liquid E3 که پیش‌تر تیزر آن را مشاهده کرده بودیم را راهی بازارهای اروپایی خواهد کرد. برای کسانی که به دنبال یک گوشی هوشمند هستند که به میزان کافی برای انجام کارهای روزمره آن‌ها قدرتمند باشد و در عین حال از زیبایی مناسبی هم برخوردار باشد، دستپخت جدید ایسر گزینه خوبی خواهد بود.
تبلیغات

 Liquid E3 که امروز به تازگی معرفی شده، به یک صفحه‌نمایش 4.7 اینچی از نوع HD IPS مجهز شده و ویژگی‌های خیلی خوب دیگری را نیز میزبانی می‌کند. Liquid E3 با بهره گرفتن از یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی که به قابلیت فوکوس فوق سریع مجهز شده، علاقمندان به عکاسی با موبایل را در ثبت لحظات، بدون تعلل و با وضوح بالا و مشاهده آن‌ها بر روی صفحه‌نمایش بسیار زنده IPS یا آپلود و اشتراک‌گذاری بی‌درنگ آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی با اشخاصی که دوست داشته باشید، خشنود خواهد کرد. نکته جالب در خصوص دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته بر روی E3، ویژگی پردازش بسیار سریع تصاویر با سطح روشنایی بالا است که منجر به ایجاد تصاویر خیره‌کننده در شرایط محیطی با نور کم خواهد شد.

Liquid E3 black 07

دوربین جلویی دستگاه هم با رزولوشن 2 مگاپیکسل و فلش جلویی این تلفن‌هوشمند را همراهی می‌کند. همچنین دکمه اختصاصی AcerRapid قرار گرفته در پشت دستگاه، عملکرد ثبت سریع لحظات و نمای تمام‌صفحه را فراهم می‌کند. کلید AcerRapid می‌تواند به منظور اجرای وظایف دیگری نظیر قفل‌کردن دستگاه یا خاموش‌نمودن صفحه‌نمایش نیز برنامه‌ریزی و کنترل شود.

گوشی Liquid E3 ایسر در خصوص قابلیت‌های پردازشی از یک پردازنده 1.2 گیگاهرتزی چهار هسته‌ای، یک گیگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت‌های درون‌سازی شده WiFi و GPS بهره می‌برد. Liquid E3 در زمان عرضه بصورت پیش‌فرض از اندروید 4.2.2 بهره خواهد برد؛ ولی ایسر وعده داده است که این دستگاه تا پایان سال به اندروید 4.4 کیت‌کت بروزرسانی خواهد شد! کسانی که نیازی به یک دستگاه گران‌قیمت نداشته باشند، اما مولتی‌تسکینگ قوی را یکی از موارد مهم به شمار می‌آورند، مسلماً از ویژگی‌های SnapNote و AcerFloat استقبال خواهند کرد. قابلیت SnapNote ایسر به کاربر این امکان را خواهد داد که در طول یک جلسه کاری از پرزنتیشن نمایش داده شده تصویر گرفته یا با عکس گرفتن از اسناد مهم و تنظیم گوشه‌های سند، آن را به فایل PDF/PPT تبدیل نموده و در دستگاه نگهداری کند. با بکارگیری قابلیت AcerFloat نیز کاربران می‌توانند بطور همزمان با فشردن کلید Float، چند اپلیکیشن را در کنار هم اجرا نموده و از طریق پنل شفاف ایجاد شده به استفاده از آن‌ها بپردازند. برنامه جدید در این حالت بطور شفاف بر روی برنامه قبلی که در حال استفاده بوده است قرار خواهد گرفت.

گوشی هوشمند Liquid E3 همچنین از ویژگی AcerCloud پشتیبانی می‌کند که در نتیجه آن، اشتراک‌گذاری مدیا و ذخیره‌سازی فایل‌ها به منظور دسترسی به آن‌ها از طریق دستگاه‌های متعدد بسیار ساده خواهد بود. این سیستم‌ همچنین قابلیت پشتیبان‌گیری خودکار از تصاویر و دیگر فایل‌ها و همگام سازی دستگاه‌های متصل به AcerCloud را فراهم می‌کند. گفته می‌شود که ایسر گوشی هوشمند جدید خود را در ماه آوریل وارد بازارهای اروپایی خواهد کرد و قیمت 199 یورو را برای آن در نظر گرفته است که با در نظر گرفتن سطح سخت‌افزاری و ویژگی‌های ذکر شده، قیمت منصفانه‌ای به نظر می‌رسد. همچنین ایسر بیان کرده است که گوشی هوشمند Liquid E3 خود را به کنگره جهانی موبایل بارسلونا خواهد آورد؛ در نتیجه طی این رخداد شاهد اطلاعات بیشتری در خصوص این دستگاه خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات