Gresso تلفن‌‌‌های‌هوشمند اندرویدی خود را از سری رادیکال با حداقل قیمت 1800 دلار عرضه کرد

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
Gresso‌ یکی از تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند تجملی و لوکس است. پیش از این Gresso آیفون‌های اپل را با استفاده از سنگ‌های زیتنی و الماس‌های گران‌قیمت زینت می‌بخشید که برای مثال هزینه‌ای 30,000 دلاری را روی دست علاقمندان می‌گذاشت. اما هم‌اکنون شاهد تولید تلفن‌‌های هوشمند اندرویدی توسط این تولیدکننده تحت نام سری رادیکال هستیم که بصورت محدودی وارد بازار خواهند شد.
تبلیغات

ارزان‌ترین نمونه از سری رادیکال R1 نام گرفته است که می‌توان آن را با قیمت 1,800 دلار خرید که با استفاده از تیتانیوم درجه‌ی 5 پوشش داده شده است. در صورتی که به تیتانیوم علاقه‌ای نداشته باشید، می‌توانید نسخه‌ی 2,300 دلاری این تلفن‌هوشمند را خریداری کنید که به انتخاب شما لایه‌ای از طلای 18 عیار سفید یا زرد رنگ روی آن قرار خواهد گرفت. اما برخلاف قیمت بالای این تلفن‌‌های هوشمند اندرویدی، مشخصات فنی بالایی در انتظار کاربران نیست. شاید با یک سوم هزینه‌ی مورد نیاز برای خرید این تلفن‌های هوشمند بتوان یک پرچمدار اندرویدی را ما خود کرد.

GressoInt

تلفن‌هوشمند 219 گرمی رادیکال، دارای صفحه‌ی نمایش 4.5 اینچی QHD، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت است. ضمنا پردازنده‌ی آن نیز از نوع 4 هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز و حافظه‌ی داخلی نیز 36 گیگابایت است. ضمنا رادیکال به همراه اندروید 4.1.2 به بازار عرضه خواهد شد. اگر یکی از علاقمندان به تلفن‌های‌هوشمند تجملی باشید، بهتر است تا دست بجنبانید چرا که سری رادیکال تنها به تعداد 999 عدد تولید و عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات