گیگابایت با فروش 500 هزار ابزار همراه در سال 2014 وارد بازار گوشی و وسایل پوشیدنی می‌شود

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
گیگابایت در دنیای کامپیوتر و سخت‌افزار نامی کاملاً آشنا است اما در دنیای گوشی و تبلت کمتر از آن یاد می‌شود. با توجه به رشد روزافزون فروش وسایل همراه، گیگابایت هم مثل بسیاری از تولیدکنندگان سخت‌افزار برای این بازار برنامه‌ریزی کرده و در شروع حرکتی آهسته و پیوسته را با رونمایی از چندین گوشی جدید و حتی یک ابزار پوشیدنی، کلید می‌زند. در ادامه‌ی مطلب به برنامه‌ی گیگابایت برای سال 2014 می‌پردازیم.
تبلیغات

بنابر گزارش دیجی‌تایمز سازنده‌ی معروف سخت‌افزار و کامپیوتر، گیگابایت، برای فروش 500 هزار دستگاه گوشی هوشمند در سال 2014 برنامه‌ریزی کرده است. تعداد گوشی‌های اندرویدی که قرار است با برند گیگابایت وارد بازار شوند، بیش از 10 مورد است. پردازنده‌هایی از دو کمپانی MediaTek و کوآلکام و در برخی مدل‌ها ارتباط مخابراتی نسل 4 یا همان LTE نیز به کار گرفته می‌شود.

بازار وسایل همراه در حال حاضر پررونق و بسیار رقابتی است بنابراین گیگابایت در ابتدای راه، بازار اروپا و آسیا را هدف قرار می‌دهد. 500 هزار دستگاه در برابر تولیدات چند ده میلیونی کمپانی‌های نام‌آشنای این عرصه رقم ناچیزی است، اما این کمپانی تایوانی در ابتدای کار خود باید محتاطانه وارد رقابت شود. قابل ذکر است که گیگابایت قبلاً محصولاتی مثل گوشی هوشمند GSmart را در کارنامه‌ی خود داشته که نسبت به قیمت خود، کارایی خوبی دارد.

گیگابایت علاوه بر گوشی‌ها، وسایل جانبی و ابزارهای پوشیدنی هم روانه‌ی بازار خواهد کرد. ساعت هوشمند و دستبند از جمله این محصولات هستند. بنابر اظهارات سازنده طبق گزارش دیجی‌تایمز، محصولات گیگابایت با برندهای بین‌المللی رقابت می‌کنند و با برند گیگابایت روانه‌ی بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات