شارپ از دو دستگاه اندرویدی به نام‌های AQUOS Pad و AQUOS Phone Mini با حاشیه نمایشگر کم رونمایی کرد

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، مهم‌ترین بخش دیداری دستگاه بدون شک صفحه‌نمایش آن است. زمانی که دستگاه اندرویدی خود را در دست می‌گیرید آن چیزی که مایل به دیدن آن هستید صفحه‌نمایش است، نه کیس دستگاه. این موضوع چیزی است که شارپ به خوبی از آن آگاه است و در دستگاه‌های جدید خود به گونه‌ای این مساله را مد نظر قرار داده که اطمینان حاصل شود آنچه از جلوی آن‌ها خواهید دید پیکسل خواهد بود نه پلاستیک.
تبلیغات

 هر دو دستگاه AQUOS Pad و AQUOS Phone Mini تا حد امکان صفحه‌نمایش را به سمت گوشه‌ها کشیده و حالتی را رقم زده که شارپ آن را EDGEST design (گوشه تا گوشه‌ترین طراحی) می‌نامد. البته این دستگاه‌ها نیز بطور کامل از گوشه تا گوشه نیستند ولی نزدیکی زیادی به آن دارند.

گوشی AQUOS Phone Mini از یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی 1080 × 1920 بهره می‌برد و تنها 115 گرم وزن دارد. هنوز صحبتی در مورد پردازنده‌ای که پردازش مورد نیاز دستگاه را فراهم می‌کند نشده است ولی این گوشی از یک دوربین 13.1 مگاپیکسلی به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی و نیز 2 گیگابایت رم برخوردار است.

sharp-aquous-phone-mini

AQUOS Pad نیز همانند دستگاه قبلی از طراحی طراحی مشابهی برخوردار بوده و صفحه‌نمایش حداکثر فضای بخش جلویی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر 7 اینچی که در یک فریم باریک قرار گرفته نیز از رزولوشن تمام اچ‌دی یا همان 1080 × 1920 برخوردار است. این تبلت در نازک‌ترین بخش، تنها 10.8 میلی‌متر ضخامت دارد که با باتری 4,080 میلی آمپری که در قلب خود دارد شما را در طول روز همراهی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد احتمال اینکه این دو دستگاه به خارج از بازار ژاپن راه یابند بسیار کم باشد ولی می‌توان امیدوار بود که این حرکت الهام‌بخش دستگاه‌های هوشمند بسیاری باشد که بخش زیادی از فضای در دست کاربر را با فریم‌های عریض هدر می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات