احتمال استفاده از قاب فلزی در گلکسی S5 بیشتر شد

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
یکی از شیرین‌ترین شایعاتی که علاقمندان به سامسونگ از شنیدن آن بسیار خرسند می‌شوند، احتمال مهاجرت از بدنه‌ی پلاستیکی و استفاده از فلز در ساخت بدنه‌ی نسل جدید پرچمدار این شرکت، یعنی گلکسی S5 است.
تبلیغات

اخیرا شایعاتی مبنی بر انتخاب کمپانی تایوانی Catcher توسط سامسونگ برای تولید قاب‌های فلزی در گلکسی S5 به گوش رسیده بود. امروز نیز گزارشی از سوی رسانه‌های تایوانی منتشر شده که امکان استفاده از بدنه‌ی فلزی در گلکسی S5 را تایید می‌کند.

براساس اخبار منتشر شده، Catcher تولید و آماده‌‌سازی بخشی از قاب‌های فلزی را برعهده خواهد گرفت که براساس شنیده‌ها در حدود 10 تا 30 میلیون قاب فلزی در هر ماه تولید خواهد شد. همچنین ماه جاری قراردادی نیز با کمپانی چینی BYD و کمپانی تایوانی Ju Teng برای تهیه و تولید سایر قطعات مورد نیاز به امضا رسیده است. با توجه به علاقه‌ی سامسونگ برای استفاده از پلاستیک به‌دلیل سبک‌شدن دستگاه و همچنین تسهیل در پروسه‌ی تولید محصول، احتمال عرضه‌ی این پرچمدار از جنس پلاستیک نیز هنوز وجود دارد، هرچند شواهدو شایعات احتمال استفاده از قاب فلزی برای گلکسی S5 را بالاتر برده‌اند.

از طرفی فروش گلکسی اس 4 کمتر از انتظار سامسونگ، گزارش شده است و مهمترین دلیل این موضوع نیز کیفیت نه چندان مناسب بدنه این دستگاه در مقابل رقبایی همچون اکسپریا Z1 و HTC One یا آیفون 5 گزارش شده است. از این رو احتمالا سامسونگ چاره‌ای اساسی برای کیفیت بدنه پرچمدار بعدی خود خواهد اندیشید.

باید تا زمان عرضه‌ی گلکسی S5 به انتظار بنشینیم تا به انتخاب سامسونگ برای جنس بدنه، پی ببریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات