تلفن Galaxy J سامسونگ در خارج از ژاپن عرضه می‌شود

دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در ماه اکتبر گذشته تلفن جدید Galaxy J را از طریق اپراتور ژاپنی NTT DocoMo عرضه کرد. این تلفن در واقع همان تلفن گلکسی اس 4 بود که در رنگ بندی جدید و با پردازنده Snapdragon 800 و 3 گیگابایت حافظه رم همراه بود.
تبلیغات

 بازار شب عید، یا بازار آخر سال، بهترین موقیت برای فروش حداکثری هر شرکت است و سامسونگ نیز نمی‌خواهد این بازار را از دست بدهد. در شرایط فعلی که پرچمداران سونی، ال‌جی و تلفن‌های بسیاری دیگر از کمپانی با پردازنده Snapdragon 800 و سخت افزاری قدرتمندتر از Galaxy S4 روانه بازار شده‌اند، به نظر نمی‌رسد که سامسونگ با گلکسی اس 4 بتواند جلوی آن‌ها عرض اندام کند. گلکسی نوت 3 نیز بازار مجزایی را هدف قرار داده و بیشتر مورد توجه افرادی است که بدنبال فبلت‌ها یا تلفن‌های غول پیکر هستند. در همین راستا اطلاعاتی بدست آمد که سامسونگ در تلاش است تا گلکسی اس 4 را به سخت افزار قوی‌تری تجهیز نموده و روانه بازار کند.

تلفن گلکسی J که احتمالا با نام  +Galaxy S4 روانه بازار جهانی خواهد شد، مجهز به یک پردازنده Snapdragon 800، سه گیگابایت حافظه رم و اندروید 4.3 خواهد بود. نام مدل این تلفن SGH-N075 گزارش شده است.

samsung-galaxy-j-mid

دیگر مشخصات فنی گلکسی اس 4 جدید با نسخه قبلی یکسان خواهد بود، یعنی صفحه نمایش 5 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1080p، دوربین 13 مگاپیکسل و حافظه ذخیره سازی 16 یا 32 گیگابایت همراه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات