ایسوس از پدفون Infinity Lite با پردازنده Snapdragon 600 رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
امروز ایسوس یک پدفون دیگر را نیز به جمع تلفن‌/تبلت‌های هیبریدی خود اضافه کرد. چندی پیش این کمپانی پدفون مینی و پدفون E را رونمایی کرد و حالا از Padfone Infinity Lite که در واقع نسخه ضعیف و ارزان شده Padfone Infinity 2 است، پرده برداشته است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با پدفون لایت ایسوس آشنا شوید.
تبلیغات

پدفون اینفینیتی لایت  تفاوت بسیار اندکی با پدفون اینفینیتی ۲ دارد که نیمه دوم سال گذشته معرفی گردید. تفاوت اصلی بین اینفینیتی لایت و اینفینیتی ۲ در این است که  لایت از پردازنده ۴ هسته ایSnapdragon 600 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز استفاده می‌کند، اما اینفینیتی ۲ از اسنپ دراگون ۸۰۰ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز که قدرت به مراتب بالاتری نسبت به مدل لایت داره بهره می‌برد. اینفینیتی لایت با اندروید ۴.۱ آبنبات پاستیلی عرضه خواهد شد، اما همانند تمام پدفون‌ها، اندروید کیت کت را در بروزرسانی دریافت خواهد کرد.

پدفون لایت دارای گوشی ۵ اینچی با صفحه نمایش فول اچ دی  دوربین ۱۳ مگاپیکسل و ۲ گیگابایت حافظه رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

همچون پدفون‌های قبلی گوشی ۵ اینچی پدفون اینفینیتی لایت در دل داک 10.1 اینچی قرار گرفته و به تبلت تبدیل می‌شود. صفحه نمایش داک فیزیکی تبلت از رزولوشن فول اچ دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و یک باطری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

هر چند ایسوس زمان عرضه جهانی این پدفون را مشخص نکرده، اما اعلام نموده که اینفینیتی لایت در ماه مارس در کشور تایوان و با قیمت ۴۶۳ دلار عرضه خواهد کرد. البته مشتریان برای تهیه داک تبلت باید ۲۳۰ دلار دیگر نیز بپردازند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات