آیا SM-W750V پرچمدار سامسونگ در پلتفرم ویندوزفون است؟

پنج‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
تجارت تلفن‌های همراه سامسونگ وابستگی شدید به اندروید دارد، کمپانی کره‌ای نیز با درک این موضوع علاوه بر حمایت از توسعه‌ی سیستم‌عامل تایزن، درصدد گسترش فعالیت‌های خود در سایر پلتفرم‌های موجود در بازار است که ویندوز فون، یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. با توجه به پشتیباتی از آخرین سخت‌افزارهای موجود در بازار در جدیدترین بسته‌ی بروزرسانی ویندوز، سامسونگ قصد دارد تا پرچمدار جدیدی را با سیستم عامل ویندوز فون روانه بازار کند.
تبلیغات

هم‌اکنون نوکیا سهم عمده از بازار تلفن‌های همراه ویندوزفونی را در اختیار دارد. نوکیا با توجه به نبود رقیب بزرگی در این حوزه از بازار تلفن‌های‌همراه، به تنهایی در حال یکه تازی است و 90 درصد از بازار تلفن‌های ویندوزفونی را در اختیار گرفته است. اما با توجه به تصاحب نوکیا توسط مایکروسافت و عدم تولید تلفن‌همراهی با برند نوکیا پس از تکمیل پروسه‌ی ادغام نوکیا در مایکروسافت، بار دیگر سامسونگ بازار تلفن‌های هوشمند ویندوزفونی را هدف قرار داده است، تا در نبود رقیب و نام بزرگی همچون نوکیا، شانس خود را برای کسب سهمی بیشتر در بازار امتحان کند. چراکه در صورت عدم تولید تلفن‌همراه ویندوزفونی با برند نوکیا، برخی از کاربران سراغ برند‌های دیگری خواهند رفت و سامسونگ درصدد استفاده از این فرصت به نفع خویش است.

SamsungWindows

از‌این‌رو به نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد تا مدلی با کد SM-W750V را برای دوستداران ویندوزفون به بازار عرضه کند. مشخصات احتمالی این تلفن‌همراه حکایت از تعبیه یک صفحه‌ی نمایش 5 اینچی در آن دارد. همچنین براساس گمانه‌زنی‌های موجود، این تلفن همراه مشخصات مشابه پرچمدارن اندرویدی سامسونگ را داراست. این اطلاعات از وب‌سایت یک کمپانی باربری هندی استخراج شده است که حکایت از ورود این نمونه به این کشور برای انجام برخی آزمایش‌ها است. هرچند مستندات موجود مشخصات این تلفن‌همراه را به روشنی توصیف نمی‌کنند، اما با توجه به اینکه آخرین بروزرسانی ویندوزفون از پردازنده‌های چهارهسته‌ای و صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 1080p پشتیبانی می‌کند، احتمال دارد تا SM-W750V نیز مشخصاتی همچون گلکسی S4 داشته باشد تا به مبارزه با تلفن‌های هوشمندی همچون لومیا 1020 و لومیا 1520 برود.

به‌نظر شما آیا سامسونگ می‌تواند موفقیت خود را در پلتفرم ویندوزفون نیز تکرار کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات