یک تلفن‌هوشمند ناشناخته از سامسونگ در بنچمارک انتوتو؛ آیا SM-G900F همان گلکسی اس 5 است؟

پنج‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
با گذر روزهای باقی‌مانده از سال 2013 میلادی و نزدیک شدن سال 2014، به تاریخ معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ نزدیک می‌شویم. از این‌رو انتشار هر خبری در مورد تلفنی از سامسونگ، نظرها را به خود جلب می‌کند. اخیرا نتایج بنچمارک آنتوتو برای یک تلفن‌هوشمند سامسونگ با کد SM-G900F منتشر شده که به‌نظر پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S5 است.
تبلیغات

SM-G900F از چیپ Snapdragon 800 به‌‌همراه یک حافظه‌ی رم سه گیگابایتی بهره می‌برد. این مشخصات تاحدودی شبیه به گلکسی J است، اما این پردازنده احتمالا نسخه ارتقاء یافته Snapdragon 800 است که با نام مدل 8974AC شناسایی شده. همچنین هسته این پردازنده از نوع Krait 400 بوده که با فرکانس 2.5 گیگاهرتز است.

همچنین براساس اطلاعات منتشر شده توسط وب سایت AnTuTu، رزولوشن صفحه‌ی نمایش این تلفن‌هوشمند 1080p‌ است.

تلفن ناشناخته سامسونگ به همراه اندروید 4.4 در این تست حاضر شده است. این در حالی است که هنوز اندروید 4.4 با رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ نهایی نشده و برای ابزارهای فعلی این شرکت منتشر نگردیده است.

S5An

دوربین این تلفن‌هوشمند نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. تنها تلفن‌هوشمند سامسونگ با دوربین 16 مگاپیکسلی، گلکسی S4 زوم است، در حالی که چیپ و صفحه‌ی نمایش آن با تلفن‌هوشمند مورد آزمایش تفاوت دارد.

اخیرا شایعاتی در مورد فعالیت سامسونگ برای دستیابی به فناوری تولید سنسور 16 مگاپیکسلی ISOCELL منتشر شده بود. سنسوری که قرار است در پرچمداران آینده سامسونگ مورد استفاده قرار گیرد.

آیا این تلفن‌هوشمند همان گلکسی S5 است یا این نسخه نیز فقط نمونه‌ی دیگری از گلکسی S4 است؟ شایعات حکایت از عرضه‌ی گلکسی S5 در ابتدای سال جاری میلادی دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات