تولید مدل ارزان قیمت Galaxy Note 3 از هم اکنون آغاز شده است

پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
اخبار متعددی که از برنامه‌های سامسونگ برای تولید مدل ارزان‌تر فبلت GALAXY NOTE 3 به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد که اندک اندک دارند رنگ و بوی حقیقت به خود می‌گیرند. آخرین شایعات از منابع کره‌ای، از تولید محصول تا بهمن ماه و عرضه آن در سال 2014 خبر می‌دهند.
تبلیغات

 هنوز به طور رسمی صحبتی که بتواند بر تولید مدل ارزان‌قیمت گلکسی نوت 3 مهر تایید یا ابطال بزند به میان نیامده است. اما اخبار گوناگونی که از گوشه و کنار شرکت کره‌ای به گوش می‌رسد این موضوع را تایید می‌کند. هنوز مشخص نیست که چه بخش‌هایی از یک محصول رده بالا قرار است دچار تغییر شود و با امکانات و سخت افزار ضعیف‌تر در رده محصولات میان رده در تولید این محصول ترکیب شود تا  قیمت آن را کاهش دهد.

نشریه آنلاین ET در کره، ادعا می‌کند که فرآیند تولید گلکسی نوت 3 ارزان قیمت از هم اکنون آغاز شده است و تولید آن نیز تا اوایل فوریه افزایش خواهد یافت. در واقع سامسونگ، قصد تولید 50 هزار از این محصول را تا انتهای ژانویه  و سه برابر این مقدار را تا اوایل ماه فوریه خواهد داشت.

حالا این موضوع که سامسونگ چگونه می‌خواهد در عین تولید یک محصول قابل قبول در خانواده گلکسی نوت، قیمت آن را کاهش دهد و اینکه ظهور یک تلفن هوشمند میان رده در این خانواده، که به تلفن‌های گران قیمت و خوش امکانات سامسونگ معروف هستند، چه تاثیری بر وجهه محصولات دیگر این خانواده می‌گذارد، موضوعاتی است که در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت درباره آن سخن گفت و باید منتظر ارائه این محصول و امکانات آن باشیم.

محتمل‌ترین تغییری که می‌تواند در گلکسی نوت ارزان قیمت رخ دهد، استفاده از صفحه نمایش LCD به جای AMOLED است.

نظر شما چیست؟ تولید یک محصول میان رده از روی GALAXY NOTE 3 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات