عکس های لو رفته از گلکسی نوت 3 Neo + بنچمارک

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر تازه منتسب به مدل جدید و معرفی نشده از Galaxy Note که ما آن را با نام رمز Galaxy Note Neo می‌شناسیم خبر از وجود تراشه‌ای جدید در قلب این فبلت می‌دهد. با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری را از عضو تازه خانواده کهکشانی‌ها برایتان بازگو نماییم.
تبلیغات

 Galaxy Note Neo یا همان Galaxy Note Lite سابق، تلاش تازه‌ای از سوی کره‌ای‌ها برای ارائه محصولی با کارآیی مشابه با Galaxy Note ولی در سایز و اندازه‌های کوچک‌تر است. آنطور که از اطلاعات جدید و تصاویری که به تازگی از این محصول به بیرون درز نموده است، به نظر می‌رسد که سامسونگ قرار است از یک تراشه با  شش هسته‌ پردازشی در این محصول بهره‌مند شود. تراشه‌ای که به ادعای SamMobile همان Exynos 5260 خواهد بود. 

این تراشه که هنوز تایید رسمی سامسونگ در پس آن وجود ندارد، از چهارهسته پردازشی با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و دو هسته پردازشی دیگر با فرکانس 1.7 گیگاهرتز بهره‌ می‌برد. همچنین به لطف تکنولوژی HMP، قرار است که امکان استفاده از هر شش هسته در آن واحد فراهم گردد. 

نکته‌ای دیگری که از این تصاویر می‌توان برداشت نمود، وجود همان قلم معروف استایلوس و قاب چرمی شکل در پشت بدنه تلفن است که صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 را احاطه نموده‌اند. در قسمت عقب دوربین 8 مگاپیکسلی و در بخش روبرویی نیز دوربین 2.1 مگاپیکسلی قرار داده شده است. همچنین حافظ 2 گیگابایتی RAM و حافظه 16 گیگابایتی داخلی دیگر محتویات داخلی این فبلت را تشکیل خواهند داد.

شاید بد نباشد اگر نیم‌نگاهی نیز به بنچمارک‌های لو رفته از این محصول داشته باشیم. آنطور که از بنچمارک‌های AnTuTu استنباط می‌گردد قدرت پردازشی این محصول بیشتر از نسخه چهارم Galaxy S است ولی توان مقابله با Note 3 اصلی را ندارد. 

[widgetkit id=765]

با تمامی این صحبت‌ها باید منتظر رونمایی از این محصول در نمایشگاه MWC امسال یا کنفرانس اختصاصی دیگر از سوی سامسونگ باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات