تصویر گوشی هوشمند مبتنی بر تایزن سامسونگ فاش شد

سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
یک وب سایت کره‌ای، تصویری را منتشر کرده که گفته می‌شود اولین گوشی هوشمند با سیستم‌عامل تایزن است. این وب سایت ادعا می‌کند که تلفن تایزنی سامسونگ آماده فروش است. این دستگاه ZEQ9000 نام دارد که نشان دهنده‌‌ی سری مربوط به سیستم‌عامل تایزن سامسونگ است. نام نهایی این محصول در بازار می‌تواند Zeke باشد که بنا بر گفته‌ی منبع این تصویر، سامسونگ این برند را در آگوست گذشته به ثبت رسانده است.
تبلیغات

 با قاطعیت نمی‌توان گفت که آیا این تصویر و اطلاعات فاش شده مرتبط با آن صحت دارد یا خیر، اما طراحی مربوط به این گوشی چندان شبیه به خیال‌پردازی‌های طراحان نیست و از همان سبک و سیاق پلاستیکی همیشگی پیروی می‌کند که به میزان کافی این طرح را باور پذیر می‌کند. همچنین سیستم‌عاملی که در تصویر نشان داده شده است با تصاویر درز کرده از تایزن 2.1 که ماه پیش منتشر شده بود همخوانی دارد.  برای مثال، نوار وضعیت بالایی در هر دو تصویر فاش شده یکسان هستند. طراحی مسطح و ظریف، که با مستطیل‌ها و مربع‌ها شکل گرفته نیز یکسان است.

این تصویر فاش شده همچنین برخی مشخصات دستگاه را نیز در بر دارد. Zeke احتمالا یک صفحه‌نمایش 4.8 اینچی HD خواهد داشت و در درون خود نیز از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 800 با سرعت 2.3 گیگاهرتز بعنوان قلب پردازشی بهره خواهد برد. این دستگاه از نظر سایز و اندازه به مقدار ناچیزی از گلکسی اس 4 کوچک‌تر است. احتمالا اطلاعات بیشتری را در خصوص این دستگاه، در رخداد توسعه‌دهندگان تایزن، پیش از کنگره جهانی موبایل خواهیم شنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات