تلفن‌هوشمند ویندوزفونی جدید سامسونگ در FCC رویت شد

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که هفته‌ی گذشته در زومیت خواندید، تصاویری از تلفن‌هوشمند ویندوزفونی مایکروسافت توسط EVLeaks@ فاش شده بود. براساس اطلاعات فاش شده، این تلفن‌هوشمند طراحی تلفن‌های‌هوشمند سری S را به ارث برده و راه به سوی اپراتور مخابراتی Verizon‌دارد.
تبلیغات

با مشاهده‌ی این تلفن‌هوشمند در FCC برای تست این تلفن‌هوشمند در کانال‌های LTE و CDMA، اطلاعات فاش شده توسط EVLeaks@ رنگ واقعیت به خود گرفته است. این تلفن‌هوشمند برای نسخه‌ای که در بازار بین‌الملل عرضه خواهد شد، از کانال‌های GSM و HSPDA نیز پشتیبانی می‌کند.

SamsungFCC

با نگاه به تصاویر منتشر شده توسط EVLeaks@ می‌توان این تلفن‌هوشمند را توسعه داده شده براساس گلکسی S4 سامسونگ عنوان کرد. همچنین شنیده‌ها حاکی از به‌کارگیری مشخصات فنی بالایی در این تلفن‌هوشمند دارد که می‌توان از جمله‌ی آن به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 800 اشاره کرد. سایر مشخصات فنی W750V شبیه به گلکسی S4 است که می‌توان به حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی، صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080p و دوربین 13 مگاپیکسلی اشاره کرد.

حال که این تلفن‌هوشمند راه خود را به سوی FCC باز کرده است، باید شاهد معرفی رسمی آن در آینده‌ی نزدیک باشیم. شاید سامسونگ درنظر دارد تا این تلفن‌هوشمند را در کنفرانس موبایل بارسلونا رسماً به بازار معرفی نماید؛ هرچند با توجه به افشا‌شدن نسخه‌ی قراردادی آن که متعلق به Verizon‌ است، هنوز نمی‌توان در مورد ارائه‌ی نسخه‌ی بین‌الملل این گوشی اظهار نظر کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات