تصاویری از فروشگاه اینترنتی گوگل در بلک‌بری 10.2.1 فاش شد

یک‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
مطمئنا بلک‌بری یکی از برجسته‌ترین نام‌ها در صنعت تلفن‌همراه است، اما می‌توان این کمپانی را مصداق بارز سقوط از عرش به فرش در اثر تصمیمات اشتباه و همچنین عدم بازاریابی مناسب عنوان کرد. بلک‌بری در رقابت بین کمپانی‌های بزرگی همچون اپل با پلتفرم iOS و گوگل با اندروید چنان شکست سنگینی خورده است که تلاش‌های کنونی این شرکت به‌ مثابه تنازع برای بقا است. حال تصویری فاش شده که نشان می‌دهد که فروشگاه اپلیکیشن اندروید روی یک دستگاه بلک‌بری در دسترس قرار گرفته است! همراه زومیت باشید.
تبلیغات

هرچند بلک‌بری نسخه‌ی 10.2.1 هم‌اکنون در حال گذر از آخرین مراحل آزمایش در داخل این کمپانی است، اما تصاویری از محیط کاربری پلتفرم بلک‌بری 10  منتشر شده است که در آن فروشگاه اینترنتی گوگل یعنی گوگل‌پلی قابل رویت است. انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید بلک‌بری 10، براساس ران‌تایم جدیدی از اندروید توسعه داده شده باشد که کاربران را قادر به استفاده از اپلیکیشن‌ها و سایر محتوای دیجیتال مربوط به اندروید خواهد کرد که از طریق فروشگاه اینترنتی گوگل در تلفن‌همراه بلک‌بری در دسترس خواهد بود.

BlackberryGooglePlay

مطمئنا این ویژگی جدید برای بلک‌بری 10 به معنای پایان نصب اپلیکیشن‌ها بصورت غیر مستقیم است. همچنین استفاده از این قابلیت می‌تواند یکی از ضعف‌های عمده‌ی بلک‌بری 10 را که کمبود اپلیکیشن برای این پلتفرم بود، کاهش داده و برطرف نماید. آیا رفع این مشکل می‌تواند آمارهای فروش کمپانی بلک‌بری را بهبود بخشد یا کاربران همچنان روی خوشی به تلفن‌های هوشمند نشان نداده و برای اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی به سراغ تلفن‌های اندرویدی خواهند رفت؟

هرچند هنوز این گمانه‌ زنی‌ها چیزی را مشخص نمی‌کند و باید تا زمان معرفی رسمی آن از سوی بلک‌بری به انتظار بنشینیم. آیا اعمال این تغییرات می‌تواند کمپانی بحران زده‌ی بلک‌بری را نجات دهد؟ نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات